Najnovije vesti iz auto industrije
Citroen C2 Junior Experience
Objavljeno: 30.11.2006.
Citroen je oduvek ulagao u mlade talente ( Loeb, Sola, Sordo ) a takva tendencija se nastavlja jos intenzivnije nakon danasnje objave Citroen press sluzbe.
Od sledece godine u okviru JWRC sampionata vozice se i C2 Junior Experience, takmicenje koje ce biti potpuno pod okriljem FIA pravila za junior klasu ali pod posebnim potkroviteljstvom Citroena.
Tacnije timovi ce i dalje imati ogranicen broj mehanicara, starosna granica je 28 godina, nominacija sest od sedam predvidjenih rundi sampionata, itd. Takmicari ce moci da biraju izmedju dva bolida spremljena kod Citroen Sport-a, C2 S1600 i novi C2-R2.
Sto je najvaznije stimulacija u vidu nagrada je vise nego fantasticna a izgleda ovako:
- Ukoliko pobednik JWRC-a bude ucesnik C2 Experience-a dobija kao nagradu dve voznje WRC bolida
- Ako ucesnik C2 Experience-a bude drugoplasirani u JWRC sampionatu nagrada je jedna voznja Citroena WRC.
- I na kraju ako neko od vozaca C2 bude treceplasirani na kraju godine u klasi Juniora, imace cast da se prikljuci testovima Citroen-ovog WRC tima.
Ima li primamljivijih nagrada za mlade takmicare od ovih? Ja mislim da je ovo vrednije od silnih para koje su im mogli ponuditi. Jedno je sigurno, iduce sezone mozemo ocekivati pravu navalu C2 na reli stazama sveta.
Jankovic Petar - Automagazin
Ovo je istorija Arganila, Walter Rohrl i Markku Alen – trijumf i poraz. Mi smo na reliju Portugal izmedju 4. i 9. marta 1980. Dvadeset kandidata za pobedu u fabričkim timovima: Mercedes (450 SLC), Fiat (131 Abarth), Ford (Escort), Toyota (Celica), Opel (Ascona 400), Datsun (160 J), British Leyland (TR7), Chardonnet (Lancia Stratos) i Almeras (Porsche 911)...
Na jučerašnjoj konferenciji za štampu Volkswagen tima Austrija, svetu je predstavljen prvi Gas KitCar koji će premijeru na stazi imati već na predstojećem Pirelli-Lavanttal reliju.
Na otvaranju sezone u Sloveniji, reliju Pirelli-Lavanttal u Austriji, nastupiće po prvi put i ekipa Ford Racing Slovenia. Perspektivni Mitja Prezelj, takmičiće se sa prvom Ford Fiestom ST na prostoru bivše Jugoslavije.
Iako je predstojeći reli u Portugalu šampion Sveta Sebastien Loeb okarakterisao kao "put u nepoznato", posle odličnog rezultata u Meksiku jedino što dolazi u obzir je treća pobeda u sezoni.
Nakon Munchi's Rally Tima i jedini vozač Firsta, Francois Duval, otkazao je učešće na reliju Portugal.
Daniel Carlsson, pobednik relija Portugal u sezoni 2005, ove godine teško može ponoviti isti uspeh ali u takmičenje ulazi veoma motivisan nakon "preskakanja" takmičenja u Meksiku.
Otvaranje "asfaltne" sezone relija u Španskoj donelo je totalnu dominaciju bolida klase S2000. Miguel Fuster, za volanom Abarth Punta S2000, završio je takmičenje sa više od minut prednosti ispred Alberta Hevie sa VW Polom S2000.
Trostruki prvak Belgije Pieter Tsjoen ove sezone će nastupiti na pet relija Intercontinental Rally Challenge serije počev od domaćeg relija Ypress. 33-godišnji Belgijanac se odlučio za Fiat Grande Punto S2000 kao oružje za boj.
Nakon teške nesreće, u kojoj je teško povređen njihov mlađi brat Pablo, članovi Munchis reli tima, Luis i Jorge Perez Companc, su odlučili da otkažu svoje učešće na reliju Portugal.