Novi Audi A7 Sportback (2018) predstavljen sinoć - evolucija i revolucija (FOTO+VIDEO)

Posle nove generacije modela A8, iz Ingolstadta stiže sledeći novitet - novi Audi A7
Sportback. Kao što smo očkivali, dizajn je prošao evolutivne promene, dok tehniku
ispod "haube" možemo oceniti kao revolucionarnu...

Dizajn je prošao evolutivne promene. Silueta je niska, pogled na bok automobila otkriva nam njegov kupeovski dizajn, ali primećujemo i neke detalje koji podsećaju na novi A8. Prednjim delom dominira šestougaona maska hladnjaka silngle frame, a pozadi pažnju privlače atraktivna LED svetla, koja se protežu celom širinom automobila, po uzoru na ona koja smo videli na novom Audiju A8.

Od nove "osmice" preuzet je i enterijer. Centralnim delom dominiraju dva displeja, kojima se kontroliše zabavni i informacioni sistem, a pored su kontrole klimatizacije, takovzane komforne funkcije i touchpad za unos teksta.

Sa velike luksuzne limuzine prezeti su i sistemi asistencije u vožnji. Od sledeće godine, u ponudi će biti sistemi Audi AI remote parking pilot i Audi AI remote garage pilot, pomoću kojih se A7 može potpuno samostalno parkirati i isparkirati. Vozač to može učiniti i pomoću komende na svom "pametnom telefonu".

Revolucija je ponuda motora, jer će sve verzije A7 pokretati hibridna tehnologija, odosno takozvani mild-hibryd. U vreme uvođenja na tržište, u ponudi će biti benzinski šestocilindarski turbo agregat zapremine 3.0 litra, koji razvija 250 kW i 500 Nm. Ova verzija nosiće oznaku 55 TFSI. Snagu na podlogu prenosi sedmostepeni robotizovani menjač S-Tronic i to preko sistema pogona na sve točkove Quattro. Radi se o ultra rešenju, koje isključuje pogon na zadnje točkove ako za to nema potrebe. Kasnije će biti u ponudi i ostali motori sa šest i četiri cilindra, na dizel i benzinski pogon.

Prednje i zadnje oslanjanje su potpuno novorazvijeni, a kupac će u ponui imati četiri različite varijante: konvencionalno oslanjanje sa klasičnim čeličnim oprugama, sportska varijanta snižena za 10 mm, elektronski kontrolisani amortizeri i na vrhu ponude je adaptivno vazdušno oslanjanje. Uz doplatu se može dobiti i sportsju zadnji diferencijal.
VIDEO:
Automagazin.rs