AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Dacia Lodgy - Cene u Srbiji

Dacia Lodgy - Cene u Srbiji

Dacia je objavila prve cene novog modela Lodgy na tržištu Srbije. Dacia Lodgy u osnovnom paketu opreme Base, koju pokreće benzinski motor zapremine 1.6 litara, može se kupiti po ceni od 9.600 evra, sa transportom, carinskim troškovima i PDV-om...

Dacia Lodgy - Cene u Srbiji

Dacia Lodgy 1.6 85 Base, opremljena je sa četiri vazdušna jastuka, servo uređajem i ABS sistemom. U osnovnom paketu opreme nedostaje ESP i oprema za povećanje stepena komfora. Ovaj deficit može nadomestiti viši stepen opreme Ambiance, koji podrazumeva električne podizače prozora, centralno zaključavanje, deljivu zadnju klupu, putni kompjuter...

Najviši stepen opreme biće opremljen modernim sistemima, kao što je Media Nav, koji ima displej osetljiv na dodir prečnika 7 inča, preko kojeg se kontroliše navigacioni sistem, Bluetooth hands-free, USB i audio streaming. Komanda limitatora brzine, nalazi se na volanu, što će Daciji Lodgy pomoći da osvoji maksimalnu ocenu za bezbednost. Dok najjeftinija benzinska verzija košta 9.600 evra, najdostupnija verzija modela Lodgy sa dizel motorom (1.5 dCi 90), košta 12.900 evra, ali treba istaći da je u pitanju stepen opreme Ambiance.

Dacia Lodgy - Cene u Srbiji

Osnovnu motorizaciju će predstavljati atmosferki benzinski motor zapremine 1,6 litara, koji razvija maksimalnu snagu od 60,5 kW i maksimalni obrtni moment od 134 Nm. Bolje karakteristike ima turbo-benzinski motor 1.2 TCe, koji razvija 85 kW i 190 Nm. Obe pogonske jedinice su uparene sa petostepenim manuelnim menjačem. Oni koji preferiraju dizel motori, mogu izabrati jednu od dve verzije motora 1.5 dCi. Slabija verzija razvija 66 kW i 200 Nm, a snažnija 79 kW i 240 Nm. Prvi imenovani dizel motor je uapren sa petostepenim manuelnim, a za snažniju verziju je pripremljen šestostepeni manuelni menjač.

Dacia Lodgy - Cene u Srbiji

Uz gore ponenute motore, moguće je dobiti kako Lodgy sa pet mesta, tako i Lodgy koji može da primi sedam putnika. Dacia Lodgy meri dužinu od 4.498 mm, širinu od 1.751 mm i visinu od 1.680 mm, odnosno 1.683 mm, u zavisnosti od motora koji ga pokreće. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.810 mm. U konfiguraciji sa sedam sedišta, zapremina prtljažnog prostora iznosi 207 litara, a verzija sa mestom za pet putnika ima prtljažnik zapremine 827 litara. U slučaju da se preklope dva reda zadnjih sedišta, Dacia Lodgy dobija prostor za prtljag od 2.617 litara. Krug okretanja automobila iznosi 11,1 metar.

 

Automagazin.rs

Automobili i dinastija Karađorđevića 1908 – 1941.

Automobili i dinastija Karađorđevića 1908 – 1941.

U svečanoj sali Arhiva Jugoslavije predstavljena je knjiga „Automobili i dinastija Karađorđevića 1908 – 1941.“ autora Miroslava Milutionovića, člana Udruženja istoričara automobilizma. Predstavljanju knjige prisustvovao je i prestolonaslednik princ Aleksandar II Karađorđević...

BMW M4 Coupe - drift prezentacija u Portugalu

BMW M4 Coupe - drift prezentacija u Portugalu

U mestu Portimao, u Portugalu, održana je atraktivna prezentacija modela BMW M3 i M4. Za volanom ovih supersnažnih automobila našli su se takmičari serijala DTM, Martin Tomczyk i Timo Glock, koji su palili pneumatike i driftovali...

World Cup Edition ponuda u KIA salonima

World Cup Edition ponuda u KIA salonima

Kompanija Kia Auto pokrenula je novu kampanju pod nazivom World Cup Edition gde je pored postojećih vrhunskih uslova beskamatnog finansiranja za sve modele, obezbedila dodatne pogodnosti za atraktivni sportski kupe - pro_cee'd...

UNIQA linija za prijavu šteta od poplave radi 24 sata

UNIQA linija za prijavu šteta od poplave radi 24 sata

Povodom obilnih poplava koje su zahvatile Srbiju, UNIQA osiguranje je stavila na maksimalno raspolaganje liniju Kontakt centra: 011 20 24 100, koja je građanima dostupna 24h, putem koje je moguće prijaviti nastale štete od poplave i dobiti sve neophodne informacije o preduzimanju mera za smanjenje obima nastale štete...

Toyotina tehnologija gorivih ćelija u upotrebi!

Toyotina tehnologija gorivih ćelija u upotrebi!

Toyotin automobil sa pogonom na vodonične gorive ćelije možda neće stići pre 2015. godine, ali ova tehnologija je već u upotrebi. Iako ćemo morati da sačekamo sledeću godinu pre nego što sednemo za upravljač Toyotinog automobila sa pogonom na gorive ćelije - predstavljenog na prošlogodišnjem Sajmu automobila u Tokiju kao FCV koncept, to nije sprečilo japanskog proizvođača da isproba ovu tehnologiju...

Vlasnici Mecedesa iz servisa putuju helikopterom

Vlasnici Mecedesa iz servisa putuju helikopterom

Svako od nas ide u servis. Neko povremeno, drugi češće. Nekada moramo da ostavimo automobil u servisu, a za prevoz do kuće je potrebno da se snađemo. Kada se vratimo kući, treba da pronađemo "rezervni" auto. U jednom servisu, to je puno drugačije...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje