Volkswagen korača ka budućnosti na Međunarodnom sajmu automobila

Svetska premijera modela up! na 64. Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu ne predstavlja samo debi jednog modela. Svetska premijera modela up! sa dvoja vrata označava početak jedne cele serije automobila: porodica novih malih automobila...
Na Međunarodnom sajmu atomobila Volkswagen prikazuje kako će se ova porodica razvijati u narednim godinama - ni manje ni više sa 6 uzbudljivih koncept vozila. Gradski automobil sa nula emisijom izduvnih gasova sa električnim pogonom. Čista vožnja na prirodni gas: eco up! Specijalizovan za svetske plaže: buggy up! i up! azzura sailing team. Kreiran za gradsku vožnju: cross up! Prilagođen za nemačke autoputeve: GT up! Volkswagen predstavlja i širok asortiman drugih novih proizvoda. Lifestyle automobili koji će biti posebno predstavljeni su Beetle R Concept i potpuno unapređeni model Beetle Fender.
NILS. NILS električno vozilo odražava novi oblik minimalne mobilnosti. "Model sa jednim sedištem je kreiran za ljude koji putuju na posao, jer u Nemačkoj 90% ljudi su sami u svojim automobilima", rekao je prof. dr Jirgen Leohold, direktor za istraživanja u Volkswagen Grupi. Ova studija sa progresivnom aluminijumskom karoserijom, krilnim vratima i točkovima koji slobodno stoje pokazuje visok nivo dinamičnih performansi, ali ide ka budućnosti sa nula emisijom izduvnih gasova.
e-up! "Odluka je doneta: serijska verzija modela e-up! će biti lansirana na tržište u 2013. godini", rekao je dr Ulrih Hakenberg, član Upravnog odbora za Volkswagen brend, odgovoran za razvoj. Ono što je karakteristično u prednjem delu je lučni oblik njegovih dnevnih svetala u LED tehnologiji koja se nalaze u braniku. Ono što je uočljivo je usisna cev, uzan otvor između farova i VW loga, koji je u potpunosti pokriven hromiranim elementima. Jer je minimalna količina vazduha za hlađenje dovoljna za ceo pogonski sistem.
eco up! U 2011. godini na pomenutom sajmu Volkswagen predstavlja up! koji postavlja nove standarde u pogledu CO2 emisija od samo 79 g/km zahvaljujući pogonu na prirodni gas i BlueMotion tehnologiji (Start/Stop sistem i rekuperacija akumulatora): model pod nazivom eco up! Niko nije mogao da predvidi tako mali automobila sa pogonom na CNG prirodni gas, iako ovo gorivo nudi ogromne prednosti: motori na prirodni gas su čisti i imaju poreske olakšice u Nemačkoj. Kada se koriste u klasi najmanjih automobila, pogoni na prirodni gas pored toga što ostvaruju rekordno niske emisije izduvnih gasova, znantno su ekonomičniji u odnosu na hibridne sisteme koji su isuviše skupi za segment malih vozila.
buggy up! Stvoren je u Kaliforniji 1960. godine. Bazira se na Bubi, koja je obezbedila motor i šasiju. Ostalo su izumeli pioniri poput Amerikanca Brusa Mejersa. Buggy predstavlja kult koji traje do današnjih dana. To je dovoljan razlog za Volkswagen da prikaže buggy koncept za 21. vek baziran na novom up! modelu. Ali on se ne sastoji od plastike ojačane staklenim vlaknima, već od jakog čelika lake konstrukcije. Pri razvoju koncepta sa dva sedišta, studija ipak prati originalni pristup istorijskog modela iz Kalifornije.
Up! azzurra sailing team. Ovaj model su dizajnirali italijanski dizajneri Giorgetto Giugiaro i Walter de Silva. Obojica dizajnera su odrasla u morskom okruženju, a u jednom takvom okruženju je i nastao ovaj model - prototip otvorenog, malog, ekološkog automobila za svetske marine.
Cross up! Ovaj model je koncept vozilo, ali veoma jasno pokazuje 3 aspekta: 1. kako će izgledati up! sa četvoro vrata, 2. kako bi up! sa četvoro vrata mogao da izgleda u cross up! verziji i 3. da će Volkswagen proširivati svoj uspešan cross program sve većim brojem vozila. Novi cross up! odlikuje izuzetno kvalitetna spoljašnjost. Hrapavi branici su takođe redizajnirani sa zaštitom podvozja, napred i pozadi.
GT up! Novi up! će biti u ponudi sa motorima od 55 kW/75KS. Ovo ima smisla, jer se up! prvenstveno vozi u gradskom okruženju. Snaga od 100 KS bi ovde bila dostižna. Opremljen jednim takvim motorom, GT up! od samo 900 kg bi značio mnogo veće uživanje u vožnji u odnosu na bilo koje drugo vozilo. GT znači Gran Turismo. Kada se doda I za injection (ubrizgavanje), sve ukazuje na Volkswagen ikonu.
Porsche SCG