AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Navikli smo da oznaku PRO u nazivu proizvoda vidimo u industriji mobilnih telefona. Od nedavno, ova oznaka svoje mesto pronašla je i u automobilskoj industriji. Posle višednevnog testa novog SUV modela na srpskom tržištu, možemo reći da je oznaka PRO u potpunosti opravdana. U ovom slučaju, PRO znači "napredan"...

Geely Atlas PRO je pravo osveženje na srpskom tržištu. Kineski prioizvođač nam dolazi sa SUV modelom kojeg krasi moderan dizajn, napredna tehnika i odličan enterijer.

 

Pogledajte fotogaleriju: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD.


Spoljašnjost krasi originalnost. Geely Atlas PRO sigurno nećete pomešati na ulici sa drugim modelima. Hauba je izdužena, masivna je i obogaćena zanimljivim dizajnerskim linijama. Prednja maska, branici, okviri prozora, obogaćeni su hromiranim lajsnama, koje automobil daju premium efekat. Elegantnu celinu zaokružuju aluminijumske felne sa pneumaticima dimenzija 225/60 R18, koje odlično stoje na ovom automobilu.

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Elegantne i tamne boje takođe dominiraju i u unutrašnjosti. Posebno moramo da pohvalimo kožna sedišta, koja su vrhunski oblikovana i obezbeđuju odličnu udobnost i na dužim putovanjima. Sedišta su široka, pružaju odličnu podršku za sve delove tela i pružaju vrhunski osećaj udobnosti. Naš test automobil može se pohvaliti sa najvišim paketom opreme Flagship, koji uključuje električna vrata prtljažnika, ambijentalno osvetljenje sa 42 boje na instrument tabli, vratima i prednjem prostoru za noge, sistem za upozorenje o napuštanju saobraćajne trake, inteligentni tempomat, sistem za bežično punjenje telefona... 

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Kvalitet materijala u kabini je na visokom nivou. Zaboravite sve ono što ste ranije videli i čitali o kineskim automobilima. Geely se istinski potrudio i uspeo da u Atlas PRO ugradi vrhunske materijale, sa odličnom završnom obradom. Takođe, u enterijeru ćete pronaći dosta prostora za odlaganje sitnica, od kojih je najveći onaj u naslonu za ruke.


Napred i pozadi ima više nego dovoljno mesta, zadnja vrata se otvaraju skoro pod pravim uglom, što olakšava ulazak i izlazak iz automobila. Prtljažni prostor je pravilnog oblika i nudi mogućnost preklapanja naslona zadnjih sedišta direktno iz prtljažnika. Zapremina prtljažnika iznosi 378 litara, a obaranjem naslona zadnjih sedišta ne dobija se potpuno ravna površina.

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Pozicija ručice 7-stepenog automatizovanog menjača sa dvostrukim kvačilom je povišena, što je za svaku pohvalu. Ergonomija komandi je vrhunska i sve se nalazi tamo gde i očekujemo. Displej je osetljiv na dodir i njegova brzina odgovora je na nivou premium klase. Reaguje brzo, a njegova grafika zaslužuje pohvale.


Pod haubom našeg test automobila disao je benzinski trocilindarski turbo motor, koji razvija maksimalnu snagu od 132 kW (177 KS) pri 5.500 o/min. Konvencionalni pogon dopunjuje hibridni sistem od 48V, sa starter generatorom, zahvaljujući kojem kombinovana snaga iznosi 140 KW (190 KS). Agregat je uparen sa 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom (7 DCT) i sistemom pogona na sve točkove. Za ubrzanje iz mesta do 100 km/h potrebno mu je 9,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 200 km/h. Maksimalni obrtni moment iznosi 300 Nm.

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Geely Atlas Pro sa pogonom na sve točkove koristi inovativni mild-hibryd sistem 48V EMS (Electric Motor Synergy), koji se sastoji od pogonskog startera-generatora, pretvarača, 48-voltne litijum-jonske baterije i kontrolne jedinice za rekuperaciju. U određenim režimima vožnje, sistem poboljšava dinamiku ubrzanja vozila zbog dodatnog obrtnog momenta (+50 Nm) i obezbeđuje uštedu goriva od 15 %. Baterija se automatski puni kada motor sa unutrašnjim sagorevanjem radi u režimu rekuperacije energije tokom kočenja. Sistem ima start-stop funkciju, koji isključuje ili startuje motor u saobraćajnim gužvama. 

