AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

U petak 11. novembra 2011, tri godine posle uvođenja na tržište Srbije, kompanija Renault Nissan Srbija je obeležila početak prodaje modernizovanog izdanja modela Renault Koleos. U prijatnoj vožnji do Oplenca kraj Topole¹, gde smo imali priliku da posetimo crkvu Svetog Đorđa² i Kraljevsku vinariju³, upoznali smo se sa modelom Renault Koleos 2012, kojeg odlikuju blagi dizajnerski retuš i optimizovana potrošnja goriva...

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

Fotografije snimljene na jučerašnjoj promociji, možete pogledati klikom na LINK.

 

Renault Koleos u drugu fazu svog životnog doba, ulazi sa novim dizajnom prednjeg dela automobila, koji će biti karakterističan za većinu budućih Renault modela. Prednjim delom dominiraju elegantnije svetlosne grupe manjih dimenzija, a prostor između njih popunjava jednostavna šestougaona maska hladnjaka sa tri široke lamele. Novina na bokovima su LED pokazivači smera, integrisani u spoljne retrovizore. Zadnji deo automobila je dovoljno šik i moderan, da za njege nije potreban značajniji redizajn. Blago je povećan samo krovni spojler.

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

Posebna pažnja je posvećena kvalitetu i završnoj obradi kabine. Prefinjenost i eleganciju vozila, takođe naglašavaju nove presvlake i ukrasni elementi, kao i redizajn armaturne ploče i njenih instrumenta, kroz uvođenje modernog i elegantnog kućišta i zaslona brojača.

Smanjena emisija CO2 za siguran crossover koji je kao “riba u vodi” na svim vrstama puteva.

U zavisnosti od tržišta, novi Renault Koleos se može naći opremljen sa M9R verzijama dizel motora od 150 ks I 175ks, ili sa benzinskim motorom od 170ks (TR25). Sva tri motora ovom crossover-u dugom 4.52 m, i širokom 1.85m, omogućavaju dinamične, visoko kvalitetne performanse.

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

Poboljšanja koja su napravljena na samom vozilu, motoru i menjaču kao rezultat imaju smanjenje emisije CO2 kod verzija vozila Koleos opremljenih dizel motorom. Verzija sa pogonom na dva točka opremljenja motorom dCi 150 ima emisiju CO2 od samo 148 g/km, što znači da ne podleže ekološkoj taksi koja je u Francuskoj na snazi. Emisija većeg motora dCi 175 je takođe smanjena na 166 g/km. Višenamenske karakteristike novog Koleosa predstavljaju sposovnost ovog vozila da bude u svom elementu podjednako i na gradskim ulicama i na vijugavim seoskim puteljcima. Integralni pogon na sva četiri točka, koji je razvio Nissan, omogućava mu prave offroad sposobnosti, dok mu njegove brižljivo određene dimenzije, precizan upravljač i stabilnost garantuju okretnu i bezbrižnu vožnju po gradu. Renault-ova stručnost je u oblasti aktivne i pasivne sigurnosti obezbedila ovom crossover-u 5 zvezdica na EuroNCAP crach testovima prilikom njegovog lansiranja, zahvaljujuci karakteristikama kao što su ESP, sistem za pomoć pri naglom kočenju, struktura sa programiranom deformacijom, šest vazdušnih jastuka i sigurnosni pojasevi sa zatezačima.

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

Nesvakidašnja udobnost i modularnost, plus najmodernija tehnologija

Sve je osmišljeno tako da se svih pet putnika osećaju lagodno i udobno, uključujući udaljenost do krova i prostor za kolena u prednjem delu kao i izvrsnu ravnotežu između prostora za laktove i prostora do krova za putnike koji sede pozadi. Praktičan i prilagodljiv. U unutrašnjosti novog Renault-a Koleos smešten je pretinac zapremine do 70 litara. Pristup velikom gepeku (450 dm3 VDA) olakšavaju zadnja podizna vrata s dvostrukim otvaranjem. čiji donji deo izgleda kao čvrsta klupa kada je spušten. Deljiva zadnja klupa 60/40 opremljena je sa “Easy-Estate” sistemom, što znači da može da se sklopi u jednom potezu kako bi se omogućio ravan pod i zapremina gepeka od 1, 380 dm3 VDA. Panoramski krovni otvor dodano osvetljava kabinu i čini užitak u vožnji intenzivnijim. Tehnologija u službi udobnosti i sigurnosti.

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

Novi Renault Koleos je dostupan sa obiljem opreme visoke klase jednostavne za korištenje, uključujući pokretanje i pristup vozilu “slobodne ruke”, elektronsku kočnicu za parkiranje, automatsko paljenje svetala i brisača vetrobranskog stakla kao i sistem za navigaciju Carminat TomTom sa komandnom ručicom. Novi Renault Koleos sa pogonom na sva četiri točka takođe je opremljen sistemom za pomoć pri kretanju na uzbrdici i sistemom za pomoć pri spuštanju nizbrdo. Komande audio sistema, navigacije i dvozonskog klima uređaja, pravljene su za potpuno intuitivnu upotrebu. Takođe, velika pažnja je posvećena eliminaciji mehaničke buke i buke u vožnji što znači da putnici mogu da se prepuste potpunom uživanju, koje im pruža audio Bose® sound, posebno osmišljen za kabinu vozila.

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

Renault Koleos: Ističe imidž marke na međunarodnom tržištu

Renault Koleos se prodaje u gotovo 40 zemalja, na pet kontinenata. Predstavlja prvo vozilo na koje je primenjeno sveobuhvatno znanje čitave Alijanse, pošto ga je dizajnirao Renault, opremljen je Nissan tehnologijom, a proizvodi se u fabrici Renault Samsung Motors u Busanu, u Južnoj Koreji. Zahvaljujući ovoj plodonosnoj saradnji, nametnuo se na nekoliko tržišta kao vodeći model visoke game kompanije Renault.

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

 Prvi crossover kompanije Renault uspeo je da nađe svoje mesto u veoma konkuretnom segmentu koji se neprestano širi:

- Međunarodna karijera. Zahvaljujući Koleosu, Renault je zauzeo mesto u ovom segmentu koji neprestano raste i veoma je značajan za imidž, posebno u Kini I Južnoj Americi. Više od 70% prodaje ovog vozila u 2010. godini Renault je ostvario izvan Evrope.

 

Više o modelu Renault Koleo, možete pogledati na www.renault.rs.

Modernizovani Renault Koleos stigao u Srbiju - Cene poznate

Dobro je znati:

¹ Oplenac je brdo pored Topole na kome se nalazi Mauzolej dinastije Karađorđevića. Knez Aleksandar Karađorđević je ovde podigao prve vinograde, a kralj Petar I Karađorđević je počeo zidanje crkve mauzoleja i celog istorijsko—memorijalnog kompleksa koji će potom postati Zadužbina Karađorđevića na Oplencu. Danas kompleks obuhvata pored crkve Sv. Đorđa, Mauzoleja srpske kraljevske porodice, kraljeve vinograde, muzej (Vinogradareva kuća), kuću Kralja Petra, kraljevu vilu, kraljičinu vilu, Karađorđevu crkva, spomenik Karađorđu i hotel. Naziv brda potiče od oplena, drvenih delova volovskih kola koja su se pravila od hrasta i cera kojima je ovo brdo bilo prekriveno.

² Godine 1903. Kralj Petar I Karađorđević je izabrao mesto 337 metara visoko, na vrhu Oplenca kao lokaciju za svoju zadužbinu, crkvu Sv. Đorđa. 1. maja 1910. godine započeta je gradnja crkve, prema planovima Koste J. Jovanovića. U jesen 1912. godine crkva je već bila skoro dovršena i čekala na osvećenje. Arhiepiskop srpski Dimitrije je osveštao crkvu. U zatišjima između balkanskih ratova 1913. godine i Prvog svetskog rata 1914. godine nastupio je zastoj u dovršenju crkve. Kada je Austrougarska okupirala Srbiju, pred zimu 1915. godine, crkva je bila izložena brutalnom pljačkanju – skinut je i odnet bakarni pokrivač sa kubeta i krovova, kao i bakarna ukrasna oplata sa portala. Nestali su i gromobran, zvona. Polupani su mnogi prozori, mermerni stubići i ornamenti. Pod izgovorom da tu može biti sklonjena važna arhiva, okupatori su oskrnavili grobove u kripti.

Po povratku u oslobođenu Otadžbinu i stvaranju Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca, Kralj Petar nije dočekao da vidi svoju zadužbinu konačno završenu. Umro je 16. avgusta 1921. godine, a njegov naslednik, Kralj Aleksandar I Karađorđević, lično se starao o njenom završetku. Crkva je ponovo osveštana 9. septembra 1930. U njoj je obavljano bogosluženje do 1947.

³ U podnožju crkve sv. Đorđa, nalazi se Kraljevska Vinarija, koja je osnovana 1931. godine, osam godina nakon što je kralj Aleksandar počeo sa obnovom vinograda svojih predaka na Oplencu, ukupne površine od oko 50ha. U delu vinarije koji je preuređen u muzej, čuvaju se neka od prvih buradi u kojima je starilo kraljevo vino. Među njima su tri bureta koje je kralj Aleksandar 1922. dobio kao svadbeni poklon od predstavnika tri konstitutivna naroda Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca. Na svakom je izrezbaren po stih himne tog naroda.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Audi RS Q8 kralj Nürburgringa! (VIDEO)

Audi RS Q8 kralj Nürburgringa! (VIDEO)

Audi RS Q8 zvanično je najbrži SUV na stazi Nürburgring. Sa vremenom vožnje od 7:42 pokorio je dosadašnjeg kralja - Mercedes-AMG GLC 63 S, koji je "Zeleni pakao" prešao za 7 minuta i 49 sekundi...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje