AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Bez Corolle se ne može! Najprodavaniji automobil na svetu dolazi u svojoj jedanaestoj generaciji na srpsko tržište. S obzirom na popularnost sedana u našoj zemlji i na tradicionalni kvalitet Toyote u ovom segmentu, u uspeh ovog modela ne treba da sumnjamo. Danas prvi put vozimo novu generaciju modela Corolla. Budite sa nama, jer ćemo vam uživo prenositi utiske iz vožnje...

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Maska hladnjaka je hromirana, a svetla su agresivno dizajnirana, sa integrisanim LED diodama, pa Corolla izgleda "namršteno".


09:18 - Pitajte ono što vas interesuje. Za nekoliko minuta krećemo za Oplenac.

 

10:20 - Nova Toyota Corolla je međugeneracijski porasla. U odnosu na prethodnika, dužina je povećana za 75 milimetara, širina za 15 milimetara, a visina je smanjena za 5 milimetara. Međuosovinsko rastojanje je povećano za čak 100 milimetara, što nas navodi na zaključak da na zadnjim sedištima ima više mesta. Uživo nova Corolla izgleda još veća nego na fotografijama. Možda zato što je prethodna imala pomalo dosadan dizajn, dok je nova daleko atraktivnija i dinamičnija.


Poređenje generacija:


 Toyota Corolla - dimenzije  10. generacija 11. generacija Razlika (mm)
Dužina (mm) 4.545 4.620 +75
Širina (mm) 1.760 1.775 +15
 Visina (mm)  1.470 1.465 -5
 Međuosovinsko rastojanje (mm)  2.600  2.700 +100
Zapremina prtljažnika (L)  450  452 +2



Maska hladnjaka je hromirana, a agresivno dizajnirana svetla dobila su LED diode za dnevno osvetljenje. Novu Corollu na ulici sigurno nećete pomešati sa drugim automobilima, jer su dizajnerske linije veoma originalne i prepoznatljive, što se posebno odnosi na prednji deo automobila. Ni zadnja svetla nisu više tako jednolična, a između njih se nalazi hromirana lajsna.

11:20 - Stigli smo u Oplenac, kiša nas je pratila sve vreme. Corolla koju vozimo opremljena je benzinski 1.6 Valvematic motorom i prosečno potrošnja na relaciji Beograd-Oplenac iznosila je 7,9 l/100 km.

 

Nova Toyota Corolla - Cene benzinskih verzija:


Tip motora Oprema Zapremina (cm³) Snaga (ks/kW) Cena sa carniom PDV-om
1,33 Dual VVT-i Terra 1.329  99 / 73  14.990 €
1,33 Dual VVT-i  Luna 1.329  99 / 73  16.000 €
1,6 Valvematic  Terra 1.598  132 / 97  15.900 €
1,6 Valvematic  Luna 1.598  132 / 97  16.900 €
1,6 Valvematic  Sol 1.598  132 / 97

 19.600 €

 

Već osnovni nivo opreme Terra, uključuje ESP (VSC) elektronski program stabilnosti, vazdušne jastuke ispred vozača i suvozača, bočni vazdušni jastuk, vazdušni jastuk za kolena vozača, prednje i zadnje vazdušne zavese, klima uređaj, volan podesiv po visini i dubini, LED dnevna svetla, sistem za detekciju pritiska u pneumaticima...


Nova Toyota Corolla - Cene dizel verzija:


Tip motora Oprema Zapremina (cm³) Snaga (ks/kW) Cena sa carinom i PDV-om
1.4 D-4D Terra 1.364  90 / 66 18.300
1.4 D-4D Luna 1.364 90 / 66 19.300
1.4 D-4D Sol 1.364 90 / 66 22.000


Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Za razliku od prethodne generacije, čiji dizajn je bio pomalo "doadan" nova Corolla izgleda atraktivno i prepoznatljivo.

 

11:45 - Posebno smo zadovoljni ponudom prostora. U novoj Corolli se sedi prilično visoko, a osećaj za volanom zaista je odličan. Jedino što mi je zasmetalo, jeste nešto manji opseg podešavanja volana po dubini. Prostor u prednjem delu automobila, uporediv je sa onim u Toyoti Avensis, a ista situacija je i na zadnjim sedištima.

 

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

12:00 - Instrument tabla se nekome dopada, a nekome ne. Ono u šta smo mogli da se uverimo, jesu veoma kvalitetni materijali i vrhunska završna obrada.

 

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Goran Sarić - Automagazin portal

Testirali smo: Toyota Prius+

Testirali smo: Toyota Prius+

Mislite da je Toyota Prius+ nešto veća, malo prostranija i praktičnija varijanta slavnog hibridnog modela? Ne, velikoprostorni MPV Prius+ je mnogo više od toga. Pokreće ga ista tehnika, ali zato je nivo komfora i praktičnosti na nivou luksuznih limuzina premium marki. Tokom višednevnog testa, isprobali smo kako se Prius+ snalazi na srpskim putevima...

Testirali smo: Renault Captur 1.5 dCi

Testirali smo: Renault Captur 1.5 dCi

Želite SUV? Pokušajte da navedete nekoliko razloga. Zato što dobro izgleda? Zato što je praktičan? Zato što ima nešto veću visinu - onakvu kakvu su imali normalni automobili pre dvadeset godina? A, pogon na sve točkove vam nije potreban, zar ne? Upravo smo naveli neke od razloga za rađanje modela Renault Captur...

Testirali smo: Nissan Juke Nismo

Testirali smo: Nissan Juke Nismo

Prosečno upućenom Evropljaninu, naziv Nismo ne znači puno, a mlađe ljubitelje automobila, asociraće na nekakvu simulaciju. U Japanu, Nismo je legenda koja je u potpunosti uporediva sa evropskim sportskim odeljenjima kao što su Mercedes-ov AMG ili BMW-ov M. Na našim putevima smo isprobali najdostupnijeg člana Nismo porodice - Juke Nismo...

Test -Toyota RAV4 2.2 D-CAT AT 4x4 Executive - Samo je nebo iznad

Test -Toyota RAV4 2.2 D-CAT AT 4x4 Executive - Samo je nebo iznad

Dok prodaja automobila na većini tržišta Starog kontinenta beleži konstantan pad, jedini segment koji ima rastući trend jeste SUV. Upravo zbog toga su svi modeli u ovoj kategoriji automobila prošli fazu modernizacije i nalaze se u boljoj kondiciji nego ikada. Tokom višednevnog testa smo proverili koliko je nova, četvrta generacija Toyote RAV4 - rodonačelnika SUV segmenta, spremna za borbu sa konkurentima...

Test: Mazda CX-5 2.0i AWD Challenge

Test: Mazda CX-5 2.0i AWD Challenge

Mazda nas je dve godine pripremala za revoluciju. Pod nazivom Skyactiv Technology, prezentovana je nova generacija SUV modela - novi su motori, menjači, oslanjanje, platforma i na kraju dizajn. Pred nama je prvi automobil sa logom Skyactiv - 4,5-metarski SUV model CX-5. Umesto uobičajenih turbodizela, na testu smo imali atmosferski benzinski motor uparen sa manuelnim menjačem...

Testirali smo: VW Golf 2.0 TDI DSG Highline - Kralj

Testirali smo: VW Golf 2.0 TDI DSG Highline - Kralj

Navikli smo da Volkswagen Golf postavlja standarde u nižoj srednjoj klasi, i zato je na novu, sedmu generaciju najprodavanijeg automobila u Evropi, usmerena velika pažnja javnosti. Tokom višednevnog testa, pokušali smo da dobijemo odgovor na pitanje, da li je kralj segmenta ostao veran tradicionalnim kvalitetima. Krenimo redom...

Testirali smo: Nova Mazda 6 CD175 A/T Revolution

Testirali smo: Nova Mazda 6 CD175 A/T Revolution

Potpuno nova, treća po redu Mazda 6 pripremljena za modelsku godinu 2013, spada u najzanimljivije novitete ove godine, posebno u konkurenciji evropske srednje klase. Ljudi se za njom okreću, odlično se vozi, ima štedljive i snažne motore. Novu "šesticu" smo isprobali sa najsnažnijim turbodizel motorom zapremine 2.2 litra i u najbogatijem paketu opreme Revolution...

Test: Mercedes-Benz A 180 CDI 7G-DCT

Test: Mercedes-Benz A 180 CDI 7G-DCT

Kada biste na parkingu pored vas ugledali novu i staru generaciju modela Mercedes-Benz A-Klasa, teško biste uočili sličnost između ova dva modela. Nova A-Klasa je rekla definitivno zbogom "sendvič" konstrukciji poda i karoseriji koja je koketirala sa MPV segmentom. U Stuttgartu više ne žele da ignorišu otvorenu konkurentsku borbu između Audija A3 i drugih premium modela niže srednje klase, i zato je A-Klasa više sportska...

Testirali smo: Kia Cee’d 1.6 CRDi + VIDEO

Testirali smo: Kia Cee’d 1.6 CRDi + VIDEO

Za borbu sa evropskom, ali i veoma snažnom japanskom konkurencijom u srednjoj nižoj klasi, Kia je morala dobro da zasuče rukave. Južnokorejski inženjeri su u novu generaciju modela Cee'd uložili svu svoju energiju i znanje, a mi smo se uverili, da je rezultat više nego dobar. Na testu smo imali model Kia Cee'd pokretan snažnijom verzijom turbodizel motora 1.6 CRDi, a ovo su naši utisci...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje