AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

Najsofisticiraniji nivo standarda BMW Grupe, novi digitalizovani procesi i najviši nivo posvećenosti klijentima u luksuzu BMW salona postavili su novi reper u auto industriji. Srbija je četvrto tržište na kojem je BMW uveo sistem virtuelne realnosti...

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

... te će prodajni salon Delta Motors u Beogradu svojom jedinstvenom uslugom postaviti nove standarde u premijum segmentu i veliki izazov za celo tržište.
Virtualna stvarnost deo je BMW „Future Retail“ programa koji podrazumeva potpuno novo iskustvo klijenta u prodajnom salonu, što se posebno odnosi na klijente luksuznog segmenta. BMW nudi opciju potpune personalizacije vozila, tako da je klijentu omogućeno da izabere tip i boju kože, vrstu šavova, unutrašnje lajsne, točkove, boju vozila, multimedijalne uređaje i slično. Zahvaljujući virtuelnoj stvarnosti klijent se 3D iskustvom rasterećuje svake nedoumice da li je ispravno izabrao sve detalje, da li će sve zajedno dobro izgledati, da li je izbor detalja u enterijeru baš ono što on želi, i to u visokoj rezoluciji i pre nego što njegovo vozilo izađe iz fabrike.

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

Pored digitalnog elementa kupovine, klijentu je na raspolaganju interaktivno iskustvo, pri čemu on konfiguriše automobil kakav želi i vidi ga posle samo nekoliko sekundi. Aplikacija virtuelna realnost BMW Grupe je savršeno rešenje koje omogućava klijentu da doživi jasnu i živopisnu prezentaciju svog vozila. On doživljava svaku, pa i najmanju, pojedinost u vozilu sa velikom dozom realnosti, a može i da izađe iz automobila kako bi pregledao njegov eksterijer. A pored toga što je u mogućnosti da promeni doba dana, može da promeni i okruženje u kojem se vozilo nalazi - od trkačke staze, preko parkinga raskošne vile do planinskog terena. 

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

„Future Retail“ je nov koncept u BMW prodajnim salonima i podrazumeva kompleksnu uslugu u prodaji, kompletnu digitalizaciju, personalizaciju i konfiguraciju vozila, „Virtual Reality“, premijum pristup klijentu u luksuznom ambijentu kao i asistenciju BMW genija. U sklopu BMW „Future Retail“ standarda uvedeni su novi digitalni elementi, te pomoću sistema „Mobile Customizer“ koji omogućava novi vid prezentacije i konfiguracije vozila sa klijentom u salonu ili nekoj drugoj lokaciji, sada je moguće u virtuelnom svetu nastaviti konfigurisanje vozila i upoznati se sa vozilom pre nego što bude napravljeno. Važno je naglasiti da je klijent i sam u mogućnosti da konfiguriše svoje vozilo na svom računaru, a nakon toga ga zahvaljujući „Virtual Reality“ sistemu „doživi“ u Delta Motors prodajnom salonu.


PR

Honda predstavila NT1100 – motocikl

Honda predstavila NT1100 – motocikl

Mnogi vozači danas žele vrhunske performanse, dobru upravljivost, komfor na dužim putovanjima, kao i široki raspon moderne tehnologije, a novi Hondin NT1100 je upravo takav motocikl...

Kia nastavlja da obara rekorde u Srbiji

Kia nastavlja da obara rekorde u Srbiji

Prema zvaničnim podacima Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije o broju novoregistrovanih putničkih vozila u prvih devet meseci 2021. godine u Srbiji, Kia vozila zauzela su četvrto mesto među ukupno 46 marki automobila koje su registrovane u našoj zemlji...

Gazelle New Next opremljen VW 2.0 TDI motorom - promocija

Gazelle New Next opremljen VW 2.0 TDI motorom - promocija

Poznato je da GAZ laka komercijalna i dostavna kombi vozila inače karakterišu:visoka udobnost, odlična sposobnost upravljanja, bogata fabrička oprema, visok stepen bezbednosti, zaista najpovoljnije cene, veoma pristupačne cene rezervnih delova i izuzetno ekonomična potrošnja goriva...

Toyota nastavlja snažan rast u Evropi

Toyota nastavlja snažan rast u Evropi

Toyota Motor Europe (TME) u prva tri kvartala 2021. godine prodala je ukupno 864.904 vozila marke Toyota i Lexus, beležeći tako rast od 21% u odnosu na isti period prošle godine, kao i 3% veću prodaju u odnosu na 2019...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje