AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Osma generacija popularnog pick-up modela iz Toyote, stigla je u Srbiju. Već na prvi pogled je jasno, da je ovo potpuno nova generacija Hiluxa - automobil izgleda moderno i u isto vreme luksuzno iz svih uglova, iako je zadržao najbolje karakteristike "radnog" automobila. Bili smo u centru NAVAK, a ovo su naši prvi utisci...

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Vladan Petrović, četvorostruki reli šampion Srbije u generalnom plasmanu, svojim vozačkim iskustvom nam je pomogao da na prvu kartu ocenimo novi Hilux. 

 

"Moram da primetim, da je novi Hilux daleko atraktivniji uživo nego na fotografijama. Izgleda simpatično, a posebne pohvale zaslužuju nove boje (Orange Spice, Volcano Red i Hydro Blue). Na automobilu je praktično sve novo i već na prvi pogled je jasno da je cilj konkurisati SUV modelima. Pick-up poznajemo kao teretni automobil, međutim primećuje se da raste broj privatnih klijenata, kojima jednostavno nije dovoljan prtljažni prostor klasičnog SUV modela. Toyota je uspela da zadrži robusnost koja je tradicionalna karakteristika ovog modela, ali je u isto vreme povećala komfor." - ističe Vladan Petrović

 

Pogledajte fotogaleriju: Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju.

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Na off-road stazi, novi Hilux se ponašao kao riba u vodi.

 

Za radni auto je potreban radni enterijer? Jeftina patika, jednostavan dizajn i tvrda sedišta? Ili ne? Novi Hilux na najbolji način pokazuje kako i radni automobil može biti luksuzan, sa kvalitetnim materijalima, atraktivnim dizajnom i modernim infotainmentom. "Unutrašnjost novo Hiluxa za mene je prijatno iznenađenje. U odnosu na prethodnu generaciju, nije ostao kamen na kamenu. Pokazivači brzine i broja obrtaja konačno su dobii novi dizajn, tu je i displej sa moćnom multimedijom osetljiv na dodir, potpuno novi kokpit, a ako nešto možemo svrstati u old-school, to je ručica menjača. U bolje opremljenim verzijama, sedišta su obložena kožom i velikih su dimenzija." - otkriva nam Petrović.

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Enterijer izgleda moderno i kvalitetno. Hilux poseduje sve multimedijalne sistem koje Toyota nudi i u ostalim modelima.

 

U Srbiju model Hilux stiže sa samo jednim motorom. Moguće je izabrati jedan od dva ponuđena menjača i tri tipa karoserije. Osma generacija Hiluxa u Evropu stiže samo sa jednim četvorocilindričnim turbodizel motorom 2.4 D-4D. Maksimalna snaga motora iznosi 110 kW pri 3.400 o/min, dok je maksimalni obrtni moment od 400 Nm dostupan u rasponu obrtaja od 1.600 do 2.000 o/min. Iako za automobil mase od 1,8 do 2.0 tone, to nisu respektabilne brojke, iz Toyote poručuju da je dinamika na istom nivou kao kod snažnije konkurencije. To kaže proizvođač, a šta kaže naš test vozač, Vladan Petrović?

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Motor zaslužuje sve pohvale, a oslanjanje je pre svega robusno i neutralno. To smo i očekivali.

 

"Iskreno, smatram da je ovaj motor prava mera za novi Hilux i da nema potrebe za bilo kakvim drugim agregatima. U NAVAK-u smo imali priliku da isprobamo verzije sa automatskim menjačem (6 stepeni prenosa). U normalnom režimu rada, broj obrtaja se kreće od 1.500 do 1.600 o/min, a kada ubrzavamo motor se vrti do 3.330 obrtaja. Moram da pohvalim izolaciju motorskog prostora i kabine, tako da ni pri većem broju obrtaja ne moramo da podižemo glas u kabini, da bi normalno razgovarali. O potrošnji ne možemo govoriti, jer smo automobil koristili u specifičnim uslovima centra NAVAK." - izjavio je posle vožnje na stazi Vladan Petrović. 

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Novi Hilux je zadržao dozu grubosti koja je neophodna na nepristupačnom terenu.

 

Pored vožnje po asfaltnoj podlozi, novi Hilux smo isprobali i na off-road stazi. "Tu se Hilux stvarno oseća kao riba u vodi. Vozač stiče utisak da auto jednostavno ide tamo gde poželite. Prepreke ne postoje. Ali, to sam i očekivao od Hiluxa, jer je poznato koliko nas je oduševio u svojim prethodnim izdanjima. Ono što me prijatno iznenadilo, jeste činjenica da njegovo oslanjanje nije više tako grubo kao kod prethodnika." - zaključuje Petrović. 

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Posle kraće vožnje novog Hiluxa, možemo izvesti nekoliko zaključaka. Kompletan automobil je kvalitetniji, luksuzniji i komforniji od prethodnika. Hilux je i dalje stručnjak za teške terene, ali se u isto vreme "civilizovao" i u njemu ćete na normalnim putevima krstariti kao u nekom velikom SUV modelu. Sa novim prostranim enterijerom, snažnom multimedijom i velikim prtljažnikom, pored toga što može biti odličan izbor radnog automobila energetskih kompanija, nacionalnih parkova, ili spasilačkih službi, novi Hilux u potpunosti može zadovoljiti potrebe multifunkcionalnog porodičnog automobila. 

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Cena novog Hiluxa u Srbiji počinje od 19.500 evra (bez carine i poreza), odnosno 25.900 evra sa carinom i porezom, koliko je potrebno izdvojiti za verziju Country sa kabinom sa dvoja vrata (single cab), turbodizel motorom 2.4 D-4D (110 k) u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem i pogonom na zadnje točkove. 

 

Toyota Hilux 2016 - Cenovnik u Srbiji:

Novi Toyota Hilux (2016) stigao u Srbiju - prvi naši utisci (FOTO)

Više o novoj generaciji modela Hilux, možete pronaći na www.toyota.rs.

 

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Testirali smo: Geely Atlas PRO 1.5 TD 48V EMS Flagship 4WD

Navikli smo da oznaku PRO u nazivu proizvoda vidimo u industriji mobilnih telefona. Od nedavno, ova oznaka svoje mesto pronašla je i u automobilskoj industriji. Posle višednevnog testa novog SUV modela na srpskom tržištu, možemo reći da je oznaka PRO u potpunosti opravdana. U ovom slučaju, PRO znači "napredan"...

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Testirali smo: Mazda CX-60 3.3 E-Skyactiv D 254

Mazda nam još jednom pokazuje da ne želi da prati trendove drugih automobilskih kompanija. U vreme kada veća zapremina motora, veći broj cilindara ili ne daj Bože dizel, već prokleti pojmovi, ova japanska kompanija nam šalje moderan dizel motor i to sa šest cilindara!

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Testirali smo: BMW iX xDrive40 (FOTO)

Kuda ide BMW? Model koji nam najbolje pokazuje u kojem smeru će minhenski proizvođač u budućnosti ići, jeste upravo SUV iX. On je raskošan, futuristički, provokativan, megalomanski i ispunjen najnovijim tehnologijama. Ništa drugo nismo ni očekivali...

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Testirali smo: Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV (FOTO)

Protekle sedmice imali smo priliku da na srpskim putevima isprobamo Mazdu CX-60, prvi model ovog japanskog proizvođača, koji otvoreno grabi u premium segment. I još po nečemu je prvi -  radi se o prvom automobilu Mazde, koji na naše tržište dolazi u plug-in hibridnoj verziji...

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Testirali smo: Kia XCeed 1.5 T-GDI (FOTO)

Popularni korejski crossover na tržištu se nalazi od 2019. godine. Posle tri godine egzistencije na tržištu, u julu prošle godine nam je stigla njegova unapređena verzija, koju smo isprobali na srpskim putevima...

123456. . .36
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje