AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Ampera će biti u ponudi i sa volanom na desnoj strani u Velikoj Britaniji preko Opelove sestrinske marke, Vauxhall. "Opel Ampera demonstrira vođstvo GM-a u elektrifikaciji automobila." - rekao je Carl-Peter Forster. "Njegov inovativni Voltec električni pogonski sistem je neka vrsta tehnologije za menjanje igara koja je potrebna automobilskoj industriji da bi odgovorila na energetske izazove i izazove okoline." Ampera koja ima petoro vrata i četiri sedišta, je dizajnirana pod uticajem Opelovog nagrađivanog dizajnerskog jezika, gde je umeće vajanja ukombinovano sa nemačkom preciznošću, koji spaja nekoliko trikova dizajna od inovativnog Flextreme modela i GTC Concept izložbenih automobila.

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

"Ne postoji bolji način da se proslavi 110 godina Opelovih inovacija u automobilskoj industriji od predstavljanja Ampere." - rekao je Alain Visser, potpredsednik GME u Opel-u. Amperini točkovi se okreću uz pomoć električne energije, sve vreme i u svim brzinama. Kada su u pitanju putovanja do 60 km (MVEG), ovaj automobil se pokreće pomoću energije iz litijumsko - jonskog akumulatora od 16 kWh, i koji ne emituje ugljen dioksid. Kada se energija u akumulatoru potroši, električna energija is motora - generatora produžava Amperin rad za više od 500 km. Ampera se može priključiti na bilo koju utičnicu u kući koja ima 230v, radi punjenja. GM Europe analizira potrebe infrastrukture punjenja električnih automobila sa kablom zajedno sa energetskim kompanijama, uključujući kompaniju Iberdrola iz Španije. Više od 500km produženog trajanja smanjuje „faktor panike“ Revolucionarna Opel Ampera će biti prvo vozilo na električni pogon, bez emisije štetnih gasova u Evropi, pogodno za svakodnevnu vožnju. Sa svojim Voltec električnim pogonskim sistemom koji obezbeđuje živahno ubrzanje i visoke nivoe usklađenosti, Ampera sa petoro vrata može komotno da primi četvoro putnika, nudi koristan prtljažnik za nihov prtljag i poseduje mogućnost produženog trajanja više od 500 km. "Vožnja električnog automobila nije značajna samo zbog ekološkog aspekta." - rekao je svetski proizvođač linija automobila i glavni inženjer, Frank Weber. "Vožnja elektrike je takođe veoma zabavna. Momentalan, tihi obrtni moment od 370 Nm pod vašom desnom nogom daje vam osećaj da letite!"

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Elektricitet pokreće Amperine točkove sve vreme i u svim brzinama. Kada su u pitanju putovanja do 60 km (MVEG), ovaj automobil se pokreće pomoću energije iz litijumsko - jonskog akumulatora od 16 kWh, i koja ne emituje ugljen dioksid. Kada se akumulator istroši, benzinski/E85 motor - generator bešavno obezbeđuje električnu energiju za napajanje jedinice električnog pogona, dok u isto vreme čuva akumulator. Ova operacija produžava rad automobila za još 500 km, dok god akumulator ne bude mogao da se puni uključivanjem sistema za punjenje u automobilu na standardnu utičnicu od 230v.

Ampera vozaču pruža sigurnost i mir Za razliku od konvencionalnog električnog vozila na akumulator, Ampera eliminiše “ faktor panike “, pružajući sigurnost da vozač neće biti ostavljen na cedilu zbog ispražnjenog akumulatora. "Napredni sistem litijumsko-jonskog akumulatora je ključ za dostavljanje Ampere u ruke potrošača." - rekao je Hans Demant, potpredsednik u sektoru inženjerstva u GME. "Inženjeri u našem centru za istraživanje i razvoj u Mainz-Kastelu u Nemačkoj konstantno testiraju akumulator, 365 dana u godini da bi se uverili da ispunjava očekivanja naših potrošača." Amperino baterijsko pakovanje će se proizvoditi u GM-ovoj prvoj litijumsko - jonskoj fabrici za proizvodnju, kojom će upravljati veliki proizvođač automobila iz Sjedinjenih Država. Pakovanje od više od 220 litijumsko-jonskih ćelija T oblika obezbeđuje dovoljno energije. Skoro bešumna električna pogonska jedinica isporučuje 370 Nm trenutnog obrtnog momenta, što je ekvivalentno 150 konjskih snaga, ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za otprilike 9 sekundi, a maksimalna brzina koju dostiže je 161 km/h. Ampera će idealno odgovarati dnevnom rasporedu vožnje većine Evropskih mušterija. Na primer, približno 80% vozača u nemačkoj dnevno pređe manje od 50 km. Opel procenjuje da će kilometar pređen električnom Amperom koštati otprilike petinu konvencionalne cene benzina po trenutnim cenama goriva.

Preliminarne specifikacijeOPEL AMPERA
Vrsta vozila:Sedan sa petoro vrata, prednji pogon
Kategorija:Električno vozilo sa produženim trajanjem (E-REV)
Vešanje:Napred McPherson, pozadi Twist osovina, 4 disk kočnice
Kapacitet sedišta:Četiri
Performanse:
Maksimalna brzina (km/h):161
Domet električne vožnje (km):60 (MVEG ciklus)
Dimenzije:
Međuosovinski razmak (mm):2685
Dužina (mm):4404
Širina (mm):1798
Visina (mm):1430
Zapremina prtljažnika (L):301
Akumulator:
Vrsta:Litijumsko - jonska
Energija (kWh):16
Jedinica električnog pogona:
Snaga (kW / hp):111 / 150
Obrtni moment (Nm):370
Pneumatici:Posebno razvijene gume niskog otpora kotrljanja, 17" felne

Opel PR

“Procurele” informacije o novoj generaciji Audi A3

“Procurele” informacije o novoj generaciji Audi A3

Iz kompanije Audi "procureli" su tajni dokumenti o novoj generaciji modela Audi A3. Novi Audi A3 na tržištu će se pojaviti 2011. godine, a u ponudi će biti u tradicionalnim karoserijskim verzijama - tri i pet vrata, kabriolet, ali i kao novi sedan! Poslednja verzija treba da pomogne prodaju u Americi i azijskim tržištima...
Ford Fiesta Sport Edition

Ford Fiesta Sport Edition

Simpatični hatchback sa plavim ovalom na haubi još prošle godine stigao je na većinu evropskih tržišta, gde beleži rekordne prodajne rezultate. Kompanija Ford odlučila je da za ciljnu grupu vozača koji preferiraju dinamiku u vožnji i agresivan stil, ponudi Ford Fiestu sa sport paketom opreme...
GTA Spano - prvi španski superautomobil

GTA Spano - prvi španski superautomobil

Španci su konačno skinuli plašt sa svog prvog super-sportskog automobila. Ovo je prvi super-sportski automobil koji su Španci razvili sopstvenim snagama, ikada. Ne, ne pričamo o Seat Leonu FR TDI. Govorimo o GTA Spano...
Seat Ibiza Ecomotive - 1562 km sa jednim rezervoarom = 2,91 l/100 km

Seat Ibiza Ecomotive - 1562 km sa jednim rezervoarom = 2,91 l/100 km

Gerhard Plattner, bivši automobilski takmičar, u cilju postizanja rekorda ekonomične vožnje, vozio je model SEAT Ibiza Ecomotive. Trasu dužine 1562 kilometra, od katalonskog Martorella do Göttingena u Nemačkoj, prešao je sa samo jednim rezervoarom goriva, postigavši prosečnu potrošnju 2,9 L/ 100 km...
Opel Insignia na vrhu Evrope!

Opel Insignia na vrhu Evrope!

Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Fiat potvrdio razgovore sa Opelom

Fiat potvrdio razgovore sa Opelom

Vođstvo italijanske kompanije Fiat, u nedelju je potvrdilo zainteresovanost za kupovinu kompanije Opel, koja je trenutno u vlasništvu koncerna General Motors. Predsedavajuću Fiata, Luca Cordero di Montezemolo, za list "Corriere della Sera" označio je Opel kao idealnog partnera...
Najuspešniji mesec ikada za Mazdu u čitavoj regiji!

Najuspešniji mesec ikada za Mazdu u čitavoj regiji!

April - mesec apsolutnih rekorda za Mazdu u čitavoj regiji! Ovaj mesec ostaće zabeležen kao mesec rekordnih rezultata za Mazdu CSEE (centralna i jugoistočna Evropa): 186 prodatih vozila u Srbiji i Crnoj Gori, samo u aprilu, predstavlja porast od čitavih 158% u odnosu na isti mesec prošle godine...
Renault Megane dobija dva nova motora: 1.4 TCe i 2.0 dCi

Renault Megane dobija dva nova motora: 1.4 TCe i 2.0 dCi

Samo pola godine posle predstavljanja treće generacije modela Renault Megane, francuska kompanija odlučila se da proširi ponudu motora, sa dva nova motora: turbobenzinski 1.4 TCe, u koji Renault polaže velike nade, i turbodizel 2.0 dCi u verziji od 118 kW sa manuelnim i 110 kW sa automatskim menjačem...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje