Bosch preuzima tajvanski Unipoint Group Anlaseri

Bosch odeljenje postprodaje automobilske industrije treba da preuzme Unipoint Group kao i njene pridružene kompanije, odnosno Unipoint i NSA brendove. Kompanija je ključni proizvođač anlasera, alternatora, delova za kontrolu temperature i brisača u postprodaji...
U 2010. godini, Unipoint Group je dostigla prodaju od 124 miliona američkih dolara. Trenutno zapošljava oko 2,360 ljudi na dve proizvodne lokacije u Kini i Tajvanu kao i na mnogobrojnim prodajnim mestima. Dve kompanije su potpisale ugovor koji potvrđuje dogovor 9. avgusta 2011. godine. Strane su se dogovorile da prodajna cena ostane tajna. Transakcija treba da bude odobrena od strane regulatornih tela i tela zaduženih za konkurenciju.
Bosch odeljenje za postprodaje automobilske industrije je kupilo Unipoint Group sa namerom da ojača poziciju vodećeg snabdevača anlaserima i alternatorima, ali takođe ovo vidi kao investiciju u domenu proizvoda za kontrolu temperature. Takođe, ovaj posao dodaje još jednu azijsku proizvodnu jedinicu odeljenju koje se bavi brisačima. „Naš cilj je da dalje ojačamo pozicije Boscha kao vodećeg dobavljača anlasera, alternatora i brisača u oblasti sekundarne automobilske industrije. Mi takođe želimo da proširimo naše poslovanje u Aziji”, rekao je Robert Hanser, predsednik sekcijskog Odbora odeljenja za sekundarnu automobilsku industriju.
Unipoint Group je osnovan 1972. godine i od tada je bio u većinskom vlasništvu porodice koja ga je osnovala. Biće integrisan u Bosch odeljenje za postprodaju. Osim nabavljanja, prodaje i distribucije automobilskih delova, osnovna pažnja ovog odeljenja usmerena je na radionice sa dijagnostičkom opremom i uslugama, kao i promociju Bosch servisnog koncepta i AutoCrew radionica. U 2010. odeljenje za sekundarnu automobilsku industriju dostiglo je prodaju od oko 4.1 milijarde evra i zaposlilo preko 10.000 saradnika širom sveta.
Bosch