Chevrolet Camaro Z/28 koči tako dobro, da se pneumatik okreće na felni

Chevroilet Camaro Z/28 nedavno je prošao seriju modifikacija, koje se odnose na poboljšanje aerodinamike i hlađenja. Sada se pojavio problem, a to su točkovi. Tačnije pneumatici, koji zbog snažnog kočionog sistema klizaju na felni...
Pogledajte vest: Novi Chevrolet Camaro Z/28.
Već ranije smo vas informisali, da Camaro Z/28 na prednjim felnama ima pneumatike široke 305 mm, što je najveća širina pneumatika koji imaju serijski automobili. To dramatično poboljšava grip u krivinama, ali problem nastaje u trenutku kada se naglo zakoči. Kočioni sistem Brembo sa karbon-keramičkim kočnicama obezbeđuje tako dobro usporenje, da je pneumatik počeo da se okreće na felni.
Pogledajte vest: Video: Chevrolet Camaro ZL1 – Razvoj u vazdušnom tunelu.
Konstruktori Chevroleta su pokušali da reše ovaj problem nanošenjem specijalnog premaza (verovatno lepka), ali to nije dalo rezultate. Rešenje je pronađeno obrađivanjem površine felne na koji naleže pneumatik, što je povećalo "adheziju" između felne i pneumatika.

Na kraju nam ostaje pitanje: da li je ovaj "problem" novi marketinški trik Chevroleta?
VIDEO:
Automagazin.rs