AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

Opel Corsa je veoma čest gost na našim putevima, kojeg su naši vozači veoma dobro upoznali. Brojke o prodaji iz prethodnih godina pokazuju da više od 18 % svih trovratnih Corsi prodatih u Evropi otpada na izdanje Color Edition, što potvrđuje da postoji snažna tražnja za posebnim verzijama. Posle višednevne vožnje na našim ulicama, belo-crna Corsa je privlačila veliku pažnju prolaznika...

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

Pogledajte fotografije Opel Corsa 1.2 Color Edition - Test.


Dizajn

 

2010. godine, Opel Corsa je prošla veliki tehnički upgrade, a već sledeće godine stigao je vizuelni facelift.  Sa dvobojnom Corsom Color Edition, kompanija iz Russelshaima cilja onu grupu kupaca, koja želi trendi proizvod. Od "obične" Corse, Colour Edition se razlikuje po crnoj boji krova i 17-inčnih felni od lake legure, crna je i površina B stuba. Bočna stakla i zadnje svetlosne grupe su zatamljene, a završetak izduvnog sistema je hromiran. Automobil još uvek izgleda sveže i skladno i privlači pažnju na ulici.

Enterijer

 

Centralna konzola u unutrašnjosti je lakirana, a posebnu pažnju privlače i sportska sedišta i sportske nožne komande. Oprema uključuje sve najvažnije bezbednosne detalje i detalje visokog komfora. Unutrašnjost je puna jedinstvenih dizajnerskih detalja uključujući beli prsten oko ventilatorskih otvora. Premium oprema koja uključuje aluminijumske sportske papučice, multifunkcionalni volan presvučen kožom, zatamnjena prozorska stakla i izduvnu cev sa efektom hroma je standardna. Kao kod svih ostalih novih članova Corsa porodice, ponuda informacijsko-multimedijskih sistema modela Color Edition poboljšana je: svi CD radio uređaji sada standardno dolaze sa mogućnošću reprodukcije MP3 zapisa, a mogućnost USB povezivanja danas se podrazumeva.

 

Pogledajte test: Opel Adam 1.4 Twinport Ecotec.

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

Pogledajte test: Opel Cascada 2.0 CDTI.

 

Za volanom "naše" Corse, našao se i test vozač Automagazin portala, četvorostruki državni reli šampion, Vladan Petrović. "Corsa je primer, kako automobil niže klase može ponuditi odličnu udobnost i komfor. Sedišta su anatomski oblikovana i vrhunski drže telo u krivinama. Odnos menjača, volana i pozicije sedenja je za svaku pohvalu, kao i oblik volana. Volan je obložen kožom, što je standard za Color Edition. Moram da pohvalim i prostranost, jer mi ni leva ni desna noga ne dodiruju tvrdu plastiku središnje konzole ili instrument table, što nije slučaj kod svih konkurenata." - ističe Petrović.

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

Pogledajte test: Opel Astra GTC Sport 1.6 Turbo.

 

Sve pohvale zaslužuje i prostranost Opel Corse, kao i prtljažnik čija zapremina iznosi 285 litara. I pored velikog prtljažnika za ovaj segment automobila, na zadnjim sedištima ima sasvim dovoljno prostora. I pozadi su sedišta veaom prijatna, sa sedalnim delom optimalne dužine, što obezbeđuje dobru podršku za butni deo nogu. Sve to rezultira manjim zamaranjem na dugim putovanjima, iako to nije primarna namena ovog automobila.

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

U vožnji

 

Opel Corsa Color Edition, opremljena je sportskim oslanjanjem, u kombinaciji sa 17-inčnim aluminijskim felnama. "Corsa Color Edition namenjena je najviše onima koji žele malo sporta u vožnji. Volan je veoma precizan, u čemu mu pomažu niskoprofilni pneumatici. Niže oslanjanje i niskoprofilni pneumatici poboljšavaju i "ležanje" u krivinama, a naginjanje je minimalno. Na neravninama se oseća uticaj pneumatika nižeg profila (215/45 R17), ali sve je u granicama prihvatljivog. Nije narušen onaj važan "gen" automobila za široke mase, koji svaki Opel mora da ima, a u isto vreme se jasno razlikuje od "običnih" Corsi koje kruže ulicama." - ističe Petrović.

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

Motor

 

Što se tiče benzinskih motora, kupce u Srbiji najviše zanimaju četvorocilindarski motori 1.2 16V (63 kW) i 1.4 16V (74 kW). "Naš" test automobil bio je opremljen osnovnim četvorocilindarskim motorom 1.2 16V maksimalne snage 85 KS i maksimalnog obrtnog momenta 115 Nm. "Motor ne prati dinamičan izgled karoserije i sportske detalje u enterijeru. S obzirom da koristi tehniku sa 16 ventila, potrebno ga je "zavrteti" u visoke obrtaje, kada želimo veći stepen njegovog iskorišćenja. Da budem otvoren, najveća mana ovog motora je nedostatak snage u niskom režimu obrtaja, ali to smo mogli i očekivati s obzirom da motor ima malu zapreminu, 16-ventilsku tehniku i da nema turbo. Atmosferski motor ispod "haube" bučniji je od modernih turbo motora, a visokim tonom se oglašava u višim obrtajima, kada nadjačava zvuk vetra na autoputu. Prosečna potrošnja na našem testu iznosila je 6,0 l/100 km, što je odličan rezultat za Corsu opremljenu menjačem sa 5 brzina." - zaključuje Vladan Petrović.

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

Zanimljivo je, da je Corsa u verziji Color Edition dostupna samo uz benzinske motore 1.2 i 1.4 litra zapremine. Za testirani primerak Corsa 1.2 Twinport Ecotec Color Edition, potrebno je izdvojiti 11.348 evra, sa porezom.

 

Pogledajte Opel Corsa - Cenovnik u Srbiji.


Možemo da zaključimo da se Corsa nije umorila i da još uvek nije za staro gvožđe. Specijalne edicije i veća mogućnost individualizacije, sigurno će joj produžiti tržišni "život", ali njen komfor, prostran enterijer, odlično oslanjanje i veliki prtljažnik (za ovu klasu automobila), još uvek su dovoljni argumenti za kupovinu ovog automobila. Corsa će svog naslednika dočekati ponosno, uzdignute glave.

 

Testirali smo: Opel Corsa 1.2 Color Edition

 


 Opel Corsa 1.2 Color Edition  
 Motor:  Benzinski atmosferski
 Broj cilindara / ventila:  4 / 4
 Zapremina motora (cm³):  1.229
 Maksimalna snaga (kW/o/min):  63 / 5.600
 Maksimalni obrtni moment (Nm / o/min):  115 / 4.000
 Performanse:  
 Maksimalna brzina (km/h):  175
 Ubrzanje 0-100 km/h (s):  13,9
 Potoršnja grad / otvoreno / prosek (L/100 km):  6.5 / 4.2 / 5.1
 Dimenzije:  
 Prtljažni prostor (L):  285 / 1100
 Zapremina rezervoara (L):  45
 Masa automobila / nosivost (kg):  1084 / 521
 Dimenzije pneumatika:  215/45 R17
 Dužina automobila (mm):  3999
 Širina automobila (mm):  1713
 Visina automobila (mm):  1488
 Međuosovinsko rastojanje (mm):  2511
 Cena osnovnog modela (€):  11.348 €

 

Fotografije možete pogledati klikom na LINK.

Generalni zastupnik Opel vozila: General Motors Opel
Adresa: Bulevar Mihaila Pupina 165g/1b, Novi Beograd
Tel: +381 11 301 5202
Fax: +381 11 301 5203
Web: www.opel.rs

Tekst: Goran Sarić - Automagazin portal

Vozili smo: Jaguar F-Type S u rukama Vladana Petrovića (FOTO)

Vozili smo: Jaguar F-Type S u rukama Vladana Petrovića (FOTO)

Posle dužeg perioda "apstinencije", Jaguar konačno ima pravi sportski auto. Ali, ne bilo kakav, već model koji ponosno i uzdigunte glave može pogledati pravo u oči sportske veličine kao što je Porsche i kakav sigurno nećete naći u ponudi popularnih nemačkih marki, kao što je BMW. U ispitivanju voznih osobina ovog atraktivnog roadstera, svojim znanjem i iskustvom nam je pomogao državni reli šampion, Vladan Petrović...

Novi Renault Twingo - naši prvi utisci i cene (foto)

Novi Renault Twingo - naši prvi utisci i cene (foto)

Novi Renault Twingo zvanično je stigao u Srbiju. Treća generacija ovog pupularnog mališana u borbu sa konkurentima ulazi sa radikalno promenjenom koncepcijom - posle skoro četrdeset godina, francuska kompanija na scenu vraća pomalo zaboravljenu konstrukciju: motor pozadi i pogon na zadnje točkove. Da, baš kao što to ima Porsche 911, ili smart...

Toyota Yaris 2015 stigao u Srbiju - naši prvi utisci i cene

Toyota Yaris 2015 stigao u Srbiju - naši prvi utisci i cene

Treća generacija modela Toyota Yaris imala je "plastičnu operaciju", ali su rezovi ovoga puta bili dublji nego što je to uobičajeno. Operacija je uspela, a "pacijent" sada ima više samopouzdanja, a možemo reći da svoje konkurente gleda pravo u oči. Iako spolja možda i ne deluje da su promene velike, u tehničkom smislu možemo slobodno reći, da nije ostao kamen na kamenu...

Novi Toyota Aygo stigao u Srbiju - naši prvi utisci + FOTO

Novi Toyota Aygo stigao u Srbiju - naši prvi utisci + FOTO

Na tržište Srbije stigla je nova genracija modela Aygo, zajedno sa modernizovanim i tehniči unapređenim modelom Yaris. U okviru programa nacionalne prezentacije, koju je na zavidnom nivou organizovala kompanija Toyota Srbija, imali smo priliku da prvi put sednemo za volan automobila čiji je cilj da bude drugačiji - Aygo, automobil koji nam donosi zanimljiva dizajnerska rešenja i puno zabave u vožnji...

Testirali smo: Hyundai i30 1.4 16V

Testirali smo: Hyundai i30 1.4 16V

Još jednom smo se uverili u kvalitete modela Hyundai i30, koji za vreme, ali i posle svetskog prvenstva u fudbalu pleni svojom lepotom, ali i cenom. Da li možemo da poredimo Hyundai i30 sa nemačkim, japanskim ili francuskim konkurentima? Zašto da ne. Uostalom, ovaj automobil je kompletno osmišljen i konstruisan u tehničkom centru Hyundaija u Nemačkoj...

Testirali smo: Kia Sportage 2.0 CRDi 4x4

Testirali smo: Kia Sportage 2.0 CRDi 4x4

Posle četiri godine egzistencije na tržištu, Kia Sportage je modernizovana. Srpski kupci su prvi u Evropi imali priliku da kupe modernizovanu verziju modela Sportage, a mi smo na testu imali verovatno prvi registrovan Sportage 2014 na Starom kontinentu. Posle višednevnog testa, možemo reći da se ne radi samo o dizajnerskim promenama. Sportage je unapređen na svim poljima...

Testirali smo: Nissan Note 1.5 dCi

Testirali smo: Nissan Note 1.5 dCi

Nissan tvrdi, da segment malih MPV modela više nije tako popularan, i zato šalje novi Note direktno u "ring" sa malim hatchback modelima. Novi Note svojim dimenzijama praktično je pozicioniran na sami vrh segmenta malih automobila, što može biti odlična startna pozicija. Da li će Note svojim izdašnim dimenzijama i vrhunskom praktičnošću uspeti da "kupi" srca kupaca, koji do sada o njemu nisu ni razmišljali?

Testirali smo: Mazda3 Sport G165 Revolution

Testirali smo: Mazda3 Sport G165 Revolution

Prve dve generacije, koje su na tržištu od 2003. godine, prodate su u 3,5 miliona primeraka, a konkurencija je u poslednje vreme galopirajući napredovala. Zato treća generacija modela Mazda3 ima veliku odgovornost i obavezu ispred sebe. Pogledajmo sa čim nova "trojka" izlazi pred konkurente u nižoj srednjoj klasi, kao što su Volkswagenov Das Auto, Astra, Megane, Auris, 308, Civic...

Testirali smo: Fiat 500L 1.4

Testirali smo: Fiat 500L 1.4

Italijani imaju dobru kuhinju, ali i dizajnere. Tajna italijanskih kuvara je jednostavna - uzeti kvalitetne sastojke i "krčkati" ih toliko dugo, dok se ne dobije harmonična celina. Upravo ovaj stari isprobani recept su koristili dizajneri prilikom stvaranja "našeg" Fiata 500L, malog MPV modela koji svoj identitet gradi ne samo na uspehu aktuelnih modela, već na istoriji svoje game...

Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje