AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi identitet Bosch robne marke

Novi identitet Bosch robne marke

Izražajan, raznolik, dinamičan: svojim novim identitetom robne marke, Bosch ukazuje na digitalnu transformaciju kompanije sve do snabdevača tehnologija za povezani život...

"Povezanim tehnologijama, želimo da pomognemo poboljšanju kvaliteta života i očuvanju resursa. Naš novi identitet robne marke sledi taj primer. Njegov dizajn odražava raznolikost i individualnost života i naših proizvoda", kaže dr Volkmar Dener, predsednik upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH, objašnjavajući pozadinu novog identiteta robne marke. Novi korporativni dizajn dovodi emocionalne aspekte robne marke do izražaja sa više boja i novim jezikom u slikama i oblicima. Crveni Bosch natpisi, tvrde "Tehnologija za život", a struktura u krugu ostaje nepromenjena. "Naša kompanija se u velikoj meri promenila u poslednjih nekoliko godina. Novi korporativni dizajn daje izraz digitalnoj transformaciji u našoj kompaniji," dodaje Dener. Inteligentni dom pruža veću udobnost u kući, a automobil samostalno dobija pomoć ukoliko dođe do nezgode.

Novi korporativni dizajn čini "Tehnologiju za život" opipljivom


Novi korporativni dizajn je usmeren na posebne zahteve za dizajnom u digitalnim medijima. Međutim, takođe se koristi i u štampanim medijima, kod pakovanja proizvoda i dizajnu enterijera. Jednostavan sistem dizajna ima tek nekoliko vrlo strogih pravila, koja daju korisnicima kreativnu slobodu u primeni korporativnog dizajna u praksi. Novi vizuelni svetovi pokazuju prednosti "Tehnologije za život" u toplim bojama. Fokus je na korisnicima tehnologije. "Kad god ljudi dođu u kontakt sa ovom robnom markom, želimo da učinimo našu tvrdnju "Tehnologija za život" opipljivom. Mi ovo radimo kroz slike i grafičke elemente", kaže Piter Feldman, rukovodilac menadžmenta robne marke i marketinške komunikacije u kompaniji Bosch.

Novi identitet Bosch robne marke

Jedan novi grafički element je ono što je poznato kao super grafika. Putem pravih, linija koje se preklapaju i zakrivljenih linija, on simbolizuje obećanja Bosch robne marke: kvalitet, globalno partnerstvo, fascinantni proizvodi i odgovornost. Super grafika predstavlja novi spektar boja. Ovo je zasnovan na bojama koje su korišćene u okviru Bosch Grupe do danas: crvena, plava, svetlo plava i zelena. Ovaj spektar je proširen i na pomešane nijansi osnovnih boja, kao što je fuksija. Još jedan element dizajna su obojena polja za unos teksta koja se preklapaju. Polja koja se preklapaju stoje za vezu između ljudi i tehnologije. Dajući karatak zaključak o novom dizajnu, Gregor Šiling, rukovodilac korporativnog dizajna u kompaniji Bosch, kaže: "Zajednički, slike u pozadini preko celog ekrana, super grafika i preklapanje polja sa tekstom rezultiraju živim, prepoznatljivim dizajnom."


Bosch će uvoditi novi korporativni dizajn postepeno tokom naredne dve godine.
Dodatne informacije www.brand.bosch.com.


PR

Četiri nagrade What Car? za Kiju

Četiri nagrade What Car? za Kiju

Kia je na dodeli nagrada za automobil godine revije What Car? za 2024. godinu osvojila četiri nagrade, uključujući pobedu u dve glavne kategorije za Kia Sportage i Kia EV6...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje