AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Mercedes-AMG C 63 izgubiće pola cilindara - pokretaće ga hibridni 4-cilindarski motor

Novi Mercedes-AMG C 63 izgubiće pola cilindara - pokretaće ga hibridni 4-cilindarski motor

Mercedes-Benz uvodi novu dozu downsizinga, i to u svoje TOP modele. Sledeća generacija super-brzog modela C63 AMG neće pokretati aktuelni V8 agregat, već nešto značajno manje. Iako su mnogi pomislili na V6 motor, istina je da će pod haubom novog C 63 AMG disati 4-cilindarski motor...

Poslednjih godina izgledalo je, da je downsizing iza nas. Međutim, novi emisioni standardi iz Brisela pokrenuili su nove reakcije i ukidanje motora sa velikom zapreminom. Ovakav put izabrao je i AMG. U TOP verziji današnje C-Klase (Mercedes-AMG C 63) nalazi se 4.0 Twin-turbo 8-cilindarski motor. Njegovog naslednika neće pokretati 6-cilindarski motor, kao što su mnogi očekivali, već će ga pokretati motora sa dvostruko manjim brojem cilindara.

Novi Mercedes-AMG C 63 izgubiće pola cilindara - pokretaće ga hibridni 4-cilindarski motor

Mercedes-AMG C 63 biće prvi model AMG sa novom elektrifikovanom varijantom benzinskog 4-cilindarskog motora zapremine 2.0 litra, sa internom oznakom M139. Standardna verzija ovog agregat razvija 310 kW i 500 Nm (pokreće Mercedes-AMG A45 S), a zahvaljujući elektromotoru, snaga će biti značajno veća, minimalno na nivou aktuelnog osmocilindarskog motora (375 kW).

Nova generacija Mercedes-AMG C 63 na tržište stiže 2022. godine. Biće dostipan kao sedan, kupe i kabriolet, a slabiji C43 AMG biće dostupan i kao karavan.

Automaagazin.rs

Četiri nagrade What Car? za Kiju

Četiri nagrade What Car? za Kiju

Kia je na dodeli nagrada za automobil godine revije What Car? za 2024. godinu osvojila četiri nagrade, uključujući pobedu u dve glavne kategorije za Kia Sportage i Kia EV6...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje