AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Ampera će biti u ponudi i sa volanom na desnoj strani u Velikoj Britaniji preko Opelove sestrinske marke, Vauxhall. "Opel Ampera demonstrira vođstvo GM-a u elektrifikaciji automobila." - rekao je Carl-Peter Forster. "Njegov inovativni Voltec električni pogonski sistem je neka vrsta tehnologije za menjanje igara koja je potrebna automobilskoj industriji da bi odgovorila na energetske izazove i izazove okoline." Ampera koja ima petoro vrata i četiri sedišta, je dizajnirana pod uticajem Opelovog nagrađivanog dizajnerskog jezika, gde je umeće vajanja ukombinovano sa nemačkom preciznošću, koji spaja nekoliko trikova dizajna od inovativnog Flextreme modela i GTC Concept izložbenih automobila.

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

"Ne postoji bolji način da se proslavi 110 godina Opelovih inovacija u automobilskoj industriji od predstavljanja Ampere." - rekao je Alain Visser, potpredsednik GME u Opel-u. Amperini točkovi se okreću uz pomoć električne energije, sve vreme i u svim brzinama. Kada su u pitanju putovanja do 60 km (MVEG), ovaj automobil se pokreće pomoću energije iz litijumsko - jonskog akumulatora od 16 kWh, i koji ne emituje ugljen dioksid. Kada se energija u akumulatoru potroši, električna energija is motora - generatora produžava Amperin rad za više od 500 km. Ampera se može priključiti na bilo koju utičnicu u kući koja ima 230v, radi punjenja. GM Europe analizira potrebe infrastrukture punjenja električnih automobila sa kablom zajedno sa energetskim kompanijama, uključujući kompaniju Iberdrola iz Španije. Više od 500km produženog trajanja smanjuje „faktor panike“ Revolucionarna Opel Ampera će biti prvo vozilo na električni pogon, bez emisije štetnih gasova u Evropi, pogodno za svakodnevnu vožnju. Sa svojim Voltec električnim pogonskim sistemom koji obezbeđuje živahno ubrzanje i visoke nivoe usklađenosti, Ampera sa petoro vrata može komotno da primi četvoro putnika, nudi koristan prtljažnik za nihov prtljag i poseduje mogućnost produženog trajanja više od 500 km. "Vožnja električnog automobila nije značajna samo zbog ekološkog aspekta." - rekao je svetski proizvođač linija automobila i glavni inženjer, Frank Weber. "Vožnja elektrike je takođe veoma zabavna. Momentalan, tihi obrtni moment od 370 Nm pod vašom desnom nogom daje vam osećaj da letite!"

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Elektricitet pokreće Amperine točkove sve vreme i u svim brzinama. Kada su u pitanju putovanja do 60 km (MVEG), ovaj automobil se pokreće pomoću energije iz litijumsko - jonskog akumulatora od 16 kWh, i koja ne emituje ugljen dioksid. Kada se akumulator istroši, benzinski/E85 motor - generator bešavno obezbeđuje električnu energiju za napajanje jedinice električnog pogona, dok u isto vreme čuva akumulator. Ova operacija produžava rad automobila za još 500 km, dok god akumulator ne bude mogao da se puni uključivanjem sistema za punjenje u automobilu na standardnu utičnicu od 230v.

Ampera vozaču pruža sigurnost i mir Za razliku od konvencionalnog električnog vozila na akumulator, Ampera eliminiše “ faktor panike “, pružajući sigurnost da vozač neće biti ostavljen na cedilu zbog ispražnjenog akumulatora. "Napredni sistem litijumsko-jonskog akumulatora je ključ za dostavljanje Ampere u ruke potrošača." - rekao je Hans Demant, potpredsednik u sektoru inženjerstva u GME. "Inženjeri u našem centru za istraživanje i razvoj u Mainz-Kastelu u Nemačkoj konstantno testiraju akumulator, 365 dana u godini da bi se uverili da ispunjava očekivanja naših potrošača." Amperino baterijsko pakovanje će se proizvoditi u GM-ovoj prvoj litijumsko - jonskoj fabrici za proizvodnju, kojom će upravljati veliki proizvođač automobila iz Sjedinjenih Država. Pakovanje od više od 220 litijumsko-jonskih ćelija T oblika obezbeđuje dovoljno energije. Skoro bešumna električna pogonska jedinica isporučuje 370 Nm trenutnog obrtnog momenta, što je ekvivalentno 150 konjskih snaga, ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za otprilike 9 sekundi, a maksimalna brzina koju dostiže je 161 km/h. Ampera će idealno odgovarati dnevnom rasporedu vožnje većine Evropskih mušterija. Na primer, približno 80% vozača u nemačkoj dnevno pređe manje od 50 km. Opel procenjuje da će kilometar pređen električnom Amperom koštati otprilike petinu konvencionalne cene benzina po trenutnim cenama goriva.

Preliminarne specifikacijeOPEL AMPERA
Vrsta vozila:Sedan sa petoro vrata, prednji pogon
Kategorija:Električno vozilo sa produženim trajanjem (E-REV)
Vešanje:Napred McPherson, pozadi Twist osovina, 4 disk kočnice
Kapacitet sedišta:Četiri
Performanse:
Maksimalna brzina (km/h):161
Domet električne vožnje (km):60 (MVEG ciklus)
Dimenzije:
Međuosovinski razmak (mm):2685
Dužina (mm):4404
Širina (mm):1798
Visina (mm):1430
Zapremina prtljažnika (L):301
Akumulator:
Vrsta:Litijumsko - jonska
Energija (kWh):16
Jedinica električnog pogona:
Snaga (kW / hp):111 / 150
Obrtni moment (Nm):370
Pneumatici:Posebno razvijene gume niskog otpora kotrljanja, 17" felne

Opel PR

Nordschleife ima novog rekordera: Gumpert Apollo Sport

Nordschleife ima novog rekordera: Gumpert Apollo Sport

Poslednjih nekoliko meseci vodi se velika bitka za titulu najbržeg serijskog automobila na stazi Severni Nürburgring. Iako su modeli Chevrolet Corvette ZR1, Nissan GT-R i Porsche 911 GT2 pokazali veliki potencijal (oko 7:25), Gumpert Apollo Sport im je očitao kvalitetnu lekciju (7:11,57)...
Letnja Timska Liga se približava kraju

Letnja Timska Liga se približava kraju

Neverovatno zanimljiva završnica Kopi Centar TAŠ Letnje Timske Lige za Amatere ! Takmičari CC TAŠ tima, Marko Šolić i Nebojša Prokić, obezbedili su prvu titulu ovog prestižnog takmičenja, dve trke pred kraj šampionata.
Porsche 911 GT3 RS - zvanične informacije i fotografije

Porsche 911 GT3 RS - zvanične informacije i fotografije

Večeras ćemo teško zaspati. Ubeđeni smo da je pred nama "najpornografskiji" automobil na planeti, koji predstavlja materijalizaciju svih "mokrih snova" koje sanjaju automobilski fanatici. Oni koji imaju srčane i respiratorne probleme ne bi trebali da otvaraju ovu vest...
Gemballa Panamera Mistrale: prvi tjuning za Panameru

Gemballa Panamera Mistrale: prvi tjuning za Panameru

Posle martovske premijere Porsche modela sa četvora vrata, modela Panamera, koji je promenio istoriju ove Stuttgartske marke, bilo je samo pitanje vremena kada će ovaj model stići u "garažu" nekog vernog tjunera Porsche automobila. Gemballa je jedan od njih...
Kia Venga - prve zvanične informacije i fotografije

Kia Venga - prve zvanične informacije i fotografije

Južnokorejska kompanija predstavila je mini MPV model, nemanjen evropskom tržištu, koji će se proizvoditi u Češkoj. Kia Venga, koja će biti predstavljena na sajmu u Frankfurtu, bazirana je na modelu Kia No3 Concept, predstavljenom u Ženevi, u martu tekuće godine...
Bentley Mulsanne - prve fotografije i informacije

Bentley Mulsanne - prve fotografije i informacije

Festival Concours D'Elegance u kalifornijskom Pebble Beachu bio je domaćin svetske prmijere nove luksuzne limuzine Bentley, koja će nositi ime Mulsanne. Evropska premijera zakazana je za dolazeći sajam automobila u Frankfurtu...
Jenson Button prodaje svoj Bugatti Veyron

Jenson Button prodaje svoj Bugatti Veyron

Vodeći u šampionatu sveta u Formuli 1, Jenson Button, verovatno nema previše slobodnog vremena za vožnju svog Bugatti Veyrona, pa mu skupoceni primerak stoji u garaži. Britanac je odlučio da ga proda...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje