Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu
![Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu](slike/vesti/20201107065347_photo_0.jpg)
Predstavljanje svih modela iz CUPRA porodice podržano je danas, lansiranjem virtuelne platforme CUPRA e-Garage in Cape Formentor, jer je cilj brenda da u skorijoj budućnosti za svoje klijente otvori potpuno novi virtuelni svet...
![Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu](slike/vesti/20201107065347_photo_1.jpg)
Razvijena je u saradnji sa kompanijom Mediapro group u kojoj korisnici na jednostavan način mogu da kreiraju svoj avatar i komuniciraju sa prodavcima i drugim posetiocima garaže.
![Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu](slike/vesti/20201107065347_photo_2.jpg)
Ovaj digitalin svet posvećen je isključivo CUPRA brendu a posebno prvom, ekskluzivno kreiranom, modelu FORMENTOR. Takođe, posetioci će moći da komuniciraju sa CUPRA specijalizovanim sertifikovanim Master prodavcima, specijalno obučenim da na platformi pruže informacije svim zainteresovanim klijentima.
![Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu](slike/vesti/20201107065347_photo_3.jpg)
Takođe, ova digitalna strategija obuhvata stvaranje platforme koja će ljubiteljima muzike pružiti čisto uživanje u koncertima svojih omiljenih umetnika.
![Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu Tako to radi marka 21. veka - Cupra ima virtuelnu platformu](slike/vesti/20201107065347_photo_4.jpg)
“CUPRA je savremeni brend 21.veka koji želi da iskoristi tehnologiju kako bi emocije i ljude stavila u centar svoje strategije. Sa našim novim modelima imamo priliku da se obratimo široj publici na potpuno drugačiji način. CUPRA garaža u rtu Formentor je tek početak našeg putovanja u stvaranju novih digitalnih iskustava. Želimo da ova platforma bude centar okupljanja svih zaljubljenika u CUPRA automobile” izjavio je direktor strategije i razvoja CUPRA brenda Antonino Labate.
PR