AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Osma generacija bestsellera iz Wolfsburga je pred nama - VW Golf. Iako je možda u dizajnerskom smislu evolucija, ispod "lima" je revolucija - motori su ekološki prihvatljiviji, Golf je potpuno digitalizovan i opremljen mnogobrojnim sistemima asistencije...

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Kada je dizajn u pitanju, tu nema "wow" efekta, ali nismo ga ni očekivali. Utisak je da je automobil širi i niži, a najviše pažnje privlače nova prednja svetla, koja su značajno uža nego kod prethodnika. Automobil izgleda dinamičnije i odaje utisak agresivnosti. Slična formula primenjena je i kod zadnjeg dela automobila, sa oštrije dizajniranim linijama, novim svetlima i branikom ukrašenim hromiranim detaljima.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Nema velikih promena ni kod dimenzija. Novi Golf meri 4.284 mm dužine, 1.789 mm širine i 1.456 mm visine. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.636 mm. Brojne izmene karoserije su obezbedile i smanjenje aerodinamičkog otpora vazduha na 0,275 Cd. U odnosu na prethodnika, novi Golf je duži za 26 mm, za 1 mm je širi i za 36 mm niži od prethodnika. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 16 mm.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Ako eksterijer izgleda kao da je "preživeo" blagi retuš, unutrašnjost je potpuno nova. Centralno mesto napred zauzima veliki displej dijagonale 10,25 inča, dok se na istom mestu u standardnoj ponudi nalazi displej dijagonale 8,25 inča. Sa leve strane (levo od volana) nalazi se panel sa kontrolu svetala i grejanja stakala. Jasno je, da je inspiracija pronađena u sistemu MBUX iz Mercedes-Benza. Uz doplatu se može dobiti i Inovation Cockpit - 10-inčni displej ispred vozača, na kojem se može reproduktovati tabla sa standarnim pokazivačima, ali i mapa navigacionog sistema.

Središnja konzola je pretrpela velike promene, pa je sada značajno "čistija". Tu može biti smeštena zanimljiva ručica DSG menjača, koji koristi tehnologiju "shift-by-wire". Ispod komandne table pozicionirana su dva USB-C konektora, koji se pojavljuju i u zadnjem delu središnje konzole.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Digitalizacija je obezbedila mnogobrojne mogućnosti prilagođavanja, pa tako možete sa svojim "nalogom" podesiti sve postavke u bilo kojem modernom VW automobilu. Novi Golf nudi mogućnost kreiranja sopstvenih postavki, koje možete snimiti u vlastiti Cloud. Kada sednete u drugi automobil ove marke, potrebno je samo da se prijavite na svoj VW ID i podešavanja sedišta, klimatizacije, digitalne instrument table i infotaiment sistema prema vašim ranijim postavkama. Infotaiment sistem je opremljen navigacionim sistemom sa mapama, sistemom Wireless App-Connect i sistemom glasovne komande. Svi novi Golfovi su opremljeni eSIM i sistemom Online Connectivity Unit (OCU), kojim će stalno biti povezan na internet. Time će vlasnici moći da koriste mnogobrojne funkcije i usluge, koje će biti dostupne kroz ekosistem Volkswagen We, koji je deo licencnih paketa We Connect i We Connect Plus.

Pored toga što je Volkswagen novi Golf lansirao u novo digitalno dobra, treba istaći da su praktičnost i ergonomija ostali na visokom nivou.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Prvi put u istoriji, Volkswagen Golf nudi osam pogonskih jedinica. Novi vlasnici moći će da biraju između benzinskih i dizelskih motora, motora na zemni gas, mild-hybrida i plug-in hybrida. Raspon snage se kreće od 66 kW (90 KS), koliko razvija osnovni benzinski motor, do 221 kW (300 KS) u varijanti GTI. Novi Golf dobio je i potpuno redizajnirani ručni šestostepeni menjač MQ281, koji bi trebalo da doprinese smanjenju emisije CO2.

