AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Obučena prva Ford Fiesta

Obučena prva Ford Fiesta

U restoranu Komunale proglašen je Fordov pobednik prvog kruga takmičenja “Obuci Fiestu”.  Učesnici su slali svoje predloge prekrivača za automobil Ford Fiesta, a članovi žirija, Andrej Kulundžić, popularna voditeljka Danijela Jankov, košarkaš Partizana Dušan Kecman, predstavnik „Smart Phone Shop-a“ Ivan Pljevaljčić i direktorka marketinga Grand Motorsa, Maja Babić, proglasili su pobednika najkreativnijeg rešenja I kruga.

Obučena prva Ford Fiesta

Voditeljka programa Marina Kotevski upoznala je goste sa kampanjom „Obuci Fiestu” kompanije Grand Motors, generalnog uvoznika Forda. Pored zabave, podsticanja mašte i inspiracije, kampanja ima za cilj humanitarnu donaciju instituciji za koju novinari procene da joj je pomoć najpotrebnija. Novčana sredstva će biti prikupljena  prodajom najboljih ideja (prekrivača) na aukciji naredne godine.

Kampanja „Obuci Fiestu“: takmičenje u kreativnosti

Ford je takmičenje pokrenuo pre mesec dana, kada je poznati kreator Darko Kostić kreirao prvi prekrivač za Fashion Week. Time je zvanično počelo takmičenje na Facebook-u. Ovim događajem obeležava se završetak prvog („Obuci Fiestu za zimu“) i najava drugog kruga koji će trajati do kraja decembra i čija je tema „Obuci Fiestu za Novu godinu“.

Slede faze Obuci Fiestu za Dan zaljubljenih i za proleće, nakon čega će cela kampanja biti svečano završena na prolećnom Fashion Week-u, predstavljanjem najboljih ideja na reviji „Fiesta Fashion“. Za temu „zima“ pristiglo je čak 220 radova, za koje je glasalo više od 6.000  fanova. Prisutni novinari su odabrali najboljih 10 radova, od kojih je žiri proglasio prvo, drugo i treće mesto.

Obučena prva Ford Fiesta

Nagrade

Pobednici svakog kruga dobijaju vredne nagrade. Nagrade za prvi krug obezbedio je Fordov partner, kompanija Smart Phone Shop, koja će prvoplasiranom uručiti „pametni telefon“ HTC najnovije generacije, dok su za drugo i treće mesto pripremljene moderne Jays slušalice, odnosno vaučer za kupovinu po izboru u vrednosti od 3.000 dinara.

Obučena prva Ford Fiesta

Pobednička ideja svakog kruga takmičenja biće odštampana na Fiesti namenjenoj za test vožnju koja će krstariti ulicama Beograda tokom trajanja kampanje. Finalni pobednik svih krugova postaće zaštitno lice Ford Fieste i dobiti ovaj automobil na korišćenje godinu dana, a drugo i treće mesto dobijaju putovanje iznenađenja.

 

„Ponosni smo na činjenicu da u Srbiji ima toliko kreativnih mladih ljudi i želimo da im pružimo priliku da njihove ideje nađu svoj put do priznanja. Takođe, nastojimo da pomognemo razvoj društva sprovođenjem programa društvene odgovornosti. Projekat smo predstavili i u Evropi i srećni smo da je proglašen kao Best Practice koji će sledeće godine biti primenjen u brojnim evropskim zemljama, što je još jedna potvrda da za ideje ne postoje granice“, izjavila je Maja Babić, direktor marketinga u Grand Motorsu.

Obučena prva Ford Fiesta

U daljem kreiranju novog „odela” za Fiestu takmičiće se i predstavnici medija, poznate ličnosti i blogeri Da je kampanja zanimljiva i mnogima osim takmičarima na Facebook-u potvrđuje i odličan odziv medijskih kuća, javnih ličnosti i blogera koji će podržati kampanju. Predstavnici medija su na licu mesta napravili prvi ”medijski prekrivač” za Fiestu,  a kao ideja poslužili su im i ”bedževi inspiracije” koje su dobili na ulazu.

 

Nakon ovoga, svaka redakcija će posebno dizajnirati ”odelo” za Fiestu  i svoje predloge će postavljati na Facebook stranicu na kojoj se odvija takmičenje. Glasanje za redakcijske predloge trajaće do 10.12.2011., a pobednička redakcija biće proglašena 12.decembra. Svi fanovi mogu da glasaju, a redakcija čiji prekrivač osvoji najveći broj glasova dobiće Fiestu na korišćenje na mesec dana.

Obučena prva Ford Fiesta

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Tokio Motor Show 2011: Nissan Pivo 3 Concept + VIDEO

Tokio Motor Show 2011: Nissan Pivo 3 Concept + VIDEO

Na aktuelnom sajmu automobila u Tokiju, Nissan je predstavio treí po redu koncept pod imenom Pivo. Nissan Pivo 3 predstavlja nastavak razvoja spretnog gradskog automobila. Menje od tri metra dugačak automobila, sposoban je da se okrene na ekstremno malom prostoru, i da preveze tri putnika, uključujući i vozača, koji sedi u sredini.

Deset modela Chevrolet kamiona koji su postali globalni brendovi

Deset modela Chevrolet kamiona koji su postali globalni brendovi

Chevrolet je uhvatio duh Amerike u 20. veku svojim motom “naporan rad, dobra zabava”. Verovatno nijedan Chevrolet ne predstavlja ovaj duh bolje od Chevy kamiona (kamioneta). Osnovan 3.11.1911. godine u Detroitu, Chevrolet je proizvodio samo putničke automobile, sve do 1917. godine...

Tokio Motor Show 2011: devojke

Tokio Motor Show 2011: devojke

Devojke na azijskim salonima automobila su veoma zanimljive i privlačne. Pogledajmo galeriju fotografija, koja nam otkriva lepotice, koje krase aktuelni Tokio Motor Show, koji se održava od 3. do 11. decembra...

Fiat El Zero će se proizvoditi u Srbiji - Prve fotografije

Fiat El Zero će se proizvoditi u Srbiji - Prve fotografije

Novi model Fiat-a, koji će ta italijanska kompanija proizvoditi u Kragujevcu, biće dugačak oko četiri metra i u prednjem delu u velikoj meri liči će na popularni model Fiat 500. Sledeće godine, počeće proizvodnja verzije sa pet sedišta, a od 2013. i sa sedam. „Blic“ ekskluzivno objavljuje izgled novog modela...

Opel Insignia 2012: 2.0 Biturbo CDTI (143 kW, 400 Nm)

Opel Insignia 2012: 2.0 Biturbo CDTI (143 kW, 400 Nm)

Opel proširuje ponudu motora za model Insignia. Novi agregat u ponudi Opelovog predstavnika srednje klase je savremeni 4-cilindarski turbodizel agregat, opremljen sa dva turbopunjača. Motor će u ponudi biti sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem, a biće dostupan i u kombinaciji sa pogonom na sve točkove...

AMG Experience 2025
Slika nedelje