AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Pogonski sistem nove Corse GSi obećava odličnu zabavu u vožnji

Pogonski sistem nove Corse GSi obećava odličnu zabavu u vožnji

Kada nova Opel Corsa GSi ovog leta na tržištu zaprati Insigniju GSi, pokretaće je snažan 1.4-litarski turbo motor sa 110 kW/150 ks i 220 Nm obrtnog momenta (potrošnja goriva l/100 km :7,9-7,8grad, 5,4-5,2otvoreni put, 6,3-6,2 kombinovana vožnja, CO2 g/km 147-143 kombinovano).

Pogonski sistem nove Corse GSi obećava odličnu zabavu u vožnji

Opelov hečbek je ne samo brz iz mesta (potrebno je samo 8,9 sekundi od nule do 100 km/h), već takođe zadivljuje velikom elastičnošću – na svom putu do maksimalne brzine od 207 km/h, Corsi GSi je potrebno samo 9,9 sekundi da ubrza od 80 do 120 km/h u petoj brzini. „Džepna raketa” iz Riselshajma ispunjava i Opelovu Euro 6d-TEMP normu.


Prilikom konfigurisanja motora, koji isporučuje specifičnu snagu od više od 100ks po litru radne zapremine, inženjeri su posebno optimizovali odziv radi odlične zabave u vožnji na krivudavim seoskim putevima. Tako, turbopunjeni motor sa šestostepenim menjačem kratkih prenosnih odnosa impresionira sa izvanrednom agilnošću u drugoj i trećoj brzini kao i sa maksimalnim obrtnim momentom koji je dostupan između 3000 i 4500 obrtaja u minutu i prilagođen živahnoj vožnji.


Corsa GSi takođe emituje čistu preciznost: Poznata sportska šasija iz OPC verzije i kočnice sa crvenim čeljustima obezbeđuju precizan atletizam, izuzetno upravljanje i kratke distance kočenja i u kombinaciji sa opcionim 18-inčnim točkovima od lake legure sa 215/40 R18 gumama sa visokim prijanjanjem.


Visoke performanse nove Corse GSi su uparene sa atletskim izgledom spoljašnjosti. Ima karakterističan dizajn sa velikim usisnicima za vazduh, izvajanim poklopcem motora, istaknutim zadnjim spojlerom i precizno modelovanim bočnim pragovima.

Pogonski sistem nove Corse GSi obećava odličnu zabavu u vožnji

Sa prednje strane, smeo Opel GSi izgled postaje vidljiv: velika rešetka hladnjaka u obliku pčelinjeg saća i centralna Opelova munja potpomognuta sa dva krila, zajedno sa kućištima spoljašnjih retrovizora sa karbonsko-trkačkim izgledom. Veliki hromirani elementi dizajna koji su vizuelno povezani u horizontalnoj liniji sa crnom poprečnom gredom koja se proteže duž prednjeg dela, zajedno sa poprečnom crnom linijom na poklopcu motora odaju utisak sportiste vezanog za put. Živahan stil je prisutan i kada se gleda sa zadnje strane. Istaknut spojler na ivici krova stvara dodatni pritisak na podlogu, a sportska hromirana izduvna grana je uokvirena živopisnim dizajnom branika u boji vozila.


Čist sportski doživljaj se takođe prenosi i u unutrašnjost. Vozaču Corse GSi potrebno je samo da sedne na opciono Recaro performantno sedište i stavi svoje ruke na sportski volan. Izborom brzine putem kožne ručice menjača, i pritiskom noge na aluminijumsku sportsku pedalu gasa počinje istinsko uživanje u vožnji.


PR

Japan na Rajni

Japan na Rajni

Dizeldorf, grad u zapadnoj Nemačkoj, dom je jedne od najvećih japanskih zajednica u Evropi. U vožnji novim modelom Mazda CX-80, Mazda Stories otkriva čari mesta koje je danas poznato kao „Mali Tokio na Rajni"...

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 proglašen je ukupnim pobednikom na izboru World Car Awards 2025. Na svečanoj dodeli nagrada World Car Awards, koja se održala u sklopu Međunarodnog sajma automobila u Njujorku, Kia EV3 osvojio je prestižnu titulu Svetskog automobila godine 2025...

123456. . .1622
BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje