AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Opel predstavlja svoju novu strategiju i dizajn komunikacije brenda. Kampanja za Opelov model Insignia predstavlja početak međunarodnog partnerstva sa novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Sama strategija će obuhvatati 36 zemalja i koristiće raznovrsne kanale komunikacije...

uključujući TV, štampu, Internet, tržišni kao i dialogue marketing.

 

“‘Wir leben Autos’ ostaje evropski brend,”  navodi Alan Viser, Potpredsednik Prodaje, Marketinga i Postprodaje u Adam Opel AG-u. “Želimo da jasnije pokažemo koliko je Opel prisutan u društvu. Brend nudi praktične tehničke inovacije po pristupačnim cenama, kao i pojedinačni futuristički dizajn.”

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

“Novi pristup predstavlja jasan samopouzdan način kako bi se brend uspešno komunicirao. Na ovaj način jačamo komunikaciju između naših vozila i korisnika. Opel nastoji da obezbedi praktična rešenja za realne potrebe modernih korisnika.” - navodi Tomaš Kaetano, Brend i Marketing direktor Opel/Vauxhall-a. “Opel je širokouman i odgovoran. Kroz novu strategiju komunikacije brend se ponosno predstavlja startujući dinamično sa kampanjom uspešnog Insignia modela”.

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

“Očekujemo da će nova brend komunikacija dovesti do veće vidljivosti naše ponude na tržištu i Opela u društvu.” dodaje Alan Viser.  Novi moto kampanje Insignije naglašava ovu novu notu samopouzdanja .“Naš najbolji auto ikada” Sa mnogobrojnim međunarodnim nagradama, ovaj model posebno ističe Opelov uspeh u vraćanju na pravi put.

Kao dodatak jasnim i boldiranim porukama, u elemente koji definišu novu strategiju brenda  uključuje dizajn komunikacije sa posebnim Opelovim fontom i tradicionalnim Opelovim bojama: žutom, belom i crnom.  U predstojećim mesecima, nova komunikacija Opelovog brenda će takođe biti ključni element u mnogim drugim premijerama modela. Ovo podrazumeva i dugo očekivano lansiranje električne Ampere, sledeće generacije Zafire i kompaktnog sporstskog Astra GTC kupea.

Scholz & Friends  je Opelov partner od novembra 2010. godine, kada je ova kompanija postala Opelova zvanična agencija u Evropi.

Opel

123456. . .1625
AMG Experience 2025
Slika nedelje