AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Ekskluzivno za Automagazin portal,Hondu Accord 2.4 i-VTEC testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Enterijer "Enterijer novog Accorda je jedan od najboljih u srednjoj klasi. Sedi se u širokim, nisko postavljenim kožnim sedištima sa perfektnim bočnim uporištima. Zahvaljujući izdašnom podešavanju volana i sedišta, svako može pronaći sebi idealan položaj sedenja. Sportski volan sa tri kraka, takođe, zaslužuje sve pohvale. Ruke se odlično "lepe" za njega i odlično je oblikovan. Kompletan enterijer je izrađen od kvalitetnih materijala i veoma je prijatan. Kokipt vozača i suvozača je odlično rešen i pruža, za ovu klasu, neobičan osećaj prostranosti. Kao da sedite u nekom većem luksuznom automobilu. Fantastičan spoj luksuza i sportskog duha u jednom automobilu. Ono što je za svaku pohvalu jeste organizacija komandi na centalnoj konzoli. Komande audio-sistema su jednostavne i jasno odvojene od komandi klima uređaja i ventilacije. Svi dugmići imaju precizan hod i izrađeni su od kvalitetnih materijala. Sve u svemu, odličan utisak kvaliteta i kompaktnosti."

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Motor i menjač "Moram da priznam da sam ovo od Honde i očekivao. Mogučnosti motora su stvarno velike, ali ono što posebno treba pohvaliti jeste njegova elastičnost u niskim područjima rada. Ta elastičnost smanjuje potrebu za šaltanjem, koje je u ovom modelu pravo uživanje. Još jednom moram pohvaliti Hondine inženjere koji su radili na transmisiji. Iako lično nisam ljubitelj poluautomatskih menjača, petostepeni menjač u Hondi Accord zaslužuje čistu desetku. Bez obzira da li se nalazi u "D" ili "S" modu ili kada koristimo manuelni mod sa polugicama iza volana, menjač je brzine menjao izuzetno brzo, bez kašnjenja i trzaja i veoma kultivisano. Motor Accorda veoma rado se odaziva na gas. Na 4.000 o/min ponaša se življe, a u visokim obrtajima do podloge stiže zavidna "porcija" konjskih snaga, što prati metalni i rezak zvuk motora. Ubrzanja su odlična, a preticanja sa ovim automobilom su prava rutina."

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Ponašanje u vožnji "Pri naglim promenama smera, stabilnost Accorda je na zavidnom nivou, a pri visokim brzinama vozaču pruža osećaj samopouzdanja i sigurnosti. Izmenjeno vešanje odlično odoleva zakonima fizike, a karoserija se naginjen minimalno. Čak i prilikom brzih prolazaka kroz neravne krivine, Accord će ostati neutralan, bez gubitka kontakta sa podlogom. Ono što će putnici sigurno osetiti jeste tvrđi trim amortizera, što se posebno manifestuje prilikom prelazaka preko rupa. Ali, to je sve u granicama udobnosti. Imam utisak da su inženjeri Honde kombinovali tvrde amortizere sa mekšim oprugama i tako obezbedili odličan kompromis između udobnosti i dobrog ponašanja u krivinama. Ipak, u graničnim područjima treba biti pažljiv, jer za one koji imaju previše sportskih ambicija vešanje može biti tromo, a ne zaborvimo da je ovo automobil težak preko 1,5 tona, sa izraženim prevesima. Takođe, milsim da bi prograsivni servo volan mogao biti za nijansu "komunikativniji". Više infomracije sa podloge ne bi smetalo, ali i to je induvidualno." Goran Sarić - Automagazin

Seat: potrvđeni gubici i najavljen novi model

Seat: potrvđeni gubici i najavljen novi model

Ekonomski rezultati, koje je Seat juče prezentovao na svojoj godišnjoj konferenciji za medije, nisu optimistični. Pored poslovnih rezultata i analize prodaje, raduje činjenica da je Seat najavio novu verziju Seat Ibize...
Kia Sportage treće generacije - špijunske fotografije

Kia Sportage treće generacije - špijunske fotografije

Na špijunskim fotografijama vidimo dobro zamaskiran model Kia Sportage treće generacije, koji će biti predstavljen tekuće godine (na sajmu automobila u Frankfurtu). Fotografije nam dolaze iz Skandinavije, gde većina automobilskih kompanija testira svoje modele u zimskim uslovima...
Euro NCAP - Maksimalnih 5 zvezdica za Hondu Civic

Euro NCAP - Maksimalnih 5 zvezdica za Hondu Civic

Honda je još jednom postigla vrhunski bezbednosni rejting u generalnom plasmanu po bezbednosnim standardima EuroNCAP. Honda Civic je na ponovljenom ispitivanju procenjena za jedan od najbezbednijih automobila, prema novim nezavisnim rezultatima iz EuroNCAP-a (New Car Assessment Programme). Model Civic je rangiran sa maksimalnih pet zvezdica, dostigavši izvrstan opšti uspeh od 77%...
Jaguar XK-S: „sportom” protiv krize

Jaguar XK-S: „sportom” protiv krize

Ukoliko žele uspešno preživeti svetsku ekonomsku krizu, proizvođači luksuznih sportskih automobila imaju dve mogućnosti: radikalno smanjiti troškove proizvodnje ili da svoj proizvod opreme serijom ekskluzivnih detalja koji obećavaju originalnost. Divizija marke Jaguar odlučila se za drugu mogućnost i svetlost dana ugledao je Jaguar XK-S...
Video: Nissan GT-R vs. Mitsubishi Lancer Evo IX – 0:1

Video: Nissan GT-R vs. Mitsubishi Lancer Evo IX – 0:1

Koji model je brži? Nissan GT-R ili Mitsubishi Lancer Evo IX MR? Na zanimljivom videu možemo pogledati kako se GT-R teško nosi sa iskusnim uličnim "ratnikom", modelom Lancer EVO, ali i to kako ne treba proveravati realnu brzinu svog automobila...
British International Motorshow 2010 definitivno otkazan!

British International Motorshow 2010 definitivno otkazan!

Manifestacija "British International Motorshow" poslednjih godina beležila je tendenciju rasta. Prošle godine, tamo su premijeru imali modeli Opel Insignia, Ford Focus RS, Lotus Evora, Seat Ibiza SC i Alfa Romeo Mito. Nažalost, "British International Motorshow 2010" neće biti održan...
Toyota razvija naslednika modela MR2 - biće to hibrid

Toyota razvija naslednika modela MR2 - biće to hibrid

Od japanske kompanije Toyota stižu prve informacije o modelu koji će na tržištu nalsediti model MR2, čija proizvodnja je završena 2007. godine. Po rečima potpredsednika kompanije Toyota, ova kompanija trenutno razvija laki sportski model opremljen hibridnim sistemom...
Sajam automobila u Beogradu počinje 27. marta

Sajam automobila u Beogradu počinje 27. marta

47. Međunarodni sajam automobila u Beogradu počinje za samo sedam dana, tačnije u petak, 27. marta i trajaće do 5. aprila. Najrespektabilnija i najstarija automobilska izložba u ovom delu Evrope, okupiće vodeće svetske proizvođače vozila, delova i oreme...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje