Najnovije vesti iz auto industrije
Monte Carlo Rally 2007 - Lista prijava
Objavljeno: 20.12.2006.
Iako zvanična lista prijavljenih treba da izađe 4. januara, organizatori relija Monte Carlo su danas objavili preliminarnu listu na kojoj se nalazi 49 posada od kojih je 19 sa WRC bolidima.
Još uvek ima dosta nepoznanica, uglavnom koja se tiču imena timova za koje će vozači nastupiti, ali što je bitno, oni glavni su tu. Ipak nema Galli-ja, Rovanera-e, Carlsson-a sa drugom Xsara-om, MacHale je prijavljen sa Focus-om 05 iako je bilo najava da će nastupiti sa novim automobilom.
Iako se Monte ne boduje ni u klasi PWRC, ni u JWRC, skupio se solidan broj takmičara. U N4 će nastupiti 19 vozača, dok u S1600 najpoznatija su imena Betti i Prokop.
Što je zanimljivo, nema ni jedno S2000 bolida.
Ipak za tačne podatke moraćemo da sačekamo početak januara. Za sada lista izgleda ovako:
1. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC M*
2. Daniel Sordo Citroen Total WRT C4 WRC M*
3. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 M*
4. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 M*
5. Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC *
7. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 M*
8. Chris Atkinson Subaru WRT Impreza WRC 2006 M*
Henning Solberg Stobart M-Sport Ford Focus WRC 06 M*
Jari-Matti Latvala Stobart M-Sport Ford Focus WRC 06 M*
Matthew Wilson Stobart M-Sport Ford Focus WRC 06
Khalid Al Qassimi MMSP Ltd Lancer WR05 M*
Toni Gardemeister MMSP Ltd Lancer WR05 M*
Francois Duval First Skoda Fabia WRC *
Jan Kopecky Czech RT-Skoda Kopecky Fabia WRC
Gareth MacHale Ford Focus WRC
Eamonn Boland Ford Focus WRC
Jean-Marie Cuoq Peugeot 307 WRC
Frederic Romeyer Peugeot 206 WRC
Philippe Roux Peugeot 307 WRC
Andreas Aigner Mitsubishi Lancer Evo IX N4
Patrick Artru Mitsubishi Lancer Evo VII N4
Jerome Aymard Mitsubishi Lancer Evo N4
Jean-Paul Ayme Mitsubishi Lancer Evo IX N4
Miguel Baudouin Mitsubishi Lancer VII N4
Claude Carret Mitsubishi Lancer Evo IX N4
Luc Dewinter Mitsubishi Lancer Evo IX N4
Riccardo Errani Mitsubishi Lancer Evo IX N4
Richard Frau Mitsubishi Lancer Evo IX N4
Andrzej Mancin Mitsubishi Lancer Evo VII N4
Pierre Marche Mitsubishi Lancer Evo N4
Chris Marti Mitsubishi Lancer Evo IX N4
Frederic Sauvan Mitsubishi Lancer Evo IX N4
Olivier Burri Subaru Impreza N4
Joan Font Subaru Impreza N4
Jerome Galpin Subaru Impreza N4
Alain Machard Subaru Impreza STi N4
Stephane Vouillon Subaru Impreza STi N4
Laurent Nicolas Subaru Impreza N4
Marc Amourette Citroen C2 R2 A6
Luca Betti Renault Clio A6
Fabiano Lo Fiego Citroen C2 A6
Lilian Vialle Renault Clio A6
Angelo Villa Fiat Punto A6
Alain Pellerey Citroen Saxo kit car A6
Martin Prokop Citroen C2 A6
Flavio Castegnaro Peugeot 206 RC A7
Arnaud Monnet Peugeot 206 RC A7
Daniel Holczer Renault Clio A7
Marc Dessi Renault Clio RS A7
Janković Petar - Automagazin
Kako stižu vesti iz Francuske uskoro nam stiže WRC verzija novog Peugeota 207. Ipak moram da razočaram sve ljubitelje relija, nema ništa od povratka francuskog lava u najjaču klasu relija. U pitanju je specijalna verzija bolida za rallycross.
Svetski reli šampion zvanično se povukao još 2003. godine. Pored periodičnih pojavljivanja na WRC sceni okušao se na Le Mansu, Dakaru, BTTCu, Porsche Cupu.......sve sa manje-više ( manje-manje ) uspeha.
Na kraju veoma napornog relija za svaki automobil, a posebno za one sa samo prednjom vučom, Suzuki se pokazao više nego dominantan. Od 18 brzinskih ispita vozači Swifta S1600 dobili su čak 16!
O prvim testovima Honda-e Civic Type R3 već smo pisali na našim
stranicama. Kako je trenutno glavni rival, Renault Clio R3, već debitovao na reli stazama, ubrzao se i razvoj novog Civica.
Ovaj reli je po mnogo čemu "prvi". Prvo WRC takmičenje u Norveškoj, prva Hirvonenova "prava" pobeda u "full" konkurenciji, prvi put Henning Solberg i Stobart na podijumu, prvi put ove sezone Galli i Jari-Matti Latvala osvajaju poene, pa može se reći, i da prvi put posle dugo vremena Loeb pravi dve greške na istom reliju. U globalu, posle takmičenja u Norveškoj, i pored toga što je tek početak sezone, tabela u obe kategorije izgleda više nego zanimljivo i obećava dobar nastavak.
Prva tri mesta Norveškog relija osvojili su vozači u bolidu Ford Focus RS WRC: Mikko Hirvonen, Marcus Gronholm i Hening Solberg. Petter Solberg morao se zadovoljiti 4. mestom, Latvala je ostao peti, dok je najveći gubitnik poslednjeg ispita relija u Norveškoj Manfred Stohl. Austrijanac je napravio grešku i završio reli na 12. poziciji. Sebastien Loeb završio je na 14. poziciji i osvojio 1 bod za ekipu Citroen...
Na tri današnja brzinska ispita Norveškog relija vozači Forda nisu vozili sa 100% svojih mogućnosti, što je bilo očekivano. Međutim, Mikko Hirvonen samouvereno hita ka svojoj drugoj pobedi u karijeri, ne pokazujući ni malo respekta prema starijem timskom kolegi. Hening Solberg je već na prvom jutrošnjem brzincu preoteo treće mesto svom bratu Petteru. Usamljen na petoj poziciji je Matti Latvala, dok je najbrži "neskandinavac" na ovom reliju Manfred Stohl na šestoj poziciji...
Da li ova rečenica donosi rešenje zagonetke ko je sutrašnji pobednik relija? Videćemo, ali u svakom slučaju Marcus Gronholm je izjavio da posle otpadanja Sebastiena iz konkurencije, nema potrebe da sili bilo šta.
Na kraju drugog dana relija u Norveškoj nije glavna vest da je Hirvonen i dalje na prvom mestu, već dijagnoza da je Sebastien Loeb ipak ljudsko biće. Poznat kao čovek koji retko, skoro nikako, pravi greške, danas je uspeo da napravi čak dve. Citroenov as nema više nikakvih šansi za podijum i bodove uopšte na trećoj rundi Šampionata. Znači Loeb ipak nije vanzemaljac!