Toyota Avensis: Modifikovan dizajn i unapređen motor 2.0 D-4D

Evropska verzija modela Toyota Avensis, na tržištu se nalazi od početka 2009. godine. Autosalon u Frankfurtu nad Majnom je idealno mesto za predstavljanje facelifta. Modernizovana Toyota Avensis, može se pohvaliti unapređenim dizajnerskim detajima, ali i novinama u oblasti opreme i tehnike...

Modernizovanu Toyovu Avensis lako ćemo prepoznati već na prvi pogled, zbog kompletno modifikovanog prednjeg dela automobila. Ključan detalj je izmenjena maska hladnjaka, koju prate novodizajnirane svetlosne grupe sa integrisanom linijom LED doda za dnevno osvetljenje. Potpuno je nov i prednji branik, koji osveženom Avenisu obezbeđuje sigurniji izraz "lica".

Na zadnjem delu automobila je novi branik i modifikovana optika zadnjih svetlosnih grupa. Hromirana lajsna iznad tablice na poklopcu ptrljažnika, povećava eleganciju zadnjih partija. Dizajn eksterijera značajno je unapređen novim felnama prečnika 16, 17 i 18 inča. Enterijer osveženog Avensisa, ima kvalitetnije materijale, kao i novu kombinaciju boja.

Promene je pretrpela centrala konzola i ventilacioni otvori i nasloni prednjih sedišta, koja sada obezbeđuju bolje bočno držanje tela u krivinama. Osvetljenje instrument tavbe više nije oranž, već bele boje, a oranž boja ostala je na osvetljenju displeja putnog kompjutera i kontrole dvozonske klimatizacije.

Glavnu promenu u opremi, predstavljaju multimedijalni sistemi - Toyota Touch, Toyota Touch and Go i Toyota Touch and Go Plus. Prvi navedeni sistem proširuje standardan autoradio sa CD "čitačem", sa USB priključkom i displejom prečnika 6,1 inč, Bluetooth opcijom, ulazom za iPod i parking kamerama. Drugi i treći navedeni sistem predstavljaju navigacioni sistem sa glasovnim komandama i serijom drugih funkcija. Vrhunski sistem Toyota Touch and Go Plus podrazumeva i 3D mape i 11 reproduktora zvuka.

Pod haubom je izmenjen turbodizel agregat 2,0 D-4D, koji razvija 125 konjsih snaga. Motor je tehnički značajno unapređen i opremljen je novim turbopunjačem, a izmenjene su i komore za sagorevanje. Rezultat je liniearan razvoj obrtnog momenta i smanjenje emisije CO2 za 15 %, sa 139 g/km na 119 g/km.
Osveženi Avensis, na tržištu se očekuje krajem 2010. godine i početkom 2011. godine.
Automagazin.rs