AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Stigao je redizajnirani Porsche Cayenne

Stigao je redizajnirani Porsche Cayenne

Cetiri godine posle predstavljanja prvog SUV (Sport Utility Vehicle) modela u svojoj istoriji, nemacka kompanija Porsche objavila je prve slike i karakteristike redizajnirane verzije. Sva tri modela u ponudi: Cayenne, Cayenne S i Cayenne Turbo dobila su snazne benzinske agregate DFI (Direct Fuel Injection), koji garantuju 15 % manju potrosnju goriva...

Osnovna motorizacija Porscheovog SUV-a dobila je dodatnih 40 konjskih snaga, a pokrece je sestocilindricni agregat zapremine povecane sa 3,2 na 3,6 litara i maksimalne snage 290 konjskih snaga. Najveci Obrtni moment porastao je sa 310 na 385 Nm, a za sprint iz mesta do stotke potrebna mu je 8,1 sekunda (ranije 9,1), dok je maksimalna brzina 227 km/h (ranije 214 km/h). Zahvaljujuci uvodjenju direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar i sistemu promenljivog upravljanja ventilima, VarioCam Plus, Cayenne S je sa 4,8-litarskim agregatom dobio dodatnih 80 Nm obrtnog momenta i sada raspolaze sa impresivnih 500 Nm! Najveca snaga dostize 385 KS, sto omogucava ubrzanje iz mesta do 100 km/h za 6,6 sekundi i maksimalnu brzinu od 252 km/h.

Stigao je redizajnirani Porsche Cayenne

Vrh ponude predstavlja Cayenne Turbo, koji sa V8 motorom sa dva turbo punjaca razvija neverovatnih 500 konjskih snaga i cak 700 Nm obrtnog momenta. Sa ovim snagatorom, Cayenne Turbo ubrzava do stotke za smo 5,1 sekundu i razvija maksimalnu brzinu od 275 km/h. Kao i na ranijim modelima, optimalni prenos snage na podlogu osigurava PTM (Porsche Traction Menagement), koji u normalnim uslovima salje 62% obrtnog momenta na prednje i 38% obrtnog momenta na zadnje tockove. Zavisno od potrebe, sistem je sposoban prebaciti 100% obrtnog momenta na jednu od osovina. Najavljene cene za trziste Evropske Unije su: Cayenne 43.300 Eura, Cayenne S 55.800 Eura i Cayenne Turbo 91.100 Eura. Goran Saric - Automagazin

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Navikli smo da oznaku PRO u nazivu proizvoda vidimo u industriji mobilnih telefona. Od nedavno, ova oznaka svoje mesto pronašla je i u automobilskoj industriji. Posle višednevnog testa novog SUV modela na srpskom tržištu, možemo reći da je oznaka PRO u potpunosti opravdana. U ovom slučaju, PRO znači "napredan"...

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Mazda nam još jednom pokazuje da ne želi da prati trendove drugih automobilskih kompanija. U vreme kada veća zapremina motora, veći broj cilindara ili ne daj Bože dizel, već prokleti pojmovi, ova japanska kompanija nam šalje moderan dizel motor i to sa šest cilindara!

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Kuda ide BMW? Model koji nam najbolje pokazuje u kojem smeru će minhenski proizvođač u budućnosti ići, jeste upravo SUV iX. On je raskošan, futuristički, provokativan, megalomanski i ispunjen najnovijim tehnologijama. Ništa drugo nismo ni očekivali...

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Protekle sedmice imali smo priliku da na srpskim putevima isprobamo Mazdu CX-60, prvi model ovog japanskog proizvođača, koji otvoreno grabi u premium segment. I još po nečemu je prvi -  radi se o prvom automobilu Mazde, koji na naše tržište dolazi u plug-in hibridnoj verziji...

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Popularni korejski crossover na tržištu se nalazi od 2019. godine. Posle tri godine egzistencije na tržištu, u julu prošle godine nam je stigla njegova unapređena verzija, koju smo isprobali na srpskim putevima...

123456. . .36
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje