AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi identitet Bosch robne marke

Novi identitet Bosch robne marke

Izražajan, raznolik, dinamičan: svojim novim identitetom robne marke, Bosch ukazuje na digitalnu transformaciju kompanije sve do snabdevača tehnologija za povezani život...

"Povezanim tehnologijama, želimo da pomognemo poboljšanju kvaliteta života i očuvanju resursa. Naš novi identitet robne marke sledi taj primer. Njegov dizajn odražava raznolikost i individualnost života i naših proizvoda", kaže dr Volkmar Dener, predsednik upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH, objašnjavajući pozadinu novog identiteta robne marke. Novi korporativni dizajn dovodi emocionalne aspekte robne marke do izražaja sa više boja i novim jezikom u slikama i oblicima. Crveni Bosch natpisi, tvrde "Tehnologija za život", a struktura u krugu ostaje nepromenjena. "Naša kompanija se u velikoj meri promenila u poslednjih nekoliko godina. Novi korporativni dizajn daje izraz digitalnoj transformaciji u našoj kompaniji," dodaje Dener. Inteligentni dom pruža veću udobnost u kući, a automobil samostalno dobija pomoć ukoliko dođe do nezgode.

Novi korporativni dizajn čini "Tehnologiju za život" opipljivom


Novi korporativni dizajn je usmeren na posebne zahteve za dizajnom u digitalnim medijima. Međutim, takođe se koristi i u štampanim medijima, kod pakovanja proizvoda i dizajnu enterijera. Jednostavan sistem dizajna ima tek nekoliko vrlo strogih pravila, koja daju korisnicima kreativnu slobodu u primeni korporativnog dizajna u praksi. Novi vizuelni svetovi pokazuju prednosti "Tehnologije za život" u toplim bojama. Fokus je na korisnicima tehnologije. "Kad god ljudi dođu u kontakt sa ovom robnom markom, želimo da učinimo našu tvrdnju "Tehnologija za život" opipljivom. Mi ovo radimo kroz slike i grafičke elemente", kaže Piter Feldman, rukovodilac menadžmenta robne marke i marketinške komunikacije u kompaniji Bosch.

Novi identitet Bosch robne marke

Jedan novi grafički element je ono što je poznato kao super grafika. Putem pravih, linija koje se preklapaju i zakrivljenih linija, on simbolizuje obećanja Bosch robne marke: kvalitet, globalno partnerstvo, fascinantni proizvodi i odgovornost. Super grafika predstavlja novi spektar boja. Ovo je zasnovan na bojama koje su korišćene u okviru Bosch Grupe do danas: crvena, plava, svetlo plava i zelena. Ovaj spektar je proširen i na pomešane nijansi osnovnih boja, kao što je fuksija. Još jedan element dizajna su obojena polja za unos teksta koja se preklapaju. Polja koja se preklapaju stoje za vezu između ljudi i tehnologije. Dajući karatak zaključak o novom dizajnu, Gregor Šiling, rukovodilac korporativnog dizajna u kompaniji Bosch, kaže: "Zajednički, slike u pozadini preko celog ekrana, super grafika i preklapanje polja sa tekstom rezultiraju živim, prepoznatljivim dizajnom."


Bosch će uvoditi novi korporativni dizajn postepeno tokom naredne dve godine.
Dodatne informacije www.brand.bosch.com.


PR

Kia EV9 je Svetski auto godine 2024. po izboru žena

Kia EV9 je Svetski auto godine 2024. po izboru žena

Kia EV9 je od strane uglednog žirija u izboru Women's Worldwide Car of the Year (WWCOTY) proglašen za "najbolji automobil na svetu za 2024. godinu". Proglašenje pobednika, objavljeno 8. marta, odvilo se upravo na međunarodni Dan žena...

Peugeot - Mesec sajamskih ponuda!

Peugeot - Mesec sajamskih ponuda!

Posebna Sajamska ponuda za PEUGEOT vozila sa lagera trajaće do 31. marta u svim prodajnim salonima, kao i na našem štandu u Hali 1 Beogradskog Sajma i obuhvata najpopularnije hečbek i SUV modele po akcijskim cenama i sa specijalnim uslovima garancije...

Opel Sajamska Akcija 2024

Opel Sajamska Akcija 2024

U susret ovogodišnjem Sajmu Automobila u Beogradu, Opel je za sve svoje kupce u Srbiji do kraja marta obezbedio posebne akcijske popuste od 10% za celokupnu gamu, uz 4 godine garancije (ili 100.000 pređenih kilometara)...

Sajam automobila u Beogradu ima dugu tradiciju

Sajam automobila u Beogradu ima dugu tradiciju

Jedinstvena sajamska manifestacija i najznačajniji godišnji događaj u sektoru auto i moto industrije u jugoistočnoj Evropi, Bg car show i Motopassion,  biće održana na Beogradskom sajmu u tradicionalnom prolećnom terminu – od 21. do 27. marta 2024. godine...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje