AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

09.09.2011. godine, na Trgu Nikole Pašića u Beogradu, održana je dečija manifestaciji kojom je obeležen završetak velike akcije ’’Znanje i bojice za bezbedne ulice’’ koja je imala za cilj povećanje bezbednosti dece u saobraćaju, koju je organizovao Hyundai Auto Beograd pod pokroviteljstvom MUP-a Srbije...

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

Nakon proglašenja pobednika u ovoj velikoj akciji, od strane  generalnog direktora Hyundai Auto Beograda Slavca Habiča, Ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić je dodelio glavnu nagradu pobedničkoj školi -  ključeve Hyundai H1, kombija sa 8 sedišta za prevoz putnika. Glavnu nagradu Hyundai H1, Hyundai Auto Beograd je  pobedničkoj školi dodelio u vlasništvo kako bi na ovaj način dao svoj doprinos bezbednosti prevoza učenika ove škole i nagradio trud i znanje dece i angažovanje škole  koje je prepoznala potrebu povećanja svesti o značaju bezbednosti dece u saobraćaju.

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

U februaru 2011. godine, Hyundai Auto Beograd je u saradnji sa MUP-om Srbije, započeo relizaciju jedne od najvećih akcija ove vrste na teritoriji Srbije, kao kontinutitet aktivnosti u cilju povećanja bezbednosti dece u saobraćaju koje je Hyundaui Auto Beograd započeo u 2008. godini. U akciji je ove godine učestvovalo 2.000 dece iz 20 škola u 7 gradova Srbije /deca iz Beograda, Novog Sada, Niša, Kraljeva, Jagodine, Zrenjanina i Čačka/. Akcija je realizovana u 4 nivoa: školsko, gradsko, međugradsko i finalno takmičenje. Uzrast dece koja su učestvovala u akciji su deca od I-IV razreda jer je prema istraživanjima ova ciljna grupa najugroženija u saobraćaju.

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

Deca prvog i drugog razreda su crtala na zadatu temu koja se tiče bezbednosti u saobraćaju a neke od tema su bile:’’Saobraćaj ispred moje škole’’, ’’Savremeno vozilo-koje ne zagađuje životnu okolinu i doprinosti povećajnju bezbednosti dece u saobraćaju’’ i druge. Deca trećeg i četvrtog razreda su popunjavali testove na temu bezbednosti.  Testove kao i sve druge materijale za takmičenje radili su stručnjaci iz Saobraćajne škole iz Zemuna kako bi se takmičenje realizovalo na visoko profesionalnom nivou.

Na završnoj manifestaciji  koja je upriličena 09.09. na Trgu Nikole Pašića prisustvovala su deca iz škola koje su učetvovale u ovoj akciji, rešavala saobraćajne situacije na improvizovanoj raskrsnici i crtala na temu bezbednosti. Program je vodio dečiji glumac Neša Nenadović, prisutnu decu su zabavljali animatori a za muzički deo programa je bio zadužen dečiji hor ’’Čarolija’’.  

Sa aktivnostima posvećenim povećanju bezbednosti dece u saobraćaju Hyundai Auto Beograd će nastaviti i narednih godina jer je bezbednost dece u saobraćaju dugoročno opredeljenje Hyundai Auto Beograda.

Hyundai Auto Beograd

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

BeoVespa 2012

BeoVespa 2012

Na platou ispred Muzeja istorije Jugoslavije (bivši Muzej 25. maja) okupili su se učesnici II skupa ljubitelja Vespi, održanog pod nazivom BioVespa 2012. Bilo je oko 80 učesnika, iz Italije, Crne Gore, Grčke, Bugarske, Slovenije, Hrvatske i Srbije, zemlje domaćina...

Lamborghini otvorio ekološku zgradu za razvoj automobila

Lamborghini otvorio ekološku zgradu za razvoj automobila

U fabričkom kompleksu u Sant Agati, kompanija Lamborghini je izgradila novu zgradu, specijalno dizajniranu za razvoj prototipa i predprodukcijskih automobila. Na ceremoniji svečanog otvaranja modernog objekta, prisustvovala je i gradonačelnik Sant Agate, Daniela Occhiali, i italijanski ministar za zaštitu životne sredine, Corrado Clini...

Carlsson C25 i atraktivna Kineskinja

Carlsson C25 i atraktivna Kineskinja

Nemačka kompanija, koja se proslavila modifikacijama automobila sa trokrakom zvezdom u znaku - Carlsson, predstavila je sopstveni automobil, koji je razvijen na bazi Mercedesove tehnike. Fotografije novog Carlssona C25 i atraktivne kineskinje, nikoga neće ostaviti ravnodušnim...

Nemačka: Jedna registarska tablica za dva automobila

Nemačka: Jedna registarska tablica za dva automobila

Od 1. jula u Nemačkoj je uveden sistem registarskih tablica, koje se mogu koristiti za dva putnička vozila. Tablica ima dva dela, manji deo ostaje na svakom automobilu, a drugi, veći deo koji se montira na prednji i zadnji deo automobila koji se koristi...

Aston Martin DB9 1M - Čestitka za milion fanova na Facebooku

Aston Martin DB9 1M - Čestitka za milion fanova na Facebooku

Socijalne mreže su fenomen današnjeg vremena, i ne mogu ih ignorisati ni automobilske kompanije. Broj fanova na oficijelnoj stranici Aston Martina na Facebooku, odavno je premašio 1 milion. To je uspeh, koji je potrebno posebno obeležiti, i zahvaliti se poklonicima ove marke širom sveta...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje