AutoMAGAZIN - Testovi

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Osma generacija popularnog pick-up modela iz Toyote, stigla je u Srbiju. Već na prvi pogled je jasno, da je ovo potpuno nova generacija Hiluxa - automobil izgleda moderno i u isto vreme luksuzno iz svih uglova, iako je zadržao najbolje karakteristike "radnog" automobila. Bili smo u centru NAVAK, a ovo su naši prvi utisci...

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Vladan Petrović, četvorostruki reli šampion Srbije u generalnom plasmanu, svojim vozačkim iskustvom nam je pomogao da na prvu kartu ocenimo novi Hilux. 

 

"Moram da primetim, da je novi Hilux daleko atraktivniji uživo nego na fotografijama. Izgleda simpatično, a posebne pohvale zaslužuju nove boje (Orange Spice, Volcano Red i Hydro Blue). Na automobilu je praktično sve novo i već na prvi pogled je jasno da je cilj konkurisati SUV modelima. Pick-up poznajemo kao teretni automobil, međutim primećuje se da raste broj privatnih klijenata, kojima jednostavno nije dovoljan prtljažni prostor klasičnog SUV modela. Toyota je uspela da zadrži robusnost koja je tradicionalna karakteristika ovog modela, ali je u isto vreme povećala komfor." - ističe Vladan Petrović

 

Pogledajte fotogaleriju: Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju.

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Na off-road stazi, novi Hilux se ponašao kao riba u vodi.

 

Za radni auto je potreban radni enterijer? Jeftina patika, jednostavan dizajn i tvrda sedišta? Ili ne? Novi Hilux na najbolji način pokazuje kako i radni automobil može biti luksuzan, sa kvalitetnim materijalima, atraktivnim dizajnom i modernim infotainmentom. "Unutrašnjost novo Hiluxa za mene je prijatno iznenađenje. U odnosu na prethodnu generaciju, nije ostao kamen na kamenu. Pokazivači brzine i broja obrtaja konačno su dobii novi dizajn, tu je i displej sa moćnom multimedijom osetljiv na dodir, potpuno novi kokpit, a ako nešto možemo svrstati u old-school, to je ručica menjača. U bolje opremljenim verzijama, sedišta su obložena kožom i velikih su dimenzija." - otkriva nam Petrović.

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Enterijer izgleda moderno i kvalitetno. Hilux poseduje sve multimedijalne sistem koje Toyota nudi i u ostalim modelima.

 

U Srbiju model Hilux stiže sa samo jednim motorom. Moguće je izabrati jedan od dva ponuđena menjača i tri tipa karoserije. Osma generacija Hiluxa u Evropu stiže samo sa jednim četvorocilindričnim turbodizel motorom 2.4 D-4D. Maksimalna snaga motora iznosi 110 kW pri 3.400 o/min, dok je maksimalni obrtni moment od 400 Nm dostupan u rasponu obrtaja od 1.600 do 2.000 o/min. Iako za automobil mase od 1,8 do 2.0 tone, to nisu respektabilne brojke, iz Toyote poručuju da je dinamika na istom nivou kao kod snažnije konkurencije. To kaže proizvođač, a šta kaže naš test vozač, Vladan Petrović?

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Motor zaslužuje sve pohvale, a oslanjanje je pre svega robusno i neutralno. To smo i očekivali.

 

"Iskreno, smatram da je ovaj motor prava mera za novi Hilux i da nema potrebe za bilo kakvim drugim agregatima. U NAVAK-u smo imali priliku da isprobamo verzije sa automatskim menjačem (6 stepeni prenosa). U normalnom režimu rada, broj obrtaja se kreće od 1.500 do 1.600 o/min, a kada ubrzavamo motor se vrti do 3.330 obrtaja. Moram da pohvalim izolaciju motorskog prostora i kabine, tako da ni pri većem broju obrtaja ne moramo da podižemo glas u kabini, da bi normalno razgovarali. O potrošnji ne možemo govoriti, jer smo automobil koristili u specifičnim uslovima centra NAVAK." - izjavio je posle vožnje na stazi Vladan Petrović. 

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Novi Hilux je zadržao dozu grubosti koja je neophodna na nepristupačnom terenu.

 

Pored vožnje po asfaltnoj podlozi, novi Hilux smo isprobali i na off-road stazi. "Tu se Hilux stvarno oseća kao riba u vodi. Vozač stiče utisak da auto jednostavno ide tamo gde poželite. Prepreke ne postoje. Ali, to sam i očekivao od Hiluxa, jer je poznato koliko nas je oduševio u svojim prethodnim izdanjima. Ono što me prijatno iznenadilo, jeste činjenica da njegovo oslanjanje nije više tako grubo kao kod prethodnika." - zaključuje Petrović. 

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Posle kraće vožnje novog Hiluxa, možemo izvesti nekoliko zaključaka. Kompletan automobil je kvalitetniji, luksuzniji i komforniji od prethodnika. Hilux je i dalje stručnjak za teške terene, ali se u isto vreme "civilizovao" i u njemu ćete na normalnim putevima krstariti kao u nekom velikom SUV modelu. Sa novim prostranim enterijerom, snažnom multimedijom i velikim prtljažnikom, pored toga što može biti odličan izbor radnog automobila energetskih kompanija, nacionalnih parkova, ili spasilačkih službi, novi Hilux u potpunosti može zadovoljiti potrebe multifunkcionalnog porodičnog automobila. 

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Cena novog Hiluxa u Srbiji počinje od 19.500 evra (bez carine i poreza), odnosno 25.900 evra sa carinom i porezom, koliko je potrebno izdvojiti za verziju Country sa kabinom sa dvoja vrata (single cab), turbodizel motorom 2.4 D-4D (110 k) u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na zadnje točkove. 

 

Toyota Hilux 2016 - Cenovnik u Srbiji:

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Više o novoj generaciji modela Hilux, možete pronaći na www.toyota.rs.

 

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Testirali smo: Mercedes-Benz E 220d All-Terrain

Testirali smo: Mercedes-Benz E 220d All-Terrain

Spajanje luksuznih i terenskih automobila nije novina. Mercedes-Benz je dugo odolevao ovom trendu, ali je sa novom E-Klasom odlučio da kupcima ponudi prostrani i luksuzni karavan, koji će svoje vlasnike lagano odvesti i na izlete van asfalta...

Test: Honda Civic 1.0 VTEC Turbo

Test: Honda Civic 1.0 VTEC Turbo

Deseta generacija Civica je nešto potpuno novo. Automobil je razvijen "od nule", a promenjen je i konceptualno - poredeći ga sa prethodnikom, možemo reći da nije ostao kamen na kamenu. Na testu smo imali novu Hondu Civic koju pokreće 1.0 Turbo motor. Da, dobro ste pročitali, motor zapremine 1000 "kubika"...

Test: Toyota Yaris 1.5 VVT-iE

Test: Toyota Yaris 1.5 VVT-iE

Treća generacija modela Toyota Yaris prošla je drugu modernizaciju. Pored dizajna, promenjen je i motor - pod "haubom" diše novi agregat 1.5 VVT-iE, koji se po mnogo čemu protivi aktuelnim trendovima u automobilskoj industriji...

Testirali smo: Mazda3 Sport 1.5 Skyactiv-D

Testirali smo: Mazda3 Sport 1.5 Skyactiv-D

Posle tri godine egzistencije na tržištu, Mazda je prošle godine predstavila facelift svoje "trojke". Na testu smo imali Mazdu3 opremljenu štedljivim ali veoma agilnim dizel motorom 1.5 Skyactiv-D...

Testirali smo - Ford Focus RS (FOTO+VIDEO)

Testirali smo - Ford Focus RS (FOTO+VIDEO)

U odnosu na prethodne dve generacije automobila istog imena, ali i u odnosu na druge hot-hatch modele na tržištu, najnovija generacija modela Focus RS donela nam je mnogo promena. Najvažnije su one tehničke...

Imamo na testu Ford Focus RS - šta vas zanima? (VIDEO)

Imamo na testu Ford Focus RS - šta vas zanima? (VIDEO)

Na našem višednevnom testu imamo Ford Focus RS, koji je kombinacijom odličnog motora, menjača i vrhunskim pogonom na sve točkove, uneo revoluciju u popularnu kategoriju hot hatch. Ovo je najsnažniji i najbrži serijski Ford Focus ikada, u koji je instalirano ogormno iskustvo Forda iz Svetskog relišampiona...

Test: Mercedes-Benz E 220d

Test: Mercedes-Benz E 220d

Nova generacija modela Mercedes-Benz E-Klasa (W213), ima vizuelni DNK od C-Klase, a moderna tehnika premašuje čak i onu koja se nalazi u top-limuzini S-Klasa. Na višednevnom testu smo imali Mercedes-Benz E 220d...

1234567. . .29
Audi A7 (2018)
Slika nedelje