AutoMAGAZIN - Testovi

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Posle tri godine na tržištu, Renault Kadjar je dobio facelift. Modernizovan je i spoljašnji izgled i enterijer, ali najveće promene nalaze se ispod haube. Debituju dva nova motora, koji zadovoljavaju ekološku normu Euro 6d...

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Dobitnu kombinaciju ne treba menjati. Modernizovani dizajn dobio je nove stilske detalje, koji ističu eleganciju ovog popularnog automobila. 

 

Pogledajte fotogaleriju: Novi Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju.

 

Renaultov ulazak u segment modernih crossovera možemo oceniti kao uspešan. Captur je najuspešniji u Evropi, a i veći SUV Kadjar, razvijen na platformi bratskog modela Nissn Qashqai, ispunio je očekivanja. Tri godine posle premijere, Renault se hvali sa više od 450 000 prodatih primeraka, što je rezultat za svako poštovanje. Prema analizi ove kompanije, nove vlasnike Kadjar najviše privlači svojim elegantnim dizajnerskim linijama, i zato Francuzi u procesu modernizacije nisu želeli previše da eksperimentišu.

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Pogled sa strane otkriva elgantne linije sa izraženim bokovima, koji ovaj SUV čine mišićavim i močnim iz svih uglova. 

 

Modernizovani Kadjar ima novu, širu masku hladnjaka sa hromiranim dekoracijama, a njegovo novo lice zaokružuju LED svetlosne grupe sa novom grafikom. Praktično kompletan prednji branik dobio je novi dizajn, sa interesantno osmišljenim hromiranim ramom za svetla za maglu. Za razliku od pomalo dosadnih, kružnih "maglenki" kod prethodnika, modernizovani Kadjar sada ima pravougaona svetla za maglu, koja su vešto uklopljena u elegantan hromirani ram. Pokazivači pravca ostali su u glavnim svetlosnim grupama, ali su dobili LED tehnologiju i praktično prate liniju dnevnih svetala.

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Zadnji deo dobio je osvežena LED svetla i novi dizajn branika, sa većim difuzorom između otvora koji reprezentuju završetke izduvnog sistema. 

 

I na zadnjem delu primećujemo novi branik, u koji je integrisan prošireni difuzor, a sada su tu i dva atraktivna završetaka izduvnog sistema (naravno samo njihova imitacija). LED tehnologija pronašla je svoje mesto i u zadnjim svetlosnim grupama, a varijante u višim nivoima opreme mogu se pohvaliti antenom u obliku ajkulinog repa. Faceift uključuje i novu paletu boja: Oural Green, Iron Blue i Highland Grey, a nova su i dva dizajna felni prečnika 17 i 19 inča. 

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Detaljno je revidirana centralna konzola, koja je dobila novi displej multimedijalnog sistema, sa boljim kontrastom i bržom reakcijom na komande. Nove su i komande klimatizacije. Moguće je podešavati dužinu sedalnog dela sedišta. 

 

Značajne promene pretrpeo je i enterijer. Promene se odnose na novi središnji panel, koji je dobio novi sedmoinčni displej multimedijalnog sistema R-ink 2. Displej ima bolju grafiku i bržu reakciju na komande. Osveženi Kadjar dobio je i nove komande klimatizacije, a komande za elektronsku kontrolu prozora konačno su dobili osvetljenje, što nije bio slučaj kod prethodnika. U novom Kadjaru putnici se osećaju udobnije i "ušuškanije", jer je automobil dobio nove panele na vratima i nove ostave u koje je moguće smestiti bocu zapremine 1,5 litara. Sedišta su takođe nova, unapređeni su materijali, a novina je i podesiva dužina sedalnog dela. Centralni tunel takođe je izmenjen, veće su ostave za piže, a putnici na zadnjim sedištima imaju nazavisne komande klima uređaja. 

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Putnici na zadnjim sedištima uživaće u obilju prostora. Materijali su kvalitetniji, a tu je i nezavisna kontrola klima uređaja za zadnji deo automobila.

 

Promene ispod haube prvenstvno su usmerene na novu motorizaciju. Posle Scenica, Captura i Megana, Kadjar je dobio turbo četvorocilindarski motor 1.3 TCe. Opremljen je filterom čvrstih štetnih čestica i dostupan je u verzijama od 103 kW i 118 kW. Obe verzije moguće je kombinovati sa manuelnim ili automatizovanim menjačem sa dvostrukom lamelom. 

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Postoje novine i za ljubitelje dizel agregata. Novi turbodizel nosi naziv Blue dCi, jer je opremljen sistemom selektrivne katalitičke redukcije preko tečnosti AdBlue. Dizelski motor 1.5 Blue dCi 115 poznat je iz Dustera, a novi motor je 1.7 dCi i ima oznaku Blue DCi 150. Kao što iz oznake možemo zaključiti, maksimalna snaga agregata iznsoi 110 kW i može se kombinovati sa sistemom pogona na sve točkove poreklom iz Nissana.

Modernizovani Renault Kadjar (2019) stigao u Srbiju - cene poznate (FOTO)

Kadjarov pogon na četiri točka nudi odabir između tri načina rada:


• 2WD: snaga se prenosi samo na prednje točkove kako bi se smanjila potrošnja goriva.
• Auto: elektronski sistem automatski raspodeljuje obrtni moment između prednje i zadnje osovine. Do 50 % obrtnog momenta može se usmeriti na zadnju osovinu.
• Lock: središnji diferencijal zaključan je za stalnu raspodelu obrtnog momenta u odnosu 50:50 između prednjih i zadnjih točkova. Ovaj način rada, namenjen posebno za terensku vožnju, aktivan je do brzine od 40 km/h.
Načini rada biraju se uz pomoć obrtnog dugmeta smeštenog na središnjoj konzoli iza ručice menjača.

 

Više o novom Renault Kadjaru možete pročitati na oficijelnoj stranici www.renault.rs

 

Foto: Milomir Bošković

Testirali smo: Toyota Corolla 1.8 Hybrid - zbogom dizelu!

Testirali smo: Toyota Corolla 1.8 Hybrid - zbogom dizelu!

Toyota Corolla je živa legenda. Prodaje se od 1976. godine i kumulativno u svim generacijama, predstavlja najprodavaniji automobil u istoriji automobilske industrije. Ove godine na tržište je stigla dvanaesta generacija ovog kvalitetnog automobila, koju smo u atraktivnoj hatchback karoserijskoj verziji isprobali na srpskim putevima...

Seat Tarraco stigao u Srbiju - naši prvi utisci (FOTO)

Seat Tarraco stigao u Srbiju - naši prvi utisci (FOTO)

Seat Tarraco, trenutno najveći SUV ove španske marke, stigao je u Srbiju. Na našim putevima smo isprobali automobil, koji u odnosu na svoje bratske modele iz koncerna, može da se pohvali najatraktivnijim dizajnom i najvećim prtljažnim prostorom...

Vozili smo: BMW 320d (G20)

Vozili smo: BMW 320d (G20)

BMW serije 3 je minhenski bestseller, koji na svom kontu ima više od 15 miliona prodatih primeraka. Zato ne čudi što sedma generacija ovog kvalitetnog automobila ima jednako visoke ambicije. Lakši je, snažniji, štedljiviji i bezbedniji od svog prethodnika. 

Testirali smo: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi

Testirali smo: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi

Umesto sedana ili karavana, Citroën je na tržište uveo jedan potpuno novi model, koji u svom imenu ima oznaku C5. Ima avangardan izgled, sa visokim stepenom prepoznatljivosti, vrhunsku štedljivu tehniku i naprednu tehnologiju u enterijeru...

123456. . .32
Audi RS6 (2020)
Slika nedelje