Nova Toyota Land Cruiser predstavljena u Frankfurtu

Nova Toyota Land Cruiser predstavlja rezultat tehnološkog razvoja koji traje skoro 60 godina. Ova kultna figura na tržištu vozila sa 4x4 pogonom, u svojoj novoj generaciji, svojim vlasnicima nudi potpuno zadovoljstvo u vožnji, bez obzira na tip okruženja, od severnog polarnog kruga do pustinja u Maroku. Potpuno novi model Toyota Land Cruiser, koji je predstavljena na sajmu automobila u Frankfurtu, u ponudi je sa dva motora...
Čast benzinskih motora u novom Land Cruiseru (šest ganeracija) brani Dual VVT-i V6, zapremine 4 litra, koji razvija snagu od 249 konjskih snaga. Dizel motor je turbo 4-cilindrični agregat zapremine 3 litra, koji razvija 173 konjske snage pri 3.400 o/min. Emisija CO2 kod oba agregata smanjena je za 12 %, a tubodizel motor može se pohvaliti najnižom potrošnjom u svojoj kategoriji, koja iznosi samo 8,1 L/100 km, dok je emisija CO2 na nivou od 214 g/km (u kombinovanom režimu).

Terenske sposobnosti potpuno novog modela Land Cruiser značajno su poboljšane, zahvaljujući razvoju novih sistema: funkcija izbora terena, "Multi-terrain Select", funkcija "Multi-terrain Monitor", koja uključuje četiri kamere montirane na vozilu, koje prikazuju video u realnom vremenu, dajući vozaču informacije o preprekama, koje nije moguće videti iz vozila.

Prednje oslanjanje je detaljno izmenjeno, sa poprečnim trostrukim aluminijumskim ramenima, a zadnja Multilink osovina opremljena je novim, elektronski kontrolisanim sistemom Kinetic Dynamic Suspension System (KDSS). Dobro opremljeni modeli imaće elektronski kontrolisano vazdušno ogibljenje, koje radi u saradnji sa Toyota sistemom adaptivnog, varijabilnog ogibljenja (Adaptive Variable Suspension - AVS) omogućavajući vozaču da odabere jedan od tri podešavanja rada amortizera.

U izmenjenom enterijeru sada ima više prostora. U karoserijskoj verziji sa pet vrata, u ponudi će biti i verzija sa sedam sedišta, koja se mogu pomerati u opsegu od 135 milimetara. Zadnji red sedišta sada je fleksibilniji, a nasloni sedišta sada se mogu pomerati u odnosu 40:20:40. Zadnji red sedišta preklapa se nezavisno i obaranjem se ukplapaju u ravan pod prtljažnika. Zadnji red sedišta obara se elektronskim putem, pritiskom na dugme.

Automagazin.rs