AutoMAGAZIN - Testovi

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Imali smo priliku da prvi put isprobamo dugo očekivanu novu generaciju hatchback modela Megane. Novi Megane je lakši, štedjiviji, ima bogatiju opremu i nudi više prostora za putnike. Očekuje se i zanimljiva cena, a zanimljivo je da četvrta generacija ovog popularnog automobila dolazi samo u formi hatchbacka sa pet vrata. 

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Četvrta generacija modela Renault Megane svetskoj javnosti oficijalno je predstavljen na prošlogodišnjem autosalonu u Frankfurtu. I pored toga, novi kompakt je do sada skrivao mnogo tajni. Konačno smo imali priliku lično da se uverimo u tehniku i kvalitet novog modela srednje niže klase iz Francuske. 

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

LED "podočnjaci"

 

Sa aspekta dizajna, novi Megane je potpuno nov. Identitet prednjeg dela automobila u dobroj meri "pečatiraju" LED dnevna svetla u obliku bumeranga, koji nas neodoljivo podsećaju na podočnjake. Ali, ne podočnjake na koje ste pomislili, već na podočnjake markantnog Džordža Klunija posle uzbudljive noći. Isto rešenje smo videli i na Talismanu, s tim što zli jezici kažu da je kod Talismana to bio iznuđen potez, jer bi u protivnom "ličio" na Passata. Megane bi zaista bio originalan i prepoznatljiv, čak i kada bismo mu prekrili "LED podočnjake". Naravno, ovako deluje još atraktivnije i prepoznatljivije.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Ako nas prednja LED svetla podsećaju na privlačnog zavodnika, zadnjica je definitivno tipa Dženifer Lopez - zategnuta i podignuta. Najveći utisak ostavljaju LED svetlosne grupe, koje zadiru duboko u bokove automobila i protežu se preko vrata prtljažnika sve do velikog amblema, u koji je vešto integrisana kamera za vožnju unazad. Primetili smo, da se kamera nije uprljala posle vožnje u kišnim uslovima. Zahvaljujući masivnim zadnjim bokovima i zakošenoj donjoj ivici malog zadnjeg prozora u zadnjim vratima, automobil izgleda mišićavo i atraktivno. 

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Značajno bolji komfor u vožnji i kvalitetniji materijali


Kada smo se smestili na pozicije vozača i suvozača, shvatili smo da se u Megane-u sedi prilično nisko. Zato je tu podešavanje sedišta po visini i svako može, prema sopstvenim potrebama, izabrati željenu poziciju. Prostora za kolena ima u svim smerovima, kao i ponuda prostora za glavu, koja je vrhunska. Prednji deo enterijera podseća na onaj koji smo videli u modelima Espace i Talisman. Sve izgleda moderno i prijatno na dodir. U vožnji smo primetili, da je Renault mnogo toga uradio po pitanju izolacije. Vozeći autoputem, čak i pri visokim brzinama, u automobilu smo se osećali prijatno i "ušuškano". Kao što smo očekivali, multimedijalna podrška je odlična.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Pored unapređenih materijal i bolje izolacije, najveću promena u vožnji oseti se na oslanjanju i celokupnoj konstrukciji. Automobil je značajno čvršći od prethodnika i odaje utisak vrhunske kompaktnosti, koju možemo uporediti sa onom koju ima Golf. Oslanjanje je mekano, odlično "filtrira" sve neravnine, ali u isto vreme obezbeđuje užitak u vožnji kroz krivine. Ćini se, da su francuski inženjeri kombinovali nešto mekše amortizere i tvđe opruge. 

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Novi Megane dostupan je sa tri benzinska i četiri dizel motora. Svi motori opremljeni su turbo sistemom, a nešto kasnije će na tržište stići atmosferski benzinski motor zapremine 1,6 litara. Najsnažniji benzinski agregati i vrhunski turbodizel namenjeni su za Megane GT, koji će predstavljati nekakvu sredinu između običnih verzija ovog modela i hot-hatch modela iz divizije Renaultsport.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Za konvencionalnije verzije su rezervisana tri bazna motora: 1.2 TCe i turbodizeli 1.5 dCi i 1.6 dCi. Benzinski motor može biti dostupan i nivou snage od 74 i 97 kW, a dizelski 1,5-litarski može imati 81 kW i 96 kW. Motor 1.6 dCi razvija maksimalnu snagu od 96 kW. Svi navedeni motori mogu biti upareni sa šestostepenim manuelnim menjačem ili uz doplatu sa EDC menjačem.  Pored klasičnog modela, prikazana je i sportska verzija GT, koju pokreće turbo-benzinski motor 1.6 TCe maksimalne snage 200 KS.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Početna cena nove generacije modela Renault Megane u Srbiji iznosi 13.990 evra.

Novi Renault Megane (2016) - prvi naši utisci

Tekst i foto: Goran Sarić

Test: Toyota Yaris 1.5 VVT-iE

Test: Toyota Yaris 1.5 VVT-iE

Treća generacija modela Toyota Yaris prošla je drugu modernizaciju. Pored dizajna, promenjen je i motor - pod "haubom" diše novi agregat 1.5 VVT-iE, koji se po mnogo čemu protivi aktuelnim trendovima u automobilskoj industriji...

Testirali smo: Mazda3 Sport 1.5 Skyactiv-D

Testirali smo: Mazda3 Sport 1.5 Skyactiv-D

Posle tri godine egzistencije na tržištu, Mazda je prošle godine predstavila facelift svoje "trojke". Na testu smo imali Mazdu3 opremljenu štedljivim ali veoma agilnim dizel motorom 1.5 Skyactiv-D...

Testirali smo - Ford Focus RS (FOTO+VIDEO)

Testirali smo - Ford Focus RS (FOTO+VIDEO)

U odnosu na prethodne dve generacije automobila istog imena, ali i u odnosu na druge hot-hatch modele na tržištu, najnovija generacija modela Focus RS donela nam je mnogo promena. Najvažnije su one tehničke...

Imamo na testu Ford Focus RS - šta vas zanima? (VIDEO)

Imamo na testu Ford Focus RS - šta vas zanima? (VIDEO)

Na našem višednevnom testu imamo Ford Focus RS, koji je kombinacijom odličnog motora, menjača i vrhunskim pogonom na sve točkove, uneo revoluciju u popularnu kategoriju hot hatch. Ovo je najsnažniji i najbrži serijski Ford Focus ikada, u koji je instalirano ogormno iskustvo Forda iz Svetskog relišampiona...

Test: Mercedes-Benz E 220d

Test: Mercedes-Benz E 220d

Nova generacija modela Mercedes-Benz E-Klasa (W213), ima vizuelni DNK od C-Klase, a moderna tehnika premašuje čak i onu koja se nalazi u top-limuzini S-Klasa. Na višednevnom testu smo imali Mercedes-Benz E 220d...

Test - Toyota C-HR 1.2 D-4T

Test - Toyota C-HR 1.2 D-4T

Izgleda kao Lexus, zove se kao Honda, a vozi se kao najkvalitetniji kompaktni automobil. Na višednevnom testu imali smo Toyotu C-HR, koja predstavlja veliko pozitivno iznenađenje za sve nas...

123456. . .27
Mercedes-AMG S 63 4MATIC+
Slika nedelje