AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi A5 1,8 TFSI (125 kW, 320 Nm) - Novi motor

Audi A5 1,8 TFSI (125 kW, 320 Nm) - Novi motor

Sa modernizovanim modelom Audi A5, na tržište stiže i treća generacija motora 1.8 TFSI. Radi se o tradicionalnom turbo 4-cilindarskom motoru, koji je predstavljen sa serijom novina. Masa motora smanjena je za 3,5 kilograma, smanjeno je trenje unutrašnjih komponenti, i ispunjava emisionu normu Euro 6...

Agregat sa kodnom oznakom E888, ima zapreminu od 1.798 cm3 i razvija maksimalnu snagu od 125 kW u rasponu obrtaja od 3.800 do 6.200 o/min. Maksimalni obrtni moment agregata iznosi 320 Nm u rasponu obrtaja od 1.500 do 3.700 o/min. Prečnik i hod klipa su ostali nepromenjeni (84,1 x 82,5 mm).

Agregat se može pohvaliti dvostrukim sistemom ubrizgavanja goriva (direktni FSI i indirektni MPI). Zahvaljujući ovoj tehnologiji, motor zadovoljava Euro 6 ekološku normu. Sistem varijabilnog razvoda ventila, omogućava optimizovanu recirkulaciju izduvnih gasova. Pritisak goriva u sistemu za ubrizgavanje, povećan je sa 150 na 200 Bar.

Glava motora je potpuno nova, blok motora je tanji, a za izradu klipova je korišćena nova legura visoke otpornosti. Prečnik ležišta radilice, smanjen je sa 52 mm na 48 mm, a broj tegova je smanjen sa osam na četiri. Rezultat je smanjenje mase motora sa 135 na 131,5 kilograma.

Audi A5 s novim motorom, iz mesta do 100 km/h ubrzava za 7,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 230 km/h. Potrošnja goriva je za 20 % manja nego kod dosadašnjeg motora sa istom oznakom. U kombinovanom ciklusu vožnje, novi A5 1.8 TFSI troši 5,7 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 134 g/km.

Automagazin.rs

BOMBA!!! Otkriven je novi Renault Clio - Prve fotografije i info

BOMBA!!! Otkriven je novi Renault Clio - Prve fotografije i info

Posle 12 godina proizvodnje i 11.5 miliona prodatih primeraka modela Clio, francuska kompanija je danas i zvanično otkrila izgled četvrte generacije ovog sjajnog automobila. Novi Renault Clio nam dolazi sa novim dizajnom, razvijenim u stilu novog dizajnerskog smera ove marke. Pod "haubom" se krije novi benzinski 3-cilindarski motor...

VW Polo Blue GT - Četvorocilindarski dvocilindraš

VW Polo Blue GT - Četvorocilindarski dvocilindraš

Volkswagen Polo Blue GT debitobao je na martovskom sajmu automobila u Ženevi, a s obzirom da se bliži početak njegove prodaje, nemačka kompanija nas je "počastila" novim informacijama. Glavna novina kod ovog modela je 4-cilindarski motor 1.4 TSI, sa sistemom deaktivacije dva cilindra, koji se prvi put pojavio u modelu Audi A1...

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

U 85. godini, noćas je preminuo italijanski dizajner Sergio Pininfarina, počasni direktor istoimene slavne automobilske dizajnerske kompanije. Pininfarina se najviše proslavio dizajniranjem automobila za kompanije Ferrari, Maserati, Rolls-Royce, Ford, Cadillac...

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5 druge generacije, proizvodi se od 2008. godine, a poslednja unapređenja je imao u jesen 2010. godine. U novu modelsku godinu, luksuzni sedan ulazi sa minimalnim "kozmetičkim" promenama i unapređenom opremom...

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin ovih dana aktivno radi na promociji nove generacije modela Vanquish, ali na internetu su u senci ovog modela predstavljene prve fotografije novog automobila - V12 Vantage Roadster. O ovom atraktivnom super-automobilu, govori se još od 2009. godine, kada je debitovala njegova kupe verzija V12 Vantage...

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Trenutno, Range Rover Evoque pod "haubom" ima isključivo motore sa četiri cilindra. Uskoro bi najmanji Range Rover mogao svoju ponudu proširiti sa novim benzinskim motorom 3.0 V6 Supercharged, iz "radionice" Jaguara. Ovaj agregat bi trebao pokretati vrhunski verziju, koja će nositi oznaku Evoque R...

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Nova Škoda Rapid u Evropi postaje automobilska tema broj jedan, i to ne samo za automobilske časopise, već i za dnevne medije. Rapid i na srpskim TV stanicama dobija veliki "prostor", ali nisu svi mediji svojim gledaocima uspeli da pokažu pravi automobil...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje