AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Ampera će biti u ponudi i sa volanom na desnoj strani u Velikoj Britaniji preko Opelove sestrinske marke, Vauxhall. "Opel Ampera demonstrira vođstvo GM-a u elektrifikaciji automobila." - rekao je Carl-Peter Forster. "Njegov inovativni Voltec električni pogonski sistem je neka vrsta tehnologije za menjanje igara koja je potrebna automobilskoj industriji da bi odgovorila na energetske izazove i izazove okoline." Ampera koja ima petoro vrata i četiri sedišta, je dizajnirana pod uticajem Opelovog nagrađivanog dizajnerskog jezika, gde je umeće vajanja ukombinovano sa nemačkom preciznošću, koji spaja nekoliko trikova dizajna od inovativnog Flextreme modela i GTC Concept izložbenih automobila.

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

"Ne postoji bolji način da se proslavi 110 godina Opelovih inovacija u automobilskoj industriji od predstavljanja Ampere." - rekao je Alain Visser, potpredsednik GME u Opel-u. Amperini točkovi se okreću uz pomoć električne energije, sve vreme i u svim brzinama. Kada su u pitanju putovanja do 60 km (MVEG), ovaj automobil se pokreće pomoću energije iz litijumsko - jonskog akumulatora od 16 kWh, i koji ne emituje ugljen dioksid. Kada se energija u akumulatoru potroši, električna energija is motora - generatora produžava Amperin rad za više od 500 km. Ampera se može priključiti na bilo koju utičnicu u kući koja ima 230v, radi punjenja. GM Europe analizira potrebe infrastrukture punjenja električnih automobila sa kablom zajedno sa energetskim kompanijama, uključujući kompaniju Iberdrola iz Španije. Više od 500km produženog trajanja smanjuje „faktor panike“ Revolucionarna Opel Ampera će biti prvo vozilo na električni pogon, bez emisije štetnih gasova u Evropi, pogodno za svakodnevnu vožnju. Sa svojim Voltec električnim pogonskim sistemom koji obezbeđuje živahno ubrzanje i visoke nivoe usklađenosti, Ampera sa petoro vrata može komotno da primi četvoro putnika, nudi koristan prtljažnik za nihov prtljag i poseduje mogućnost produženog trajanja više od 500 km. "Vožnja električnog automobila nije značajna samo zbog ekološkog aspekta." - rekao je svetski proizvođač linija automobila i glavni inženjer, Frank Weber. "Vožnja elektrike je takođe veoma zabavna. Momentalan, tihi obrtni moment od 370 Nm pod vašom desnom nogom daje vam osećaj da letite!"

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Elektricitet pokreće Amperine točkove sve vreme i u svim brzinama. Kada su u pitanju putovanja do 60 km (MVEG), ovaj automobil se pokreće pomoću energije iz litijumsko - jonskog akumulatora od 16 kWh, i koja ne emituje ugljen dioksid. Kada se akumulator istroši, benzinski/E85 motor - generator bešavno obezbeđuje električnu energiju za napajanje jedinice električnog pogona, dok u isto vreme čuva akumulator. Ova operacija produžava rad automobila za još 500 km, dok god akumulator ne bude mogao da se puni uključivanjem sistema za punjenje u automobilu na standardnu utičnicu od 230v.

Ampera vozaču pruža sigurnost i mir Za razliku od konvencionalnog električnog vozila na akumulator, Ampera eliminiše “ faktor panike “, pružajući sigurnost da vozač neće biti ostavljen na cedilu zbog ispražnjenog akumulatora. "Napredni sistem litijumsko-jonskog akumulatora je ključ za dostavljanje Ampere u ruke potrošača." - rekao je Hans Demant, potpredsednik u sektoru inženjerstva u GME. "Inženjeri u našem centru za istraživanje i razvoj u Mainz-Kastelu u Nemačkoj konstantno testiraju akumulator, 365 dana u godini da bi se uverili da ispunjava očekivanja naših potrošača." Amperino baterijsko pakovanje će se proizvoditi u GM-ovoj prvoj litijumsko - jonskoj fabrici za proizvodnju, kojom će upravljati veliki proizvođač automobila iz Sjedinjenih Država. Pakovanje od više od 220 litijumsko-jonskih ćelija T oblika obezbeđuje dovoljno energije. Skoro bešumna električna pogonska jedinica isporučuje 370 Nm trenutnog obrtnog momenta, što je ekvivalentno 150 konjskih snaga, ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za otprilike 9 sekundi, a maksimalna brzina koju dostiže je 161 km/h. Ampera će idealno odgovarati dnevnom rasporedu vožnje većine Evropskih mušterija. Na primer, približno 80% vozača u nemačkoj dnevno pređe manje od 50 km. Opel procenjuje da će kilometar pređen električnom Amperom koštati otprilike petinu konvencionalne cene benzina po trenutnim cenama goriva.

Preliminarne specifikacijeOPEL AMPERA
Vrsta vozila:Sedan sa petoro vrata, prednji pogon
Kategorija:Električno vozilo sa produženim trajanjem (E-REV)
Vešanje:Napred McPherson, pozadi Twist osovina, 4 disk kočnice
Kapacitet sedišta:Četiri
Performanse:
Maksimalna brzina (km/h):161
Domet električne vožnje (km):60 (MVEG ciklus)
Dimenzije:
Međuosovinski razmak (mm):2685
Dužina (mm):4404
Širina (mm):1798
Visina (mm):1430
Zapremina prtljažnika (L):301
Akumulator:
Vrsta:Litijumsko - jonska
Energija (kWh):16
Jedinica električnog pogona:
Snaga (kW / hp):111 / 150
Obrtni moment (Nm):370
Pneumatici:Posebno razvijene gume niskog otpora kotrljanja, 17" felne

Opel PR

Caractere Audi Q5

Caractere Audi Q5

Za sve one kojima Audi Q5 nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi, krila i nove felne...
Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Renault Clio RS Gordini - dizajnerski predlog

Najsportskiji Renault Clio Renault Sport, pripremljen u odeljenju Gordini, trebao bi izgledati agresivnije od standardnog modela Clio RS. Francuski dizajner Thomas Clavet, ne čekavši zvaničnu premijeru, predstavio nam je njegov predlog izgleda najsportskijeg Renaulta...
Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Sportec SPR1 M - 858 konja za Porsche 911 Turbo

Švajcarska kompanija Sportec objavila je prve informacije o svom najnovijem projektu na bazi modela Porsche 911 Turbo. Sportec je objavio paket izmena, pod imenom SPR1 T80, koje su snagu motora povećale na monstruoznih 858 konjskih snaga...
Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Peugeot širi mrežu u Srbiji - Svečano otvoren Blue Box u Zrenjaninu

Ovlašćeni diler Peugeot proizvoda, firma Premi-trade d.o.o. otvorilia je u četvrtak, 2. jula 2009. godine, Peugeot-ov servisno-prodajni salon Blue Box u Zrenjaninu, u Radničkoj ulici broj 40. Prostor površine 2000 metara kvadratnih izgrađen je u skladu sa najvišim standardima francuskog proizvođača automobila...
Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Škoda Auto opet glavni partner Tour de France

Ovogodišnje, 96. izdanje najslavnije biciklističke trke na planeti, Tour de France, po šesti put biće održano uz potporu kompanije Škoda Auto. Ovogodišnji Tour de France startuje u subotu, 4. jula u Monaku. Cilj trke je tradicionalno na Champs-Élysées, u centru Pariza...
Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija - Mazda korača napred uz novu Mazdu3

Mazda Srbija i Crna Gora prodala je u prvih šest meseci ove godine ukupno 430 vozila, što predstavlja porast od 14% u odnosu na isti period prošle godine (ukupno 377 vozila od januara do juna 2008. godine). Najveći porast beleži se kod modela Mazda2 (67%), Mazda5 (88%) i Mazda6 (16%)...
Dacia - novi SUV snimljen bez maske!

Dacia - novi SUV snimljen bez maske!

Članovi rumunskog Dacia Club-a uspeli su da snime novi SUV model, koji se trenutno nalazi u razvojnoj fazi testiranja. Pred nama su prve fotografije Dacia SUV modela bez maske, u trenutku kada ne znamo ni kako će se novi model zvati...
Renault Megane R26.R porazio novog Ford Focus-a RS

Renault Megane R26.R porazio novog Ford Focus-a RS

Tipovali ste da će novi Ford Focus RS biti najbrži "hot-hatch" današnjice? Testovi na britanskim stazama pokazuju nam da stvari stoje malo drugačije. Ford Focus RS nekoliko puta izgubio je bitku od modela Renault Megane RS R26.R...
Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje