AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

Opel Astra - Automobil godine 2016

Opel Astra - Automobil godine 2016

Nova Opel Astra je „Automobil godine 2016.“, što znači da je osvajač jednog od najrenomiranijih priznanja u automobilskoj industriji! Žiri sastavljen od 58 eminentnih automobilskih novinara iz 22 evropske zemlje je nagradio Astru sa ukupno of 309 poena naspram 294 za Volvo XC90 i 202 za Mazdu MX-5...

Dacia na autosalonu u Ženevi 2016

Dacia na autosalonu u Ženevi 2016

Dacia je doživela još jedan obećavajući početak godine. Nakon rekordne prodaje u 2015., broj obožavatelja marke na Facebooku upravo je prešao tri miliona, a članovi te brzorastuće zajednice i dalje dele svoju ljubav prema ovoj marki na internetu i izvan njega...

BMW X5 M50d od G-Power ima 455 KS i 870 Nm

BMW X5 M50d od G-Power ima 455 KS i 870 Nm

Kome 380 konjskih snaga, koliko razvija agregat sa tri-turbodizel agregat u modelu BMW X5 M50d, nije dovoljno, može se obratiri kompaniji G-Power. Ova tjunerska kompanija nudi paket koji povećava snagu za dodatnih 75 konjskih snaga...

Šokantno - Nokian varao na testovima pneumatika!

Šokantno - Nokian varao na testovima pneumatika!

Proizvođač pneumatika Nokian poslao je na novinarska testiranja drugačije pneumatike, od onih koje pod istom oznakom prodaje kupcima. Ovu informaciju objavio je finski ekonomski dnevnik Kauppalehti, pozivajući se na internu dokumentaciju finske firme...

Ženeva 2016 - Toyota C-HR na prvim fotografijama

Ženeva 2016 - Toyota C-HR na prvim fotografijama

Mali SUV marke Toyota biće predstavljen za nekoliko dana, na međunarodnom autosalonu u Ženevi. Pred nama su prve zvanične fotografije modela C-HR. Već na osnovu prvih fotografije eksterijera, možemo zaključiti da će novi model izgledati veoma privlačno i prepoznatljivo na ulici...

Ženeva 2016 - Aston Martin DB11

Ženeva 2016 - Aston Martin DB11

Naslednik automobilske ikone, Aston Martina DB9, biće prikazan već sledeće nedelje na autosalonu u Ženevi. Slavni britanski proizvođač automobila "počastio" nas je zanimljivom najavom...

Renault Symbioz
Slika nedelje