Opel Insignia 2012: 2.0 Biturbo CDTI (143 kW, 400 Nm)

Opel proširuje ponudu motora za model Insignia. Novi agregat u ponudi Opelovog predstavnika srednje klase je savremeni 4-cilindarski turbodizel agregat, opremljen sa dva turbopunjača. Motor će u ponudi biti sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem, a biće dostupan i u kombinaciji sa pogonom na sve točkove...

Agregat 2.0 Biturbo CDTI razvija maksimalnu snagu od 143 kW (195 KS) pri 4.000 o/min. Maksimalni obrtni moment agregata iznosi 400 Nm, a dostupan je u rasponu obrtaja od 1.750 do 2.500 o/min. Podsetimo, dosadašnji najsnažniji agregat u modelu Opel Insignia bio je 2.0 CDTI od 118 kW i 350 Nm.
Opel Insignia 2.0 Biturbo CDTI konkurisaće direktno modelima, kao što su Citroën C5 i Peugeot 508, koje pokreće agregat 2.2 HDi od 150 kW i 450 Nm. Konkurentski Ford Mondeo ima motor 2.2 TDCi, koji razvija 147 kW i 420 Nm.
U kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem, Insignia 2.0 Biturbo CDTI je opremljena sistemom start-stop. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, Insignia 2.0 Biturbo CDTI sa pogonom na prednje točkove, prosečno troši 4,9 l/100 km. Ubrzanje iz mesta do 100 km/h traje 8,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 230 km/h.

Cena modela Insignia sa novim dizel motorom, u Nemačkoj počinje od 33.405 evra. Najjeftinija Insignia Sports Tourer s motorom 2.0 Biturbo CDTI, u Nemačkoj košta 34.645 evra.
Test modela Opel Insignia 2.0 CDTI, možete pogledati klikom na LINK.
Opel Insignia dizel:
Motor: | 2.0 CDTI | 2.0 Biturbo CDTI | 2.0 CDTI |
2.0 Biturbo CDTI |
Pogon: |
4x2 | 4x2 | 4x4 | 4x4 |
Menjač: | 6M (6A) | 6M (6A) | 6M (6A) | 6M (6A) |
Zapremina (cm³): |
1956 | 1956 | 1956 | 1956 |
Broj cilindara / ventila: |
4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Max snaga (kW/o/min): |
118/4000 | 143/4000 | 118/4000 | 143/4000 |
O. moment (Nm/o/min): |
350/1750-2500 | 400/1750-2500 | 350/1750-2500 | 400/1750-2500 |
Max brzina (km/h): |
218 (215) | 230 (229) | 215 (213) | 228 (225) |
Ubrzanje 0-100km/h (s): |
9,5 (9,6) | 8,7 (8,8) | 10,2 (10,5) | 8,9 (9,0) |
Potrošnja (l/100 km): |
5,1 (5,7) | 4,9 (5,9) | 5,6 (6,4) | 5,4 (6,4) |
Automagazin.rs