Ponuda benzinskih motora počinje sa trocilindarskim 1.0 TSI motorom maksimalne snage 66 kW (90 KS) i njegovom snažnijom verzijom, koja razvija 81 kW (110 KS). Sledi četvorocilindarski 1.5 TSI motor, dostupan takođe u dva nivoa snage - 96 kW (130 KS) i 110 kW (150 KS). Svi motori su deo porodice EA211 Evo. Motor snage 96 kW (130 KS) dobio je štedljivi Millerov ciklus i opremljen je turbopunjačem sa varijabilnom geometrijom - VTG. Svi motori su standardno upareni sa manuelnim menjačem, a od nivoa snage 81 kW (110 KS), mogu biti upareni sa mild-hybridnim sistemom 48V i sistemom eTSI.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Za ljubitelje dizela, tu je potpuno novi 2.0 TDI iz porodice EA288, koji je dostupan u dva nivoa snage - 85 kW (110 KS) i 110 kW (150 KS). Oba motora mogu biti uparena sa DSG menjačem, a snažniji može biti uparen i sa sistemom pogona na sve točkove 4Motion. Za dodatno smanjanje emisije štetnih materija brine se novi sistem katalitičke redukcije "Twin Dosing". Prema tvrdnjama Volkswagena, oba motora biće najčistiji i najefikasniji motori na svetu. U budućnosti očekujemo i 2.0-litarski benzinski motor za modele GTI, GTI Cup i Golf R. Bazni GTI razvijaće 173 kW (235 KS), Golf GTI Cup pokretaće motor snage 231 kW (290 KS) i TOP model biće Golf R sa agregatom maksimalne snage 330 KS.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Pored konvencionalnih motora, novi Golf imaće i pet hibridnih pogonskih jedinica. Tri nose oznaku eTSI, i oni označavaju asistenciju mild-hybrid sistema od 48V, i biće dostupan u motorizacijama 1.0 TSI i 1.5 TSI (81 kW, 96 kW, 110 kW) u kombinaciji sa sedmostepenim DSG menjačem. Sistem koristi remenom pokretan starter-generator i 48V litijum-jonsku bateriju. Ovi modeli ne mogu da se kreću na čistu električnu energiju, a elektromotor služi samo kao "asistent" prilikom ubrzavanja i obezbeđuje mogućnost isključivanja konvencionalnog motora prilikom usporavanja.

U ponudi će biti i plug-in hibrid sa oznakom eHybrid, koji je dostupan u dve verzije. Prvi nudi maksimalnu ekonomičnost i električnu autonomiju sa maksimalnom snagom od 150 kW (204 KS). Druga motorizacija se krije ispod oznake GTE i nudi maksimalnu snagu od 180 kW (245 KS). Bazni plug-in kombinuje 1.4-litarski TSI motor, koji je opremljen elektromotorom i šestostepenim DSG menjačem. Energija je smeštena u nove 13.0 kWh baterije, koje obezbeđuju veću autonomiju.

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

O novim tehnologijama i sistemima asistencije iz porodice IQ, pisaćemo u narednim danima. Takođe, zanimljiva je i komunikaciona tehnologija Car2X, inteligentna svetla IQ.Licht, adaptivno oslanjanje DCC...

VW Golf 8 je konačno otkriven! Prve zvanične fotografije i informacije

Proizvodnja novog Golfa počela je tokom leta, a prvi primerci će najpre stići do nemačkih i austrijskih prodavaca početkom decembra meseca. Masovna prodaja na nemačkom tržištu će početi u devetoj nedelji 2020. godine, što znači krajem februara meseca.

Automagazin.rs

Novi Mercedes-Benz GLB: za porodicu i prijatelje

Novi Mercedes-Benz GLB: za porodicu i prijatelje

Snažne proporcije sa kratkim prepustima uz off-road orjentisan dizajn i opcioni 4MATIC pogon na sve točkove i specijalna funkcija off-road svetala, omogućavaju da se prepreka detektuje istog momenta kada se pojavi ispred vozila pri malim brzinama kretanja...

Audi A4 (2020): još više sportski i tehnološki napredan

Audi A4 (2020): još više sportski i tehnološki napredan

Audi A4 predstavlja jezgro marke Audi – nakon četiri godine razvoja, Audi je učinio ovaj uspešan model srednje klase još naprednijim. Njegova spoljašnjost je integrisana u novi dizajnerski jezik ove marke. Veliki MMI ekran osetljiv na dodir nudi iskustvo kotišćenja koje klijenti poznaju sa njihovih pametnih telefona...

Nova Toyota Prius sa AWD-i pogonom

Nova Toyota Prius sa AWD-i pogonom

Toyota Prius je originalni i najprodavaniji hibridni automobil na svetu koji se napaja sam, s nasleđem tehničkih inovacija i liderstva koje traje duže od 20 godina...

123456. . .13
Škoda Octavia 2020
Slika nedelje