Frankfurt 2011: Koncept Škoda MissionL

Češka kompanija Škoda Auto, u Frankfurtu je pokrenula misiju, koja ima za cilj da predstavi budući sedan model. Na sajmu automobila u Frankfurtu, predstavljen je koncept Škoda MissionL, čiji dizajn neodoljivo podseća na Design Concept, koji je predstavljen u Ženevi u martu mesecu ove godine...

Karakteristično za prednji deo automobila je maska hladnjaka i gromirani logo, koji je smešten na prednjem delu poklopca prtljažnika. Možemo pretpostaviti da će većina novih modela marke Škoda, imati sličan "nos", kao što je sličaj sa modelom Škoda MissionL.

Kada vozilo počne serijski da se proizvodi, u hijerarhiji češkog proizvođača će biti pozicioniran između modela Fabia i Octavia. Škoda Auto ističe da će novi model biti u ponudi na tržištima Evrope, Rusije, Kine i Indije. Na tržištu Indije, novi model će biti u ponudi već krajem tekuće godine, a "ostatak" sveta moraće da sačeka do 2012. godine.

"Ovaj kompaktni model, zajedno sa novim produktima, će nam omogućiti da ostvarimo naš cilj - do 2018. godine da prodamo 1,5 miliona vozila godišnje. U bliskoj budućnosti ćemo predstavljati novi model na svakih šest meseci." - izjavio je Winfried Vahland, predsednik predsedništva kompanije Škoda.
Automagazin.rs