Novi Renault Twingo (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)
U Beogradu je predstavljena modernizovana treća generacija modela Renault Twingo. U 2019. godinu, pet godina posle debija treće generacija ovog popularnog automobila, Twingo je ušao sa novim tehnologijama, ali izmenjeni su oslanjanje i informacioni sistem...
Prednja i zadnja svetla su dobila novu grafiku, a promene su pretrpeli i branici. Zadnji branik više nema vizuelni difuzor i sada izgleda elegantnije.
Pogledajte fotografije: Novi Renault Twingo (2019) stigao u Srbiju.
Prva generacija, koja je na svet stigla pre dvadeset i pet godina, bila je slatka i zanimljiva, druga je bila najpre pomalo dosadna, ali posle facelifta ekstravagantna, dok je treća generacija izrasla u modernog "frajera". Smelog, odvažnog, koji ne beži od novih tehnologija. 2014. godine, Twingo je u potpunosti promenio koncept omiljenog gradskog automobila. Nakon što je radikalno promenilo koncepciju, dete je odraslo, osamostalilo se i sada je došlo vreme za šminkanje :-)
Modernizovani Twingo je dobio i neke nove detalje na karoseriji.
Već na prvi pogled na prednji deo automobila, primećujemo da su nestala prepoznatljiva okrugla nezavisna dnevna LED svetla, koja su bila integrisana u branik, odmah ispod glavnih svetlosnih grupa i maske hladnjaka. U osveženi Twingo, dnevna LED svetla su integrisana u glavne svetlosne grupe, što ga čini elegantnijim. U istom stilu su izvedena i zadnja LED svetla u obliku slova C, uključujući i pokazivače smera. Svetla za maglu su ostala u donjoj mreži hladnjaka, koja je sada nešto manja, zbog atraktivnih usisnika za vazduh u prednjem braniku.
Promene u unutrašnjosti su minimalne. Najviše će se obradovati ljubitelji multimedije, jer su mogućnosti konekcije i kontrole infotaiment sistema zaista velike.
Paletu motora čine isključivo trocilindarski benzinski motori: atmosferski 1.0 SCe 65 koji razvija 48 kW pri 6.250 o/min, zatim nova verzija pomenutog motora koja razvija 54 kW (75 KS). Obe verzija razvijaju maksimalni obrtni moment od 95 Nm pri 4.000 o/min. Ova dva motora u ponudi su zamenili stari SCe 70 motor. Alternativu predstavlja turbo-benzinski 0.9 TCe 95, koji razvija maksimalnu snagu od 68 kW (95 KS) pri 5.500 o/min i maksimalni obrtni moment od 135 Nm pri 2.500 o/min. Pored baznog petostepenog manuelnog menjača, u ponudi je i šestostepeni EDC menjač sa dvostrukim kvačilom. O GT verziji unapređenog Twinga još uvek nema informacija.
Iako se radi o gradskom automobilu, Vladan Petrović je pohvalio poziciju sedenja i ergonomiju.
Twingo meri masu ispod jedne tone, u zavisnosti od verzije, od 914 do 999 kilograma. Visina je smanjena za 1 centimetar, na 1.544 mm, kako bi se poboljšala aerodinamika i smanjila potrošnja (što je značajno s obzirom da u rezervoar staje 35 litara. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.492 mm. Osveženi Twingo je dugačak 3.614 mm i širok 1.646 mm. Paleta dostupnih felni proširena je sa felnama prečnika 16 inča, dok osnovna verzija i dalje dolazi sa 15-inčnim felnama. Automobil je na srpsku prezentaciju stigao sa atraktivnom novom bojom - Mango Yellow.
Modifikacije u kabini su minimalne. Unapređen je informacioni i zabavni sistem Easy Link, sa sedmoinčnim displejom. Ispod displeja se nalaze 2 USB porta, a informacioni sistem podržava i Apple CarPlay i Android auto sisteme. Promene je pretrpeo i dugmić za startovanje motora, komanda tempomata i ručica menjača. Prepoznatljiva "fioka" ispred suvozača nalazi se u svim specifikacijama.
– hromirani ukras prednje maske,
– zaštitne bočne letvice u boji karoserije,
– hromirane rubove zaštitnih bočnih letvica i zadnjeg odbojnika,
– bočne nalepnice sa tri linije
– središnji stubovi sjajne crne boje,
– 15-inčni brušeni aluminijumski naplatci Argon ili Venetian.
Izgled obnovljenog Twinga se može brojnim novim mogućnostima prilagoditi vlastitom ukusu.
– paket boje: okvir prednje maske, kućišta retrovizora, bočne zaštitne letvice i okviri zadnjeg odbojnika kristalno bele, crvene ili mango žute boje,
– bočne nalepnice Tricolore, Dots i Cosmic bele ili crne boje
– 16-inčni brušeni aluminijumski naplatci Juvaquatre ili novi 16-inčni naplatci Monega.
– biće uvedena povezana navigacija koju će osigurati TomTom, a uključivaće i bazu podataka Google Places za jednostavnije i efikasnije pretraživanje odredišta,
– ažuriranje na daljinu („Over the Air”) korisnicima će omogućiti jednostavno ažuriranje aplikacija i usluga kao na pametnim telefonima,
– uvođenje aplikacije MY Renault za pametne telefone za održavanje stalne povezanosti sa vozilom i ovlašćenim Renault koncesionarima, upravljanje putovanjima na daljinu, pronalazak vozila i druge usluge koje će olakšati svakodnevnu upotrebu.
Aplikacija za pametne telefone: pametan i efikasan izbor
Besplatna aplikacija R&Go će pretvoriti pametni telefon sa operativnim sistemom iOS ili Android u multimedijalni sistem jednostavan za upotrebu koji omogućava sigurnu vožnju.
– navigacija: odabir nekih od najnovijih usluga poput Waze (sada potpuno integrisan u R&Go), Google Maps i Apple Plans,
– muzika: FM radio, usluge prenosa muzike (streaming) putem aplikacija kao što su Spotify i Apple Music,
– telefon: intuitivni pozivi i (mehaničko) čitanje poruka na glas,
– vozilo: ugrađeni putni računar, merač obrtaja i postavke parametara vožnje za funkciju Renault eco2.