AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Druga generacija Peugeota 2008 debitovala je krajem prošle godine, a mi smo protekle nedelje imali priliku da ga upoznamo na srpskim putevima...

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Pogledajte fotogaleriju - Peugeot 2008 stigao u Srbiju (2020).

 

Peugeot 2008 je jedan od najprodavanijih automobila ove francuske marke, koji je do sada stigao do 1.150.000 vlasnika u celom svetu. Iako je automobil postigao velike uspehe, Peugeot je odlučio da razvije i predstavi potpuno novu, drugu generaciju ovog kvalitetnog automobila.

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Novi Peugeot 2008 nije evolucija prethodnika, već se promenila i sama koncepcija. "To se vidi već na prvi pogled." - ističe Vladan Petorvić. "Za razliku od prethodnika, koji je podsećao na naslednika karavana 207 SW, novi Peugeot 2008 je tipičan predstavnik segmenta SUV. Jasna je njegova dizajnerska bliskost sa modelom 208, što je za svaku pohvalu, jer 208-ica izgleda veoma skladno, kompaktno i atraktivno." - ističe Petrović.

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Karoserija nove generacije je produžena za 141 mm, ali je u isti vreme niža za 26 mm, što automobilu daje još dinamičniji izgled. Automobil je širi za 3 milimetra, a međuosovinsko rastojanje od 2.605 mm je za 67 mm duže od prethodnika. Pored toga što se dizajnerski oslanja na 208, novi Peugeot 2008 sa njim deli i arhitekturu CMP. Zanimljivo je, da će se prednja maska razlikovati u zavisnosti od varijante. Za razliku od 208, prednja svetla su već u osnovnoj opremi ponuđena u LED tehnologiji.

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Unutrašnjost takođe deli sa novim 208, a najveću pažnju je privikao i-Cockpit 3D, dostupan u najvišim specifikacijama. "Kao što smo očekivali, u novom 2008 se sedi značajno više, a i komandna tabla je na višoj poziciji u odnosu na onu u 208. Komande su slične kao u ostalim Peugeot automobilima nove generacije, a korišćeni materijali odaju utisak luksuza. Prostora ima sasvim dovoljno, kako napred, tako i pozadi. Ja sa mojih 183 cm imam veliku rezervu ispred kolena i iznad glave." - objašnjava Petrović.

Povećanje dužine automobila uticalo je i na prtljažnik. Njeova zapremina iznosi 434 litra, što je za 74 litra više od prethodnika. Pored toga, podloga prtljažnika je produžena za 14 centimetara.

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Peugeot PR tekst:

Snažan i prepoznatljiv, novi Peugeot 2008 kreiran da ispuni najviše ambicije i okrene novu stranicu pisanja istorije SUV modela Peugeot brenda, stigao je i na tržište Srbije.

Izbalansirane linije i dimenzije sada u potpunosti odgovaraju jednom SUV-u. U odnosu na prethodni model, duži je za 14 cm, niži 2 cm i širi 3 cm. Sada sa svojih 4.3 metara dužine dobio je za 7 cm duže međuosovinsko rastojanje i prtljažnik veći za 10 litara. Znatno veća prostranost zadnje klupe dobijena je sa sadašnjim međuosovinskim rastojanjem od 2.6 metara.

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Peugeot 2008 koristi novu EMP1 CMP platformu koja :

• Nudi veću stilsku slobodu svim modelima grupacije koji se na njoj proizvode (B, C i SUV segment)
• Smanjuje težinu vozila korišćenjem materijala visokih performansi , samim tim i emisiju CO2
• Pruža bolju aerodinamiku, čime se smanjila emisija CO2 za 1.5 grama po kilometru
• Poboljšava akustičnu udobnost efikasnim rešenjima izolacije buke na karoseriji i redukovane vibracije korišćenjem akrilnih materijala u podu

Dizajn, kao jedan od dva ključna stuba strategije brenda zahvaljujući kojoj poslednjih godina Peugeot beleži sjajne rezultate, definitivno je karakteristika koja ga odvaja od konkurencije. Robusnog stila, sa velikim točkovima i sa prepoznatljvim LED svetlosnim potpisom, novi 2008 već na prvi pogled ostavlja utisak elegantnog i kvalitenog automobila.

Sa idejom da dodatno naglasi potpuno novi dizajn, pored standardne ponude kreirane su i nove boje crvena elixir, plava vertigo troslojna boja i narandžasta fusion ,nova boja ekskluzivno napravljena za 2008.

Peugeot 2008 stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Drugi ali ne manje važan stub uspešne strategije jesu tehnološke inovacije. Već dobro poznati i-cockpit je sada obogaćen i jedinstvenom 3D instrument tablom, HD ekranom osetljivim na dodir od 10“ , bežičnim punjačem mobilnih telefona i sa još mnogo novih opcionala.

Sa željom da sigurnost svih učesnika u saobraćaju podignu na najviši nivo, u Peugeot su se pobirnuli da 2008-ica ima aktivne i pasivne sisteme za pomoć u vožnji koji su do sada bili rezervisani za modele višeg segmenta, tako da ih sada u ponudi ima ukupno 11.

Kada su u pitanju motori dostupni su benzinski :

1.2 PureTech 100 KS - manuelni menjač sa 6 brzina
1.2 PureTech 130 KS - manuelni menjač sa 6 brzina i automatski sa 8 brzina
1.2 PureTech 155 KS - automatski menjač sa 8 brzina

I dizel motori :

1.5 BlueHDi 102 KS , manuelni menjač sa 6 brzina
1.5 BlueHDi 130 KS , automatski menjač sa 8 brzina

Sa zvaničnim početkom prodaje u Srbiji objavljene su i cene za najnoviji SUV, tako da model sa 1.2 Puretech motorom i 100 ks košta 17.490 evra u Active paketu opreme koji između ostalog sadrži : klimu, 7 aktivnih I pasivnih sistema bezbednosti, hill assist, 7” HD ekran osetljiv na dodir, ECO LED prednja svetla, zadnje parking senzore.

Za sve klijente koji su zainteresovani za kupovinu ovog modela putem kredita, mesečna rata iznosi 170 evra, sa učešćem od 30% I periodom otplate od 84 meseca.
 
Više o modelu Peugeot 2008 možete pogledati na sajtu www.peugeot.rs.

Foto: Milomir Bošković
Vladan Petrović

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Navikli smo da oznaku PRO u nazivu proizvoda vidimo u industriji mobilnih telefona. Od nedavno, ova oznaka svoje mesto pronašla je i u automobilskoj industriji. Posle višednevnog testa novog SUV modela na srpskom tržištu, možemo reći da je oznaka PRO u potpunosti opravdana. U ovom slučaju, PRO znači "napredan"...

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Mazda nam još jednom pokazuje da ne želi da prati trendove drugih automobilskih kompanija. U vreme kada veća zapremina motora, veći broj cilindara ili ne daj Bože dizel, već prokleti pojmovi, ova japanska kompanija nam šalje moderan dizel motor i to sa šest cilindara!

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Kuda ide BMW? Model koji nam najbolje pokazuje u kojem smeru će minhenski proizvođač u budućnosti ići, jeste upravo SUV iX. On je raskošan, futuristički, provokativan, megalomanski i ispunjen najnovijim tehnologijama. Ništa drugo nismo ni očekivali...

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Protekle sedmice imali smo priliku da na srpskim putevima isprobamo Mazdu CX-60, prvi model ovog japanskog proizvođača, koji otvoreno grabi u premium segment. I još po nečemu je prvi -  radi se o prvom automobilu Mazde, koji na naše tržište dolazi u plug-in hibridnoj verziji...

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Popularni korejski crossover na tržištu se nalazi od 2019. godine. Posle tri godine egzistencije na tržištu, u julu prošle godine nam je stigla njegova unapređena verzija, koju smo isprobali na srpskim putevima...

123456. . .36
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje