F&M Mugello: Samo za odabrane

Italijanski proizvođač karoserija, kompanija Faralli & Mazzanti, objavila je prve fotografije svoje nove kreacije nazvane Mugello. Godišnje će iz ove fabrike izlaziti maksimalno pet primeraka ovog supersportskog automobila sa motorom smeštenim u sredini...

Za razliku od prethodnog automobila ove marke, modela Antas V8 GT, model Mugello se može pohvaliti modernim linijama karoserije. Oblik prednjih otvora za dovod vazduha je sličan onom koji smo videli na modelu Ferrari F430 Scuderia, a u prilično originalne svetlosne grupe su instalirane danas omiljene LED diode. Pozadi se nalazi veliki difuzor i centralno smešten završetak izduvnog sistema. Autori dizajna su Luca Mazzanti, jedan od osnivača firme, i Zsolt Tarnok, glavni dizajner kompanije F&M.
Kao što nam najavljuju bokovi karoserije, Mugello pokreće centralno smešten motor. Još uvek nije poznato, šta se krije ispod "haube", a Antas V8 GT je pokretao 4.2 V8 agregat iz garaže firme Maserati. Prema tvrdnjama proizvođača, Mugello će biti laki sportski automobil, inspirisan takmičarskim modelima i njihovom snagom i dinamikom. Svaki proizvedeni primerak će biti prilagođen individualnim zahtevima klijenta. Rad na dizajnu je trajao tri godine.

Firma Faralli & Mazzanti se prvobitno bavila restauracijom istorijskih automobila, a 2006. godine je predstavila sopstveni automobil, poznat pod imenom Antas V8 GT. Zbog novog projekta, supersportskog modela Mugello, i zbog rastuće prodaje svojih restauriranih modela, Faralli & Mazzanti je od prošle godine svoje aktivnosti podelio na dva odeljenja, koja uzajamno sarađuju. Walter Faralli će i dalje raditi na restauraciji, a Luca Mazzanti će biti zadužen za razvoj modela Mugello.
Automagazin.rs