AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

BG Car Show 2016 - Renault i Dacia sajamska ponuda

BG Car Show 2016 - Renault i Dacia sajamska ponuda

Na sajmu će biti premijerno predstavljeni potpuno novi model, novi Megane četvrte generacije i model Talisman koji će na sajmu doživeti svoju pretpremijeru, obzirom da je zvanični početak prodaje zakazan za početak meseca maja...

Ženeva 2016 - Novi Toyota C-HR (VIDEO)

Ženeva 2016 - Novi Toyota C-HR (VIDEO)

U ambijentu snežnih planina i jezera koja oduzimaju dah, Sajam automobila u Ženevi pruža godišnji udah svežeg vazduha za ljubitelje automobila koji žele da zadovolje svoje automobilske snove...

Ženeva 2016 - Alfa Romeo noviteti

Ženeva 2016 - Alfa Romeo noviteti

Najiščekivaniji model godine sprema se za ulazak na tržište: počev od meseca aprila, rezervacija novog modela Giulia biće moguća na svim tržištima područja Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa posebnom cenom za svaku od zemalja...

Ženeva 2016 - Nissan ubrzava ka budućnosti

Ženeva 2016 - Nissan ubrzava ka budućnosti

Nissanova napredna tehnologija i inovacije biće zvezde ovogodišnjeg Ženevskog salona automobila; Nissan će po prvi puta predstaviti svoju viziju inteligentne mobilnosti i prikazati konceptni automobil IDS Concept evropskim kupcima...

Ženeva 2016 - Audi Q2 konačno otkriven!

Ženeva 2016 - Audi Q2 konačno otkriven!

Pod kupolama ženevskog autosalona, kompanija Audi premijerno je otkrila potpuno novi serijski model - Q2. U pitanju je gradski crossover, koji će mlađe kupci osvajati naprednom tehnikom i dinamičnim dizajnom...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje