AutoMAGAZIN - Testovi

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Imali smo priliku da prvi put isprobamo dugo očekivanu novu generaciju hatchback modela Megane. Novi Megane je lakši, štedjiviji, ima bogatiju opremu i nudi više prostora za putnike. Očekuje se i zanimljiva cena, a zanimljivo je da četvrta generacija ovog popularnog automobila dolazi samo u formi hatchbacka sa pet vrata. 

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Četvrta generacija modela Renault Megane svetskoj javnosti oficijalno je predstavljen na prošlogodišnjem autosalonu u Frankfurtu. I pored toga, novi kompakt je do sada skrivao mnogo tajni. Konačno smo imali priliku lično da se uverimo u tehniku i kvalitet novog modela srednje niže klase iz Francuske. 

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

LED "podočnjaci"

 

Sa aspekta dizajna, novi Megane je potpuno nov. Identitet prednjeg dela automobila u dobroj meri "pečatiraju" LED dnevna svetla u obliku bumeranga, koji nas neodoljivo podsećaju na podočnjake. Ali, ne podočnjake na koje ste pomislili, već na podočnjake markantnog Džordža Klunija posle uzbudljive noći. Isto rešenje smo videli i na Talismanu, s tim što zli jezici kažu da je kod Talismana to bio iznuđen potez, jer bi u protivnom "ličio" na Passata. Megane bi zaista bio originalan i prepoznatljiv, čak i kada bismo mu prekrili "LED podočnjake". Naravno, ovako deluje još atraktivnije i prepoznatljivije.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Ako nas prednja LED svetla podsećaju na privlačnog zavodnika, zadnjica je definitivno tipa Dženifer Lopez - zategnuta i podignuta. Najveći utisak ostavljaju LED svetlosne grupe, koje zadiru duboko u bokove automobila i protežu se preko vrata prtljažnika sve do velikog amblema, u koji je vešto integrisana kamera za vožnju unazad. Primetili smo, da se kamera nije uprljala posle vožnje u kišnim uslovima. Zahvaljujući masivnim zadnjim bokovima i zakošenoj donjoj ivici malog zadnjeg prozora u zadnjim vratima, automobil izgleda mišićavo i atraktivno. 

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Značajno bolji komfor u vožnji i kvalitetniji materijali


Kada smo se smestili na pozicije vozača i suvozača, shvatili smo da se u Megane-u sedi prilično nisko. Zato je tu podešavanje sedišta po visini i svako može, prema sopstvenim potrebama, izabrati željenu poziciju. Prostora za kolena ima u svim smerovima, kao i ponuda prostora za glavu, koja je vrhunska. Prednji deo enterijera podseća na onaj koji smo videli u modelima Espace i Talisman. Sve izgleda moderno i prijatno na dodir. U vožnji smo primetili, da je Renault mnogo toga uradio po pitanju izolacije. Vozeći autoputem, čak i pri visokim brzinama, u automobilu smo se osećali prijatno i "ušuškano". Kao što smo očekivali, multimedijalna podrška je odlična.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Pored unapređenih materijal i bolje izolacije, najveću promena u vožnji oseti se na oslanjanju i celokupnoj konstrukciji. Automobil je značajno čvršći od prethodnika i odaje utisak vrhunske kompaktnosti, koju možemo uporediti sa onom koju ima Golf. Oslanjanje je mekano, odlično "filtrira" sve neravnine, ali u isto vreme obezbeđuje užitak u vožnji kroz krivine. Ćini se, da su francuski inženjeri kombinovali nešto mekše amortizere i tvđe opruge. 

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Novi Megane dostupan je sa tri benzinska i četiri dizel motora. Svi motori opremljeni su turbo sistemom, a nešto kasnije će na tržište stići atmosferski benzinski motor zapremine 1,6 litara. Najsnažniji benzinski agregati i vrhunski turbodizel namenjeni su za Megane GT, koji će predstavljati nekakvu sredinu između običnih verzija ovog modela i hot-hatch modela iz divizije Renaultsport.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Za konvencionalnije verzije su rezervisana tri bazna motora: 1.2 TCe i turbodizeli 1.5 dCi i 1.6 dCi. Benzinski motor može biti dostupan i nivou snage od 74 i 97 kW, a dizelski 1,5-litarski može imati 81 kW i 96 kW. Motor 1.6 dCi razvija maksimalnu snagu od 96 kW. Svi navedeni motori mogu biti upareni sa šestostepenim manuelnim menjačem ili uz doplatu sa EDC menjačem.  Pored klasičnog modela, prikazana je i sportska verzija GT, koju pokreće turbo-benzinski motor 1.6 TCe maksimalne snage 200 KS.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Početna cena nove generacije modela Renault Megane u Srbiji iznosi 13.990 evra.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Tekst i foto: Goran Sarić

Volvo S90 - naši prvi utisci i cene u Srbiji (FOTO)

Volvo S90 - naši prvi utisci i cene u Srbiji (FOTO)

Nova generacija Volvoa XC 90 startovala je modelsku ofanzivu švedske kompanije, u okviru koje su predstavljeni Volvo S90 i njegov karavanski blizanac V90. Na regionalnoj promociji održanoj u Ljubljani, upoznali smo se oči u oči sa luksuznim švedskim sedanom, koji prosto pršti od luksuza i tehnološke prefinjenosti...

Testirali smo - Mercedes-Benz CLS 350 Bluetec

Testirali smo - Mercedes-Benz CLS 350 Bluetec

Voziti kupe sa četvoro vrata je pitanje prestiža, što potvrđuje i Mercedes-Benz CLS. Modernizacijom kroz koju je nedavno prošao, njegov aristokratski karakter dopunjen je osveženim dizajnom, novom tehnikom i još luksuznijim enterijerom. Posle višednevnog testa, naši utisci su samo pozitivni, što smo i očekivali od modela sa trokrakom zvezdom u znaku...

Testirali smo: Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic

Testirali smo: Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic

GLK više ne postoji u ponudi proizvođača sa trokrakom zvezdom u znaku. Njegov naslednik je dobio novo ime - GLC. Ali, nije samo ime novo. Nova je kompletna platforma i tehnologija, koja ovaj atraktivan model lansira u sami vrh klase SUV modela srednje veličine. Mercedes-Benz GLC isprobali smo na srpskim putevima, a ovo su naši utisci...

Testirali smo: Toyota RAV4 2.0 Valvematic AWD Multidrive S

Testirali smo: Toyota RAV4 2.0 Valvematic AWD Multidrive S

Toyota RAV4 četvrte generacije veoma je čest gost na našim ulicama, tako da je nije potrebno posebno predstavljati. Zato smo je isprobali u zanimljivoj kombinaciji pogona sa benzinskim 2-litarskim motorom, automatizovanim kontinualnim menjačem i sistemom pogona na sve točkove. Naši utisci su iznad očekivanja...

Testirali smo: Kia Sorento 2.2 CRDi AT

Testirali smo: Kia Sorento 2.2 CRDi AT

Korejski SUV konačno je uplivao u premium vode. Za marku Kia, veliki SUV Sorento predstavlja najluksuzniji i najprestižniji model, što se manifestuje, kako pogledom na njegove dimenzije, tako i kroz cenovnik. Da li je Sorento spreman za razmaženu evropsku klijentelu? Čini se da nikada nije bio spremniji...

Testirali smo: Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4

Testirali smo: Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4

Renault Kadjar stigao je na naše puteve. To je potpuno novi model, koji je razvijen na tehničkoj bazi uspešnog modela Qashqai. Tokom višednevnog testa, isprobali smo Kadjar na srpskim putevima i pokušali da damo odgovor na pitanje - da li konkurencija ima čega da se boji? Posle prvog testa, čini nam se da itekako ima...

Testirali smo: Opel Corsa 1.0 Turbo

Testirali smo: Opel Corsa 1.0 Turbo

Opel Corsa važi za jedan od najuspešnijih evropskih automobila. Među nama je 32 godine i za to vreme je pronašla put do 12,4 miliona svojih vlasnika. Testirali smo petu generaciju ovog uspšenog modela, koja je izazvala veliku debatu čak i među našim kolegama, zbog sličnosti sa svojim prethodnikom...

Kia Cee'd (2016) stigao u Srbiju - Naši prvi utisci

Kia Cee'd (2016) stigao u Srbiju - Naši prvi utisci

Posle tri godine egzistencije na tržištu, stiglo je idealno vreme za "umivanje" i tehničku modernizaciju druge generacije modela Kia Cee’d. Glavne novine su turbo benzinski trocilindarski 1.0 T-GDI motor, sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačikom i sportski dizajnirana verzija GT Line. Juče smo imali priliku modernizovani model da isprobamo na našim putevima...

Honda HR-V - naši prvi utisci

Honda HR-V - naši prvi utisci

Opel Mokka, Mazda CX-3, Suzuki Vitara... dobili su ljutog konkurenta - Hondu HR-V. Posle nedavne statičke promocije, proteklog vikenda smo na stazi Nacionalne vozačke akademije - NAVAK u Subotištu, imali smo priliku da isprobamo najnoviji model japanskog proizvođača. Ovo su naši prvi utisci...

Volkswagen Arteon (2021)
Slika nedelje