Miloš Pavlović vicešampion u Pro-Am klasi u Lamborghini šampionatu

Srpski automobilista Miloš Pavlović, zajedno sa timskim kolegom Alesijom Rufinijem (Alessio Ruffini) iz ekipe ASR, osvojio je vicešampionsku titulu u klasi Pro-Am u okviru takmičenja Lamborgini Super Trofeo Evropa!
Srpsko-italijanski tandem trofej je osigurao na poslednjem, šestom trkačkom vikendu ove sezone koji je održan na stazi „Marko Simončeli“ u Mizanu, u okviru velikog Lamborgini Super Trofeo Svetskog finala.
Pavlović i Rufini doputovali su u Mizano kao treći u poretku u klasi i sa ambicijama da sezonu završe trofejem. Ali, poteškoće tokom podešavanja automobila koje su posebno bile izražene u kvalifikacijama najavile su težak takmičarski vikend. Poslednje dve trke sezone u okviru evropskoj Lamborgini Super Trofeo takmičenja održane su u četvrtak i petak, a 11. odnosno 27. startno mesto nisu obećavali. U prvoj trci, Pavlović je već u četvrtom krugu doživeo peh i bušenje pneumatika pa je posle neplaniranog servisa trka u konkurenciji čak 36 automobila praktično bila gotova i pre nego što je počela. Na kraju, osvojeno je osmo mesto u klasi koje je bilo dovoljno da tandem ASR tima ostane u igri za visok plasman u konačnom poretku.

U petak, situacija na stazi bila je nešto bolja za posadu sa startnim brojem 33, ali Rufini, koji je prvi startovao, nije uspevao da se odmakne od začelja. Miloš je preuzeo automobil čim je dozvoljena zamena vozača, a po isteku „prozora“ za obavezan odlazak na „pit-stop“, već je bio u prvih 25. Tokom poslednjih 20 minuta trke uspeo je da nadoknadi još osam pozicija na stazi, ali je i dalje bilo osmi u Pro-Am klasi. Ispostaviće se da je ključni manevar za trofej obavio u pretposlednjem krugu kad je za sedmu Pro-Am poziciju obišao Nahru, koji je u tom trenutku zajedno sa Enžalberom držao drugo mesto u generalnom plasmanu. Pavlović je ciljem prošao na 15. poziciji i kao sedmi u klasi, čime su osvojena ukupno 92 boda u sezoni. Na taj način je osigurano treće mesto u proteku Pro-Am klase, ali ubrzo po završetku trke stigla je vest o diskvalifikaciji posade Bak/Kupens koja je sakupila samo dva boda više od Pavlovića i Rufinija. Tandem Butsen VDS tima ostao je bez plasmana na drugoj LSTE trci zbog tehničkih nepravilnosti automobila, što je automatski donelo potvrdu da su Pavlović i Rufini vicešampioni Lamborgini Super Trofeo Evropa takmičenja za 2025. godinu, u Pro-Am klasi!

Tu, međutim, nije bio kraj nastupa u Mizanu, s obzirom da su se u subotu i nedelju vozile i dve trke Svetskog finala. U subotu, Miloš je 19. poziciju na startu pretočio u drugo mesto u klasi, do trenutka dok Rufini nije seo u „hurakan super trofeo evo2“. Italijan nije ni približno bio u mogućnosti da drži Milošev tempo, pa su vrlo brzo pali u plasmanu i trku završili na 10. mestu. U nedelju, trku je započeo Rufini, ali se u početnoj fazi trke posle kontakta sa rivalom Italijan okrenuo na stazi i pao na začelje, daleko iza ostalih. Miloš je bio zadužen za poslednji „stint“ sezone, ali sve što je uspeo da uradi posle velikog zaostatka je osvajanje devetog mesta u klasi...

Miloš Pavlović izjava:
"Za nama je veoma naporan trkački vikend, s obzirom da smo na stazi zbog obaveza u evropskom šampionatu, a potom i zbog Svetskog finala, proveli praktično nedelju dana. Veoma sam zadovoljan sa ishodom Lamborgini Super Trofeo Evropa šampionata s obzirom da smo završili na drugom mestu u našoj kategoriji. Bila je to veoma tesna borba u kojoj se do poslednjeg kruga nije znalo ko će završiti na kojoj poziciji na kraju. Ponosan sam što smo uspeli da završimo kao drugi jer je to, iskreno, neočekivan rezultat kojem se nismo nadali kad je sezona počinjala.
Što se tiče Svetskog finala, nažalost tu nismo imali sreće. Alesio je dobio udarac na početku trke i ja jednostavno nisam imao dovoljno vremena da nadoknadim izgubljeno vreme. Bez obzira na taj ishod, gledamo na upravo završenu Super Trofeo sezonu kao na nešto pozitivno. Nadam se da ćemo se dodatno poboljšati za sledeću godinu i uspeti da napravimo još taj jedan mali korak ka samom vrhu!"

Sledeća sezona Lamborgini Super Trofeo Evropa takmičenja počeće 10. Aprila 2026. godine trkačkim vikendom na stazi Pol Rikar u Francuskoj, a kao i ove godine planirano je održavanje šest trkačkih vikenda sa po dve 50-minutne trke.
I sledeće sezone takmičari će nastupati u automobilima “hurakan super trofeo evo2”, dok će od 2027. godine na pistu izaći “temerario super trofeo" čiji je koncept predstavljen na završnoj Super Trofeo svečanosti u Mizanu, na kojoj su dodeljena i priznanja najuspešnijima u 2025. godini.
PR
