Volvo ostao profitabilan i u prvih devet meseci 2011. godine

U trećem kvartalu 2011. godine, Volvo Car korporacija je iskazala operativni gubitak od 763 miliona švedskih kruna (oko 69,73 miliona evra). No, ovaj kvartal je poznat kao izuzetno izazovan za većinu proizvođača. Zbog toga je gubitak, iako razočaravajući, u skladu s očekivanjima. Ipak, prodaja Volvo automobila je i dalje jaka na svim tržištima...
Zbog dobre prodaje na svim tržištima, Volvo beleži dobre tržišne udele.
„I kod nas postoji bojazan o poverenju kupaca, s obzirom na turbulentno stanje na tržištu finansija. Istovremeno sam vrlo zadovoljan pozitivnim razvojem prodaje i jačinom našeg brenda, tako da predviđanja za 2011. godinu ostaju pozitivna“, ističe Stefan Jacoby, predsednik Volvoa.
U poređenju s trećim kvartalom prošle godine, kada je zabeležen profit od 748 miliona švedskih kruna, postojeći rezultat je uzrokovan nepovoljnim odnosima među valutama i troškovima novih tehnologija. Ukupan prihod u trećem kvartalu je iznosio 26,9 milijardi švedskih kruna, 1,5 milijardi više nego prethodne godine, zbog boljih tržišnih faktora.

Volvo je u prvih devet meseci zabeležio operativnu zaradu od 477 miliona švedskih kruna, te se očekuju pozitivni rezultati za celu godinu.
Prodaja automobila u trećem kvartalu je povećana za 27,7 odsto na 103.119 jedinica, što predstavlja povećanje od 22.396 jedinica. Značajan rast prodaje je ostvaren u svim prodajnim područjima, a najveći je u Kini, gde je iznosio svih 67,8 odsto u odnosu na 2010. godinu. Rast u Severnoj Americi iznosi 19,9 odsto, u nordijskoj oblasti 23,6 odsto, a u celoj Evropi 20 odsto. I tržišni udeo na svim tržištima povećan je u odnosu na onaj iz prošle godine.
U septembru je Volvo ostvario novi istorijski rekord od gotovo 42.000 prodatih automobila, što je od Volvoa učinilo najbrže rastući premium brend.
U prvih devet meseci 2011. godine Volvo je prodao 333.865 vozila, što predstavlja poboljšanje od 22,5 odsto u odnosu na 2010. godinu. Za poboljšanje prodaje može se, u prvom redu, zahvaliti jakoj potražnji za modelima S60, V60 i XC60. Nastavlja se i dobra prodaja ekološki DRIVe modela, o čemu svedoči podatak da 29,4 odsto ukupne prodaje u Evropi u trećem kvratalu čine upravo štedljive DRIVe verzije. Odlično se „drži“ i SUV model XC90, čija je prodaja u odnosu na treći kvartal 2010. godine porasla za 10 odsto. XC familije sada čine 35 odsto ukupne prodaje.
Grand Motors