AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

Najsofisticiraniji nivo standarda BMW Grupe, novi digitalizovani procesi i najviši nivo posvećenosti klijentima u luksuzu BMW salona postavili su novi reper u auto industriji. Srbija je četvrto tržište na kojem je BMW uveo sistem virtuelne realnosti...

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

... te će prodajni salon Delta Motors u Beogradu svojom jedinstvenom uslugom postaviti nove standarde u premijum segmentu i veliki izazov za celo tržište.
Virtualna stvarnost deo je BMW „Future Retail“ programa koji podrazumeva potpuno novo iskustvo klijenta u prodajnom salonu, što se posebno odnosi na klijente luksuznog segmenta. BMW nudi opciju potpune personalizacije vozila, tako da je klijentu omogućeno da izabere tip i boju kože, vrstu šavova, unutrašnje lajsne, točkove, boju vozila, multimedijalne uređaje i slično. Zahvaljujući virtuelnoj stvarnosti klijent se 3D iskustvom rasterećuje svake nedoumice da li je ispravno izabrao sve detalje, da li će sve zajedno dobro izgledati, da li je izbor detalja u enterijeru baš ono što on želi, i to u visokoj rezoluciji i pre nego što njegovo vozilo izađe iz fabrike.

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

Pored digitalnog elementa kupovine, klijentu je na raspolaganju interaktivno iskustvo, pri čemu on konfiguriše automobil kakav želi i vidi ga posle samo nekoliko sekundi. Aplikacija virtuelna realnost BMW Grupe je savršeno rešenje koje omogućava klijentu da doživi jasnu i živopisnu prezentaciju svog vozila. On doživljava svaku, pa i najmanju, pojedinost u vozilu sa velikom dozom realnosti, a može i da izađe iz automobila kako bi pregledao njegov eksterijer. A pored toga što je u mogućnosti da promeni doba dana, može da promeni i okruženje u kojem se vozilo nalazi - od trkačke staze, preko parkinga raskošne vile do planinskog terena. 

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

„Future Retail“ je nov koncept u BMW prodajnim salonima i podrazumeva kompleksnu uslugu u prodaji, kompletnu digitalizaciju, personalizaciju i konfiguraciju vozila, „Virtual Reality“, premijum pristup klijentu u luksuznom ambijentu kao i asistenciju BMW genija. U sklopu BMW „Future Retail“ standarda uvedeni su novi digitalni elementi, te pomoću sistema „Mobile Customizer“ koji omogućava novi vid prezentacije i konfiguracije vozila sa klijentom u salonu ili nekoj drugoj lokaciji, sada je moguće u virtuelnom svetu nastaviti konfigurisanje vozila i upoznati se sa vozilom pre nego što bude napravljeno. Važno je naglasiti da je klijent i sam u mogućnosti da konfiguriše svoje vozilo na svom računaru, a nakon toga ga zahvaljujući „Virtual Reality“ sistemu „doživi“ u Delta Motors prodajnom salonu.


PR

Mazda potvrdila imena modela proširene SUV ponude

Mazda potvrdila imena modela proširene SUV ponude

Mazda Motor Corporation je danas objavila planove za proširenje svoje ponude SUV-ova od 2022. nadalje. Dva nova modela iz grupe velikih proizvoda*1, Mazda CX-60 i Mazda CX-80, biće predstavljeni na evropskom tržištu u sledeće dve godine...

Toyota obeležava 50 godina proizvodnje u Evropi

Toyota obeležava 50 godina proizvodnje u Evropi

Pre 50 godina, otvaranjem malog pogona za sklapanje vozila u Portugalu, u saradnji s lokalnom kompanijom Salvador Caetano, Toyota je postavila temelje svoje uspešne evropske priče. To je bila prva proizvodna lokacija, poznata kao fabrika Ovar...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje