AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ono što čini razliku: Titula automobilskog brenda za Opel GT Concept

Ono što čini razliku: Titula automobilskog brenda za Opel GT Concept

Opel GT Concept, zvezda ovogodišnjeg Salona automobila u Ženevi, nastavlja istinsku tradiciju marke kada su koncepti u pitanju i otelotvoruje avangardni dizajn u purističkoj formi...

Ovi kvaliteti su prepoznati od strane Nemačkog dizajnerskog saveta, organizatora čuvenog „Izbora za automobilski brend“ (Automotive Brand Contest). Eminentni žiri bira sportski automobil budućnosti u kategoriji „koncepata“ za „Best of Best“ („Najbolji od najboljih“) priznanje. Osim ovog, Opel je dobio još tri priznanja: Dilerska manifestacija „Misija zvana Astra“ je takođe dobila „Best of Best“ nagradu. Opel OnStar sistem personalne digitalne povezanosti i servisne asistencije, kao i novi konfigurator za mobilne uređaje, dobili su priznanja u kategorijama „Mobilnost budućnosti i delovi“ (Future Mobility & Parts) i „Digital“. Mark Adams, potpredsednik Opel/Vauxhall dizajna, primiće nagradu 29. septembra na Salonu automobila u Parizu.

Najpre predstavljen na Salonu automobila u Ženevi u martu, GT Concept odaje počast sportskoj kupe ikoni, prvom Opelu GT, a ujedno je i model koji postavlja trendove kada je reč o budućem razvoju marke. Ovaj atleta koji oduzima dah, demonstrira Opelov budući dizajnerski jezik: odvažan, emocionalan i sportski. Ova studija kompaktnih dimenzija je avangardna i u isto vreme puristička.

Tri prve nagrade za inovativnost

 

Pored priznanja za dizajn, Opel je takođe ostvario trostruku pobedu u oblasti marketinga. Žiri je „Best of Best“ nagradu u kategoriji „manifestacija“ dao dilerskom događaju pod imenom „Misija zvana Astra“. Ovo je bio naziv lansiranja Astre za Opelove dilere, a lokacija je bila Sijera Nevada u Španiji. Prodavci su tu proveli dva dana kao „Astranauti“, prenoćivši u 250 futurističkih šatora usred pustinje.

Opel OnStar sistem personalne digitalne povezanosti i servisne asistencije je osvojio priznanje u kategoriji „Mobilnost budućnosti i delovi“. Žiri je apostrofirao važnost digitalizacije uručivši još jedno „Automotive Brand“ priznanje za mobilni konfigurator, uz pomoć kojeg kupci mogu da personalizuju Opel koji preferiraju gde god da se nalaze (osim ADAMa, koji ima gotovo beskrajan broj kombinacija personalizacije).

„Izbor automobilskog brenda“ (Automotive Brand Contest) je međunarodno takmičenje u dizajnu za automobilske marke. Ustanovljen kao osnivač 1953., Nemački dizajnerski savet odaje počast vanserijskim proizvodima i dizajnu u oblasti komunikacije, stavljajući akcenat na fundamentalnu važnost dizajna u automobilskoj industriji.


PR

 

Lada Niva protiv Nissana GT-R (VIDEO)

Lada Niva protiv Nissana GT-R (VIDEO)

Kada "na crtu" takmičenja u ubzranju na 400 metara stanu Nissan GT-R i Lada Niva, sigurno verujete da je rezultat apsolutno jasan. Međutim, ova Lada niva nije serijska, tako da ćete se iznenaditi rezultatom...

Prva generacija industrijskih mehaničara i Bosch potpisuju ugovor

Prva generacija industrijskih mehaničara i Bosch potpisuju ugovor

Prva generacija učenika obrazovnog profila industrijski mehaničar završila je školovanje u Tehničkoj školi „Milenko Verkić Neša“ u okviru projekta „Reforma srednjeg stručnog obrazovanja u Srbiji“ koji pod pokroviteljstvom nemačke Vlade sprovode Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju GIZ i Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja RS.

Opel Vivaro: Multitalentovani ortak i moderan luksuzni transporter

Opel Vivaro: Multitalentovani ortak i moderan luksuzni transporter

Opel Vivaro je svestran, efikasan i veoma uspešan. Lansiran 2001., pre nekoliko sedmica je proizveden 750.000. primerak ovog modela. „Sedam stotina pedeset hiljada je impresivna brojka za Vivara, posebno u ovom segmentu u kojem vlada oštra konkurencija“, rekao je Štefen Rašig, direktor Opel /Vauxhall komercijalnih vozila.

Bosch planira da uzdrma tržište revolucionarnim idejama

Bosch planira da uzdrma tržište revolucionarnim idejama

Bosch ulazi na sasvim novo tržište ponudom tehnologije i usluga povezanih sa parkiranjem. Pritom dobavljač tehnologija i usluga primenjuje standardizovani pristup: Bosch pojednostavljuje traženje parking mesta i postupno automatizuje proces parkiranja...

Lakše do Toyota hibrida uz „Toyota eko subvenciju“

Lakše do Toyota hibrida uz „Toyota eko subvenciju“

Od 1. jula u mreži Toyota partnera u Srbiji, svi hibridni modeli su subvencionisani „Toyota eko subvencijom“ u iznosu do 3.000 evra.  Kao lider u hibridnoj tehnologiji, Toyota u ponudi ima već pet hibridnih modela, i to Yaris hibrid, Auris hibrid, Auris TS hibrid, RAV4 hibrid i Prius...

Škoda Kodiaq na novim fotografijama + VIDEO

Škoda Kodiaq na novim fotografijama + VIDEO

Škoda nastavlja da nam postepeno otkriva svoj veliki SUV model, koji nosi ime Kodiaq. Novi model pripada SUV segmentu, sa dužinom od 4,7 metara. Veliki magnet za kupce biće raspoloživost unutrašnjeg prostora...

Ford Fiesta – 40 godina ljubavi

Ford Fiesta – 40 godina ljubavi

Rođena 1976. na inicijativu Henry-ja Forda II, Fiesta danas predstavlja sinonim uspeha i jedan od stubova kompanije Ford. Kroz šest generacija i čak 17 miliona primeraka pronašla je svoje mesto u srcima vozača širom sveta. Ovo je priča o njenom životnom putu, od prvih koraka do dominantne pozicije u svetu automobila.

Novi MOL Fresh Corner na servisnoj stanici Batrovci 2

Novi MOL Fresh Corner na servisnoj stanici Batrovci 2

Na graničnom prelazu Batrovci – Bajakovo, na autoputu E-70, kompanija MOL Srbija svečano je otvorila još jednu servisnu stanicu tipa Fresh Corner, inovativni maloprodajni koncept koji potrošačima pruža veći, raznovrsniji i kvalitetniji asortiman proizvoda...

Renault Symbioz
Slika nedelje