AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Prilika koja se ne propušta ! „Mladi Kreativni Chevrolet 2012“

Prilika koja se ne propušta !  „Mladi Kreativni Chevrolet 2012“

Vodeća svetska automobilska kompanija Chevrolet proglašava otvorenim peto izdanje konkursa „Mladi Kreativni Chevrolet“ za Srbiju - panevropskog takmičenja za studente fakulteta primenjenih umetnosti.  Ovo takmičenje svake godine od 2007. u raznim oblastima umetnosti (moda, fotografija, video i vizuelne umetnosti)...

Prilika koja se ne propušta !  „Mladi Kreativni Chevrolet 2012“

Takmičenje pruža priliku studentima širom sveta da primene svoje veštine na zadatke u realnom životu, da sarađuju sa profesionalcima u njihovim stručnim poljima i da predstave svoj rad širokoj publici medija koji se bave životnim stilom.

Takmičenje se postepeno proširilo sa osam zemalja učesnica i 32 škole u 2007. godini na 22 zemlje i 155 škola u 2011. godini., što samo potvrdjuje ovo takmičenje kao vrhunski izazov mladalačke inspiracije i kreativnog izraza.

Medju evropskim finalistima za 2011. godinu,  Srbija je po prvi put imala svog predstavnika - studenta Akademija umetnosti Matiju Munjižu Petrovića, koji je osvojio treće mesto u kategoriji fotografije.

Na polju mode, fotografije, video radova i vizuelnih umetnosti, ovogodišnja tema konkursa stavlja naglasak na Chevroletov noseći slogan kampanje - „Make it happen“. Za sezonu 2012. studenti mode pozvani su da dizajniraju modnu kombinaciju za putovanje njihovih snova. Bez obzira koja je destinacija u pitanju, cilj je da se prikaže idealno iskustvo putovanja kroz modu. Fotografi treba da obuhvate suštinu poruke u samo jednom snimku, fokusirajući se na opšto osećanje obećanja. Stručnjaci za vizualne umetnosti će napraviti jedinstven i upečatljiv dizajn specijalne serije majica i dukseva sa kapuljačom, koje prikazuju Chevroletov stav i dinamičnost. Studenti video produkcije prirediće video koji će inspirisati gledaoce da reaguju i ostvare nešto novo u njihovim životima. Svi evropski pobednici dobijaju pored novčanih nagrada i ekskluzivno radno iskustvo iza scene, sa uglednim medjunarodnim umeticima i stručnjacima.

Prilika koja se ne propušta !  „Mladi Kreativni Chevrolet 2012“

Nakon registracije školskih ustanova, studenti će biti u obavezi da podnesu svoje projekte do 1. aprila 2012. godine. Nacionalni žiri će saopštiti svoju odluku u junu 2012. godine, a evropski žiri će proglasiti pobednike u julu 2012.

Učestvujte u konkursu „Mladi Kreativni Chevrolet“ za 2012. i pratite ovaj izuzetan kulturni dogadjaj za afirmaciju mladih umetnika Srbije širom sveta!

Za dodatne informacije o YCC takmičenju, posetite web strane:
 www.youngcreativechevrolet.eu ili www.facebook.com/youngcreativechevrolet.

Chevrolet

Volkswagen i Audi - Zimska servisna akcija

Volkswagen i Audi - Zimska servisna akcija

Porsche SCG d.o.o. poziva vlasnike Volkswagen i Audi vozila da posete svoje ovlašćene servise i obave zimski pregled vozila za samo 790 dinara. Zimska Servisna akcija traje do 31.12.2011. godine i stranke očekuje bogata ponuda zimskih pneumatika, kompleta zimskih točkova, aluminijumskih felni, navigacionih, odnosno bluetooth uredjaja...

Subaru XV dobio pet zvezdica na Euro NCAP testu bezbednosti

Subaru XV dobio pet zvezdica na Euro NCAP testu bezbednosti

Najnoviji model kompanije Subaru koji je nedavno predstavljen svetskoj javnosti na salonu automobila u Frankfurtu, “subaru xv”, dobio je najvišu ocenu – “pet zvezdica” za svoje ukupne bezbednosne karakteristike, na testu koji organizuje i sprovodi Euro NCAP – evropski program za ispitivanje bezbednosti novih automobila.

Video: Mercedes-Benz ML63 AMG

Video: Mercedes-Benz ML63 AMG

Mercedes-Benz ML63 AMG se od svojih manje snažnih verzija, razlikuje po tehnici ispod karoserije i lakše izmenjenom eksterijeru. Na dva nova snimka, detaljno se možemo upoznati sa dizajnom karoserije i izgledom enterijera najsnažnije predstavnika M serije...

Umetničko takmičenje za decu – Toyotin auto snova

Umetničko takmičenje za decu – Toyotin auto snova

Srbija se drugi put pridružila svetskom takmičenju ˝Toyota Dream car˝koje se po šesti put organizuje u svetu. Takmičenje sa temom ˝Tvoj automobil snova ˝ organizovano je za decu sa ciljem da se kroz maštanje i crtanje deca zabave i shvate koliko je važno da imaju svoje snove...

Subaru BRZ: Novi kupe zvanično

Subaru BRZ: Novi kupe zvanično

Serijski izgled modela Toyota GT 86 upoznali smo proteklih dana. Njegov dvojnik sa logom marke Subaru, nije hteo puno da čeka. Kao što možemo videti na prvim fotografijama, razlike su samo u detaljima, kao što je drugačiji prednji branik...

Renault Scenic (2012): Prvi facelift i novi motori

Renault Scenic (2012): Prvi facelift i novi motori

Osvežen izgled i novi motori - to su glavne odlike modernizacije dua Renault Scenic i Grand Scenic. Kompaktni francuski MPV tim dobio je moderniji dizajn, a došlo je do promena kod ključnih motorizacija, što će sigurno podržati uspeh modela, koji su za dve godine postojanja u aktuelnoj generaciji, dostigli brojku od 400.000 prodatih primeraka...

Volvo Polestar T6: Povećanje snage za S60, XC60 i XC70

Volvo Polestar T6: Povećanje snage za S60, XC60 i XC70

Firma Polestar proširuje ponudu modifikacija za Volvo modele: S60, XC60 i XC70 sa motorima T6. Podsetimo, Volvo i Poliestar uspešno sarađuju na takmičenjima. U serijalu WTCC, firma Polieastar priprema Volvo C30, koji privlači veliku pažnju publike...

Volkswagen Cross Coupe - Prve fotografije i informacije

Volkswagen Cross Coupe - Prve fotografije i informacije

Prvi novinarski dan na Tokyo Motor Show 2011, doneo nam je veliko iznenađenje iz Evrope. Kompanija Volkswagen u Tokiju predstavlja koncept nove generacije atraktivnog SUV modela. Zanimljivo je da je nemački proizvođač do najmanjeg detalja predstavio i novu tehniku...

Delta Generali Osiguranje i Novosadski sajam - Lideri jačaju zajedno

Delta Generali Osiguranje i Novosadski sajam - Lideri jačaju zajedno

U susret novoj poslovnoj godini, Novosadski sajam nastavlja strategiju unapređenja saradnje i jačanje partnerstva sa kompanijama koje imaju lidersku poziciju na tržištu u oblastima u kojima posluju. Jedan od ciljeva je jačanje brenda Novosadskog sajma i pomeranja granica biznisa, kroz razvoj poslovnih partnerstava.

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje