Bentley Continental GT i GTC V8

Kompanija Bentley je predstavila novi četvorolitarski V8 motor, koji će pogoniti modele Continental GT i GTC. V8 motor sa dva turbopunjača smeštena između redova cilindara, preuzet je iz modela Audi S8, u kojem postiže maksimalnu snagu od 520 KS i maskmialni obrtni moment od 650 Nm, od 1.700 do 5.500 o/min...

Kod modela Continental, inženjeri su motor podesili drugačije. Maksimalna snaga iznosi 373 kW pri 6.000 O/min i maksimalni obrtni moment od 660 Nm pri 1.700 do 5.000 o/min. Motor pogoni sve točkove, preko središnjeg diferencijala tipa Torsen (odnos 40:60 u korist zadnje osovine). Između pogonskog agregata i osovina, nalazi se osmostepeni automatski menjača, sa kratkim prenosnim odnosima.
Dinamičke sposobnosti motora se mogu uporediti sa 6-litarski 12-cilindarskim motorom. Kompanija Bentley je objavila da maksimalna brzina iznosi 290 km/h, a ubrzanje iz mesta do 100 km/h je kraće od pet sekundi. Potrošnja goriva, u odnosu na motor sa 12 cilindara, smanjena je za 40 %, a autonomija iznosi 800 kilometara! Motor je opremljen sistemom direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar i sa dva veoma efikasna turbopunjača. Isto kao u modelu S8, motor je opremljen sistemom za automatsko isključivanje cilindara, kao i sistemom Start-Stop.

Verzije sa osam cilindara, biće prepoznatljive po crnoj maski hladnjaka, velikim usisnicima za vazduh u branicima, specijalno dizajniranim završetkom izduvnog sistema i crvenim elementima u logu kompanije. Standardne su felne prečnika 20 inča, a uz doplatu se mogu dobiti i felne prečnika 21 inč, sa površinom Diamond Black ili Diamond Silver. U enterijeru se nalaze drveni elementi iz serije Dark Fiddleback Eucalyptus, koji su specijalno razvijeni za ovu verzijuz.

Premijera nove verzije modela Bentley Continental GT i GTC, biće održana u januaru, na salonu u Detroitu.
Automagazin.rs