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

U vožnji se ne oseća činjenica da motor ima tri cilindra. Potpuno je miran i uglađen i svoj trocilindarski karakter otkriva samo u neutralnom modu.


Automobil je opremljen sistemom pogona na sve točkove, što ga čini pogodnim za svakodnevnu upotrebu po bilo kakvom vremenu. Opremljen je modernim sistemom pogona na sve točkove sa višelamelastim kvačilom, koje automatski raspoređuje obrtni moment između prednjih i zadnjih točkova. Prosečna potrošnja na našem testu iznosila je 7,6 litara na 100 pređenih kilometara.

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Geely Atlas PRO je nadmašio naša očekivanja. Zapravo se radi o automobilu koji menja sliku o kineskoj auto-industriji kakvu smo do sada poznavali. Radi se o modernom benzinskom modelu sa pogonm na sve točkove, o čijem kvalitetu svedoči garancija od 7 godina ili 150.000 pređenih kilometara. I na kraju cena - za testirani Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD potrebno je izdvojiti 32.990 evra. Svim kupcima koji kupe Geely Atlas Pro i odluče se za gotovinsko (virmansko) plaćanje, odobren je dodatni popust na redovne cene u iznosu od 3.000 €. 

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

 

 

Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD  
 Tip motora:  Turbo-benzinski
 Broj cilindara / ventila:  R3 / 4
 Zapremina motora (cm³):  1.477
 Maksimalna snaga (kW / o/min):  140 / 5.500
 Maksimalni obrtni moment (Nm / o/min):  255 (300) / 1.500-4.500
Performanse  
 Maksimalna brzina (km/h):  200
 Ubrzanje 0-100 km/h (s):  9,9
 Potrošnja L/100 km (test prosek):  7,6
Dimenzije  
 Zapremina prtljažnika (L):  378 / -----
 Zapremina rezervoara (L):  58
 Masa automobila / nosivost (kg):  1.780
 Dimenzije pneumatika:  225/60 R18
 Dužina automobila (mm):  4.544
 Širina automobila (mm):  1.713
 Visina automobila (mm):  1.831
 Međuosovinsko rastojanje (mm):  2.670
 Cena vozila sa osnovnom opremom i baznom tehnikom (€):  28.990 €

 

Fotografije možete pogledati klikom na LINK.

Web: www.geelyauto.rs

 

Foto: Milomir Bošković
Automagazin.rs

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Mazda nam još jednom pokazuje da ne želi da prati trendove drugih automobilskih kompanija. U vreme kada veća zapremina motora, veći broj cilindara ili ne daj Bože dizel, već prokleti pojmovi, ova japanska kompanija nam šalje moderan dizel motor i to sa šest cilindara!

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Kuda ide BMW? Model koji nam najbolje pokazuje u kojem smeru će minhenski proizvođač u budućnosti ići, jeste upravo SUV iX. On je raskošan, futuristički, provokativan, megalomanski i ispunjen najnovijim tehnologijama. Ništa drugo nismo ni očekivali...

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Protekle sedmice imali smo priliku da na srpskim putevima isprobamo Mazdu CX-60, prvi model ovog japanskog proizvođača, koji otvoreno grabi u premium segment. I još po nečemu je prvi -  radi se o prvom automobilu Mazde, koji na naše tržište dolazi u plug-in hibridnoj verziji...

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Popularni korejski crossover na tržištu se nalazi od 2019. godine. Posle tri godine egzistencije na tržištu, u julu prošle godine nam je stigla njegova unapređena verzija, koju smo isprobali na srpskim putevima...

Testirali smo potpuno električnu Toyotu bZ4X AWD

Testirali smo potpuno električnu Toyotu bZ4X AWD

Na višednevnom testu smo imali prvi globalni električni model marke Toyota - bZ4X. On je prilično kasno stigao na Party, ali zato je paket koji je sa sobom doneo ovaj kasno pristigli gost, u potpunosti opravdao vreme čekanja...

123456. . .36
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje