Najnovije vesti iz auto industrije
Autočačak otvorio prodajni centar u Krnjači
Objavljeno: 07.04.2007.
Sve je krenulo iz Preljine. Nada i zebnja u isto vreme. Želja, samo jedna - prodaja automobila. Posle skromnog početka, danas slobodno možemo istaći da je "Autočačak", generalni uvoznik automobila marke Škoda, lider u prodaji automobila. Vizija ovog razvoja u četvrtak je krunisana otvaranjem novog prodajnog i servisnog centra u Beogradu, u Krnjači...
U sjajnoj atmosferi, u društvu mnogobrojnih zvanica, u četvrtak je otvoren novi moderni centar kompanije "Autočačak". Centar obuhvata prodajni salon automobila marke Škoda, ali i najsavremeniji servis, projektovan po najnovijim standardima češkog proizvođača automobila. Jedanaest godina saradnje sa kompanijom Škoda, samo potvrđuju kvalitetan pristup i sjajnu viziju i odgovornosti svakog pojedninca u kompaniji Autočačak. Novi salon nalazi se u Krnjači, Zrenjaninski put bb.
Međutim, vlasnik kompanije "Autočačak", gospodin Milenko Kostić, ističe da se Autočačak ovde ne zaustavlja: "Sa učešćem na srpskom i crnogorskom tržištu automobila od 7%, Autočačak je postala liderska kompanija u prodaji. Ali, mi se ovom činjenicom ne zadovoljavamo. Naš cilj je 10% tržišta, a misiju usmeravamo na još žešći marketing. Ove godine, planiramo da otvorimo još nekoliko prodajnih centara u Crnoj Gori, Kragujevcu..."
Goran Sarić - Automagazin
U bitku za titulu kralja Nürburgringa uključio se neočekivani "igrač", Porsche 911 GT3. Atmosferski Porsche GT3 na dugom Nürburgringu, svojim rezultatom opasno se približio najbržim turbo monstrumima...
Danas je u Kragujevcu održano svečano otvaranje novog prodajnog i servisnog centra Toyote. Salon se nalazi u Hali Jezero, i objekat ispunjava standarde kvaliteta koje propisuje Toyota. Na površini od 200 m2 izlagaće se šest modela iz Toyotine ponude. Konferenciji su prisustvovali predstavnici preduzeća Sanel - Toyotinog ovlašćenog partnera za grad Kragujevac i region Šumadije, predstavnici Toyota Srbije i Kliničkog centra u Kragujevcu...
I francuski koncern PSA, koji udružuje marke Peugeot i Citroen, objavio je poslovne rezultate za prvi kvartal 2009. godine. Koncern je objavio da je prodaja novih automobila PSA grupacije, ove godine pala za 23,5%, na 619.000 primeraka...
Italijanska kompanija Fiat, u prvom tromesečju 2009. godine, zabeležila je gubitak 410 miliona Eura. Ovo je prvi gubitak torinskog proizvođača u prvom tromesečju od 2004. godine. Ukupan prihod kompanije pao je za 25%, na 11,27 miliardi Eura, a čist dug kompanije od kraja 2008. godine porastao je sa 5,9 na 6,6 milijardi Eura...
Posebnom ekskluzivnom edicijom modela CL Coupe, Mercedes-Benz ove godine proslavlja stoti rođendan svoje trokrake zvezde i Benz amblema. Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition krasi novi atraktivni AMG paket, koža top klase, crni piano lak i amblemi na centralnoj konzoli...
Na sajmu automobila u Šangaju, kompanija General Motors, pod markom Buick, predstavila je studiju luksuznog menadžerskog automobila sa MPV karoserijom. U blago izmenjenom obliku, novi model bi mogao dobiti zeleno svetslo za serijsku proizvodnju...
Kompanija Renault potvrdila je planove o proizvodnji novog turbodizel motora 1,6 dCi. Novi turbodizel agregat u alijansi Renault - Nissan igraće ključnu ulogu, jer će u postojeem portfoliu naslediti motor 1,9 dCi...
U kompaniji Verano Motors, počela je prodaja Peugeot-a 206 plus, noviteta čiju su premijeru imali priliku da vide posetioci Beogradskog sajma automobila. Reč je o restilizovanom kultnom modelu Peugeot-a 206, koji je do sada prodat u preko 6,5 miliona primeraka i koji je prošle jeseni proslavio desetogodišnjicu svog postojanja. Novi 206 plus potpuno je neodoljiv i očekuje se da će nastaviti uspešan put svog prethodnika...
Prema istraživanju auto magazina Which?, koje je preneo BBC, vozila marke Škoda najpouzdanija u svojoj klasi u 2008. godini. Studija je obuhvatila 90.000 automobila a vozila marke Škoda su uz proizvođače iz Japana proglašeni za najpouzdanije u svojim kategorijama...