AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

Audi A4 - NetAuto 2016

Audi A4 - NetAuto 2016

Ljubiteljima automobila u Srbiji najviše se dopada Audi A4, dok bi na mestu suvozača najradije želeli da sedi neka brineta. Prema jednom istraživanju jedan od pet muškaraca priznao je da se oseća uspešnije kada je pored njega bila brineta...

Prestižna priznanja za novi Hyundai Tucson

Prestižna priznanja za novi Hyundai Tucson

Novi Tucson je u Americi osvojio dve prestižne nagrade “Najbolje manje kompaktno vozilo“ koju dodeljuje ,,Motor Week Driver’s Choice’’ za 2016. godinu, u kategoriji ,,Best Small Utility“ i „Najbolji kompaktni SUV model za vrednost novca“, koju dodeljuju U.S. News i World Report.

Ženeva 2016 - Brabus C650 E

Ženeva 2016 - Brabus C650 E

Kompanija Brabus će na autosalonu u Ženevi predstaviti modifikovani Mercedes-Benz C-Klasa. Posle tjuninga u ovoj prestižnoj "garaži", agregat u C-Klasi razvija maksimalnu snagu od čak 650 KS i medveđi maksimalni obrtni moment od 820 Nm...

Pripremite se, stiže Gymkhana 8!

Pripremite se, stiže Gymkhana 8!

U ponedeljak, 29. februara, predstaviće se nova epizoda slavnog serijala - Gymkhana 8. Ken Block ponovo je seo za volan supersnažne Ford Fieste ST RX43, ovoga puta u Dubaiju...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje