Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)
Druga generacija Peugeota 2008 debitovala je krajem prošle godine, a mi smo protekle nedelje imali priliku da ga upoznamo na srpskim putevima...
Pogledajte fotogaleriju - Peugeot 2008 stigao u Srbiju (2020).
Peugeot 2008 je jedan od najprodavanijih automobila ove francuske marke, koji je do sada stigao do 1.150.000 vlasnika u celom svetu. Iako je automobil postigao velike uspehe, Peugeot je odlučio da razvije i predstavi potpuno novu, drugu generaciju ovog kvalitetnog automobila.
Novi Peugeot 2008 nije evolucija prethodnika, već se promenila i sama koncepcija. "To se vidi već na prvi pogled." - ističe Vladan Petorvić. "Za razliku od prethodnika, koji je podsećao na naslednika karavana 207 SW, novi Peugeot 2008 je tipičan predstavnik segmenta SUV. Jasna je njegova dizajnerska bliskost sa modelom 208, što je za svaku pohvalu, jer 208-ica izgleda veoma skladno, kompaktno i atraktivno." - ističe Petrović.
Karoserija nove generacije je produžena za 141 mm, ali je u isti vreme niža za 26 mm, što automobilu daje još dinamičniji izgled. Automobil je širi za 3 milimetra, a međuosovinsko rastojanje od 2.605 mm je za 67 mm duže od prethodnika. Pored toga što se dizajnerski oslanja na 208, novi Peugeot 2008 sa njim deli i arhitekturu CMP. Zanimljivo je, da će se prednja maska razlikovati u zavisnosti od varijante. Za razliku od 208, prednja svetla su već u osnovnoj opremi ponuđena u LED tehnologiji.
Povećanje dužine automobila uticalo je i na prtljažnik. Njeova zapremina iznosi 434 litra, što je za 74 litra više od prethodnika. Pored toga, podloga prtljažnika je produžena za 14 centimetara.
Snažan i prepoznatljiv, novi Peugeot 2008 kreiran da ispuni najviše ambicije i okrene novu stranicu pisanja istorije SUV modela Peugeot brenda, stigao je i na tržište Srbije.
Izbalansirane linije i dimenzije sada u potpunosti odgovaraju jednom SUV-u. U odnosu na prethodni model, duži je za 14 cm, niži 2 cm i širi 3 cm. Sada sa svojih 4.3 metara dužine dobio je za 7 cm duže međuosovinsko rastojanje i prtljažnik veći za 10 litara. Znatno veća prostranost zadnje klupe dobijena je sa sadašnjim međuosovinskim rastojanjem od 2.6 metara.
• Nudi veću stilsku slobodu svim modelima grupacije koji se na njoj proizvode (B, C i SUV segment)
• Smanjuje težinu vozila korišćenjem materijala visokih performansi , samim tim i emisiju CO2
• Pruža bolju aerodinamiku, čime se smanjila emisija CO2 za 1.5 grama po kilometru
• Poboljšava akustičnu udobnost efikasnim rešenjima izolacije buke na karoseriji i redukovane vibracije korišćenjem akrilnih materijala u podu
Dizajn, kao jedan od dva ključna stuba strategije brenda zahvaljujući kojoj poslednjih godina Peugeot beleži sjajne rezultate, definitivno je karakteristika koja ga odvaja od konkurencije. Robusnog stila, sa velikim točkovima i sa prepoznatljvim LED svetlosnim potpisom, novi 2008 već na prvi pogled ostavlja utisak elegantnog i kvalitenog automobila.
Sa idejom da dodatno naglasi potpuno novi dizajn, pored standardne ponude kreirane su i nove boje crvena elixir, plava vertigo troslojna boja i narandžasta fusion ,nova boja ekskluzivno napravljena za 2008.
Sa željom da sigurnost svih učesnika u saobraćaju podignu na najviši nivo, u Peugeot su se pobirnuli da 2008-ica ima aktivne i pasivne sisteme za pomoć u vožnji koji su do sada bili rezervisani za modele višeg segmenta, tako da ih sada u ponudi ima ukupno 11.
Kada su u pitanju motori dostupni su benzinski :
1.2 PureTech 100 KS - manuelni menjač sa 6 brzina
1.2 PureTech 130 KS - manuelni menjač sa 6 brzina i automatski sa 8 brzina
1.2 PureTech 155 KS - automatski menjač sa 8 brzina
I dizel motori :
1.5 BlueHDi 102 KS , manuelni menjač sa 6 brzina
1.5 BlueHDi 130 KS , automatski menjač sa 8 brzina
Za sve klijente koji su zainteresovani za kupovinu ovog modela putem kredita, mesečna rata iznosi 170 evra, sa učešćem od 30% I periodom otplate od 84 meseca.
Foto: Milomir Bošković
Vladan Petrović