AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Bez Corolle se ne može! Najprodavaniji automobil na svetu dolazi u svojoj jedanaestoj generaciji na srpsko tržište. S obzirom na popularnost sedana u našoj zemlji i na tradicionalni kvalitet Toyote u ovom segmentu, u uspeh ovog modela ne treba da sumnjamo. Danas prvi put vozimo novu generaciju modela Corolla. Budite sa nama, jer ćemo vam uživo prenositi utiske iz vožnje...

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Maska hladnjaka je hromirana, a svetla su agresivno dizajnirana, sa integrisanim LED diodama, pa Corolla izgleda "namršteno".


09:18 - Pitajte ono što vas interesuje. Za nekoliko minuta krećemo za Oplenac.

 

10:20 - Nova Toyota Corolla je međugeneracijski porasla. U odnosu na prethodnika, dužina je povećana za 75 milimetara, širina za 15 milimetara, a visina je smanjena za 5 milimetara. Međuosovinsko rastojanje je povećano za čak 100 milimetara, što nas navodi na zaključak da na zadnjim sedištima ima više mesta. Uživo nova Corolla izgleda još veća nego na fotografijama. Možda zato što je prethodna imala pomalo dosadan dizajn, dok je nova daleko atraktivnija i dinamičnija.


Poređenje generacija:


 Toyota Corolla - dimenzije  10. generacija 11. generacija Razlika (mm)
Dužina (mm) 4.545 4.620 +75
Širina (mm) 1.760 1.775 +15
 Visina (mm)  1.470 1.465 -5
 Međuosovinsko rastojanje (mm)  2.600  2.700 +100
Zapremina prtljažnika (L)  450  452 +2



Maska hladnjaka je hromirana, a agresivno dizajnirana svetla dobila su LED diode za dnevno osvetljenje. Novu Corollu na ulici sigurno nećete pomešati sa drugim automobilima, jer su dizajnerske linije veoma originalne i prepoznatljive, što se posebno odnosi na prednji deo automobila. Ni zadnja svetla nisu više tako jednolična, a između njih se nalazi hromirana lajsna.

11:20 - Stigli smo u Oplenac, kiša nas je pratila sve vreme. Corolla koju vozimo opremljena je benzinski 1.6 Valvematic motorom i prosečno potrošnja na relaciji Beograd-Oplenac iznosila je 7,9 l/100 km.

 

Nova Toyota Corolla - Cene benzinskih verzija:


Tip motora Oprema Zapremina (cm³) Snaga (ks/kW) Cena sa carniom PDV-om
1,33 Dual VVT-i Terra 1.329  99 / 73  14.990 €
1,33 Dual VVT-i  Luna 1.329  99 / 73  16.000 €
1,6 Valvematic  Terra 1.598  132 / 97  15.900 €
1,6 Valvematic  Luna 1.598  132 / 97  16.900 €
1,6 Valvematic  Sol 1.598  132 / 97

 19.600 €

 

Već osnovni nivo opreme Terra, uključuje ESP (VSC) elektronski program stabilnosti, vazdušne jastuke ispred vozača i suvozača, bočni vazdušni jastuk, vazdušni jastuk za kolena vozača, prednje i zadnje vazdušne zavese, klima uređaj, volan podesiv po visini i dubini, LED dnevna svetla, sistem za detekciju pritiska u pneumaticima...


Nova Toyota Corolla - Cene dizel verzija:


Tip motora Oprema Zapremina (cm³) Snaga (ks/kW) Cena sa carinom i PDV-om
1.4 D-4D Terra 1.364  90 / 66 18.300
1.4 D-4D Luna 1.364 90 / 66 19.300
1.4 D-4D Sol 1.364 90 / 66 22.000


Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Za razliku od prethodne generacije, čiji dizajn je bio pomalo "doadan" nova Corolla izgleda atraktivno i prepoznatljivo.

 

11:45 - Posebno smo zadovoljni ponudom prostora. U novoj Corolli se sedi prilično visoko, a osećaj za volanom zaista je odličan. Jedino što mi je zasmetalo, jeste nešto manji opseg podešavanja volana po dubini. Prostor u prednjem delu automobila, uporediv je sa onim u Toyoti Avensis, a ista situacija je i na zadnjim sedištima.

 

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

12:00 - Instrument tabla se nekome dopada, a nekome ne. Ono u šta smo mogli da se uverimo, jesu veoma kvalitetni materijali i vrhunska završna obrada.

 

Nova Toyota Corolla u Srbiji - Online test (aktuelizovano u 12:01)

Goran Sarić - Automagazin portal

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Navikli smo da oznaku PRO u nazivu proizvoda vidimo u industriji mobilnih telefona. Od nedavno, ova oznaka svoje mesto pronašla je i u automobilskoj industriji. Posle višednevnog testa novog SUV modela na srpskom tržištu, možemo reći da je oznaka PRO u potpunosti opravdana. U ovom slučaju, PRO znači "napredan"...

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Mazda nam još jednom pokazuje da ne želi da prati trendove drugih automobilskih kompanija. U vreme kada veća zapremina motora, veći broj cilindara ili ne daj Bože dizel, već prokleti pojmovi, ova japanska kompanija nam šalje moderan dizel motor i to sa šest cilindara!

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Kuda ide BMW? Model koji nam najbolje pokazuje u kojem smeru će minhenski proizvođač u budućnosti ići, jeste upravo SUV iX. On je raskošan, futuristički, provokativan, megalomanski i ispunjen najnovijim tehnologijama. Ništa drugo nismo ni očekivali...

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Protekle sedmice imali smo priliku da na srpskim putevima isprobamo Mazdu CX-60, prvi model ovog japanskog proizvođača, koji otvoreno grabi u premium segment. I još po nečemu je prvi -  radi se o prvom automobilu Mazde, koji na naše tržište dolazi u plug-in hibridnoj verziji...

123456. . .36
Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje